Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door PyroSteen Bekijk bericht
    Deze nooit gehad, maar wel de Rumble in the Jungle. Die vond ik niet zo overtuigend als verwacht ivm tegenvallende burst en wow effect. Heeft deze dat wel t.o.v. eerstgenoemde box? Ben een beetje sceptisch omdat de boxen in opbouw hetzelfde zijn.
    Ligt er natuurlijk ook aan wat je voorkeuren zijn. Ik heb de Rumble in the Jungle ook geschoten, per 2 zelfs, maar qua intensiteit en chaos haalde die het niet bij 1 Transbomber. Die heeft gewoon veel meer intensiteit in zich qua crackling en bij de 3e en 4e cake qua tempo. Aan een Transbomber ga je geen miskoop doen, zeker niet voor de prijzen waar hij her en der voor wordt aangeboden.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Had hem dit jaar voor het eerst maar vond hem eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Wellicht dat het door de batch kwam. Had nog gezocht uit welk jaar die kwam maar helaas niet kunnen vinden. Op de doos stond alleen "Transbomber" en niet "De Transbomber".

      Voor mij mistte een beetje de absolute chaos die ik wel hard verwacht. Ook leek die een beetje kracht te missen, zowel burst als crackling. Hij was verder helemaal niet slecht hoor, maar na alle verhalen/filmpjes wel iets meer van verwacht.

      Comment


        Wat is het verschil tussen 'Transbomber' en 'detransbomber' (deze laatste had ik)?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door IridiuM Bekijk bericht
          Wat is het verschil tussen 'Transbomber' en 'detransbomber' (deze laatste had ik)?
          Volgens mij iets met het doorlomt systeem en een iets langzamere finale

          Comment


            Ik had ook 'detransbomber' en vond deze beter dan de jaren ervoor. Niet zozeer qua uitwerking maar het tempo was beter. Die van mij was alleen niet deels compound.

            Comment


              Nou heb ik van de 161 pagina's er een hoop gelezen, maar wat is nou een beetje een goede freakprijs voor de Transbomber? Zag m al voor 71 euro staan

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Vacemi Bekijk bericht
                Nou heb ik van de 161 pagina's er een hoop gelezen, maar wat is nou een beetje een goede freakprijs voor de Transbomber? Zag m al voor 71 euro staan
                Dat is zeker een goede prijs voor deze box. Meestal ligt de freakprijs rond de 70-75 euro.

                Comment


                  Alles onder de 75 is top voor deze bak vind ik en voor 80 zou ik m ook niet laten staan.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                    Volgens mij iets met het doorlomt systeem en een iets langzamere finale
                    Volgens mij zijn alle Rubro/Mania boxen met ‘de’ ervoor volledig compound. Zonder ‘de’ kan ook compound zijn, maar veel producten die voorheen geen compound waren zijn dat inmiddels wel.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
                      Volgens mij zijn alle Rubro/Mania boxen met ‘de’ ervoor volledig compound. Zonder ‘de’ kan ook compound zijn, maar veel producten die voorheen geen compound waren zijn dat inmiddels wel.
                      Heeft daar niet mee te maken. Vorig jaar waren er ook al ‘de’ producten, maar dat waren ook geen compounds.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door MelvinFR Bekijk bericht
                        Had hem dit jaar voor het eerst maar vond hem eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Wellicht dat het door de batch kwam. Had nog gezocht uit welk jaar die kwam maar helaas niet kunnen vinden. Op de doos stond alleen "Transbomber" en niet "De Transbomber".

                        Voor mij mistte een beetje de absolute chaos die ik wel hard verwacht. Ook leek die een beetje kracht te missen, zowel burst als crackling. Hij was verder helemaal niet slecht hoor, maar na alle verhalen/filmpjes wel iets meer van verwacht.
                        de transbomber moet je eigenlijk altijd met twee tegelijk afsteken om een echt wow effect te krijgen. dan heb je voor 140 euro echt een topper in huis.

                        Comment


                          Ik heb de transbomber sinds lancering elk jaar in de collectie. deze box is wat dat betreft uniek, omdat hij vrij beperkt is qua effect (wat wel mijn voorkeur heeft in een box) maar door zijn opbouw een absoluut wauw effect heeft. Vorig jaar geschoten per 2 wat een absolute meerwaarde geeft aan het wauw effect, maar stand alone is dit met recht een absolute showstopper.

                          Ik snap dat door de chaos hij niet altijd op waarde wordt geschat, maar dit is echt een gevalletje van 'zelf meemaken'. In mijn familie/vriendengroep met oud en nieuw is dit de finale van de avond en dat is zeker ook wat waard.

                          Is het de beste cakebox op basis van effect.? Mwa
                          Is het de beste cakebox op basis van gevoel en ervaring.? 100%

                          Comment


                            Dit jaar komt deze ook op mijn lijst te staan, beide uitvoeringen zijn goed of moet ik naar het productiejaar kijken?
                            70:30 it's all in the mix!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door FlashGordon Bekijk bericht
                              Dit jaar komt deze ook op mijn lijst te staan, beide uitvoeringen zijn goed of moet ik naar het productiejaar kijken?
                              Daar heb je weinig over te kiezen welke je krijgt

                              Er zijn 2 versies. "Transbomber" en "de Transbomber". De nieuwe is "de Transbomber". Daarvan schijnt de laatste cake iets langzamer te legen. Ik had vorig jaar 3x Transbomber.

                              Ik schiet ze ook altijd per 2 en doe een plankje tussen de dozen zodat ze iets uit elkaar schieten anders heb je alles op 1 punt in de lucht

                              Comment


                                Wij hebben ook 2 Transbombers tegelijk geschoten. Een 'Detransbomber' (2019 versie) en een oudere versie (2017 of 2018). De linker op de video is de 2019 versie.

                                Comment

                                Working...
                                X