Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De effecten kwamen aardig laag. Gelukkig deze niet in de straat afgestoken. Wel vind ik het jammer dat cake 1 goed ging en de laatste 3 gingen tegelijk. Blijkbaar iets verkeerd gegaan met het verbinden. Had de lontjes aan de bovenkant verbonden.. .
    >0597<

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door pekelder Bekijk bericht
      De effecten kwamen aardig laag. Gelukkig deze niet in de straat afgestoken. Wel vind ik het jammer dat cake 1 goed ging en de laatste 3 gingen tegelijk. Blijkbaar iets verkeerd gegaan met het verbinden. Had de lontjes aan de bovenkant verbonden.. .
      Cakes er in laten zitten hoe ze zaten? dan grote kans dat de snel lonten tegen elkaar aan kwamen zaten namelijk allemaal in het midden.

      Ik heb hem niet door gelont, gewoon cakes zo neer gezet dat die snel lont elkaar raakte en dat ging prima. heerlijk systeem van Rubro.

      Comment


        Volgend jaar weer, hoop hem voor 75 te kunnen krijgen, misschien wel 2 dan

        Comment


          Geweldige box. Mooi tempo, harde klappen, grote effecten. Voor mij de beste van dit jaar

          Comment


            Als er ergens nog een webshop is de deze heeft hoor ik het graag ;-)
            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

            Comment


              Vond het wel echt een van de betere boxen
              Heb de mijne wel een beetje aangepast, om een XL versie te maken
              --> Vuurwerkevents.nl <--

              Comment


                Ongelovelijk wat een mooi ding. Ik maakte me eerst zorgen omdat de box zelf klein van formaat was, maar niets is minder waar. Letterlijk het mooiste vuurwerk wat we ooit in de straat hebben gehad en gezien. Overigens heb ik hem gedroogd naast de verwarming.

                Als het goed is hebben we nog een mooie opname gemaakt. Die zal ik later nog uploaden.

                Comment


                  Hmm, moet deze toch maar eens ff meepakken in een vroege actie!
                  Eind goed, Knal goed!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door chdcchris Bekijk bericht
                    Ongelovelijk wat een mooi ding. Ik maakte me eerst zorgen omdat de box zelf klein van formaat was, maar niets is minder waar. Letterlijk het mooiste vuurwerk wat we ooit in de straat hebben gehad en gezien. Overigens heb ik hem gedroogd naast de verwarming.

                    Als het goed is hebben we nog een mooie opname gemaakt. Die zal ik later nog uploaden.
                    hehe die van mij leek al aardig droof maat toch maar uitgepakt en met de onderkant van de tubes tegen de verwarming aangestapeld.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                      Als er ergens nog een webshop is de deze heeft hoor ik het graag ;-)
                      Heb nog 1 liggen, was ik vergeten!

                      Comment


                        Alle twijfel over tientallen pagina's hier ten spijt.... deze was exact zoals op de winkeliersdemo. Wat een lekkere box. Een spektakel box van de bovenste plank. Hiervan gaat men juichen, hier wordt je enthousiast van. Of er nou een rode folie op de cake zit of een zwart Geisha papiertje... het doet allemaal niet ter zake. Wat er in zit en uit komt is geweldig.
                        Vier veilig, vier legaal!

                        Comment


                          Niet gehaald, volgend jaar maar zoeken naar een 2015 versie

                          Comment


                            Voor mij de beste cake van het jaar hoor, echt een gruwelijke box voor een relatief lage prijs.

                            Comment


                              Heb hem ook nog gefilmd.

                              Groeten...:)

                              Comment


                                afgaande op de filmpjes vind ik de goudcakes wel lekker. Finale cake alles in een keer eruit. Maar ik vind de crackling cakes gewoon afbreuk doen aan de kleuren. Ik ben erg kritisch geweest op Rubro en dat ben ik nog steeds. Verschillende versies in omloop, niet alles presteert evengoed.
                                Maar bij deze box zijn de reactie overwegend positief en dan doe je toch iets goed.
                                Ik ben zelf nog niet helemaal onder de indruk. Iets te rommelig en soms wat te lage effecten waardoor je in de straat sterren kan koppen.
                                greetzz
                                Eer was was was, was was is!

                                Comment

                                Working...
                                X