Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Simpel, terug gaan naar de winkel en zeggen dat je niet hebt gekregen waarvoor je betaald hebt. Als jouw bewijs overtuigend is, dat kan film zijn, dan moeten ze je volgend jaar gewoon een nieuwe geven. De winkel regelt het wel met rubro.

    Comment


      Winkel bericht, even afwachten. Ben benieuwd.

      Comment


        Was de bedoeling om ze per 2 te schieten als finale.
        Had beide hoofdlonten verbonden maar om de 1 of andere reden gingen ze achter elkaar ipv samen de lucht in.... nog steeds mooi en klasse boxen!!

        Als iemand de gouden tip heeft voor de volgende keer hoe je meerdere boxen in 1 keer kunt insteken dan hou ik me aanbevolen ;)
        Heel wat doorgelont en alles ging af maar 2 hoofdlonten vastknopen werkt blijkbaar niet Haha

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Grunn84 Bekijk bericht
          Was de bedoeling om ze per 2 te schieten als finale.
          Had beide hoofdlonten verbonden maar om de 1 of andere reden gingen ze achter elkaar ipv samen de lucht in.... nog steeds mooi en klasse boxen!!

          Als iemand de gouden tip heeft voor de volgende keer hoe je meerdere boxen in 1 keer kunt insteken dan hou ik me aanbevolen ;)
          Heel wat doorgelont en alles ging af maar 2 hoofdlonten vastknopen werkt blijkbaar niet Haha
          De hoofdlonten met snellont verbinden.

          Comment


            Deze is voor mij enorm tegengevallen.
            De eerste pot was zeer traag. ik heb het hier over de transbomber versie en niet de transbomber versie want die was wel goed.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door ryan Bekijk bericht
              Deze is voor mij enorm tegengevallen.
              De eerste pot was zeer traag. ik heb het hier over de transbomber versie en niet de transbomber versie want die was wel goed.
              Duidelijk, het gaat dus om de transbomber versie.

              Comment


                Blijft een topper hoor (mijn mening).

                Happy new year lieve mensen!

                Comment


                  Wellicht was er vonkoverslag maar hij schoot echt in 20 seconden leeg. Wel lekker als eerste box na 00:00. De standaard was meteen gezet!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                    Duidelijk, het gaat dus om de transbomber versie.
                    Nee, je begrijpt Ryan verkeerd.
                    Hij bedoeld de transbomber versie, juist niet de transbomber versie.
                    I think I'm rocking with the best!

                    Comment


                      Net zoals vorig jaar, de laatste 3 cakes gaan tegelijk af...
                      >0597<

                      Comment


                        Ik had een 2018 versie en er zit al een kartonnetje tussen tegen vonkoverslag. Die heb ik met aluminiumfolie omwikkeld zodat de kans op overslag minimaal wordt. Ging prima ....

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Grunn84 Bekijk bericht
                          Was de bedoeling om ze per 2 te schieten als finale.
                          Had beide hoofdlonten verbonden maar om de 1 of andere reden gingen ze achter elkaar ipv samen de lucht in.... nog steeds mooi en klasse boxen!!

                          Als iemand de gouden tip heeft voor de volgende keer hoe je meerdere boxen in 1 keer kunt insteken dan hou ik me aanbevolen ;)
                          Heel wat doorgelont en alles ging af maar 2 hoofdlonten vastknopen werkt blijkbaar niet Haha
                          Hoofdlont cakebox 1 met hoofdlont cakebox 1 doorlonten en deze tegelijktijdig aansteken. Dan gaat box 1 met box 2 tegelijk af.

                          Zoals je hierboven beschrijft heb je lont 1 van cake 1 van cakebox 1 aangestoken en vervolgens lont 2 van cake 4 van cakebox 1 met lont 1 cake 1 van cakebox 1 met elkaar verbonden.

                          Begrijp je het nog? plaatjes zijn makkelijker haha

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door pekelder Bekijk bericht
                            Net zoals vorig jaar, de laatste 3 cakes gaan tegelijk af...
                            Misschien een rare vraag maar verwacht dat je het wel weet maar lont je de cakes ook door onderaan de cake zelf? dus echt waar hij net de tube uitkomt? Cakepapier net open snijden langs het lont? Hiermee totaal geen problemen gehad... Wellicht heeft jou leverancier een batch gehad met schietlont tussen 3 cakes en heb jij toevallig nog een batch van vorig jaar gekregen?

                            Allemaal veel toeval maar anders kan het toch niet?

                            Comment


                              Koop wat lont en do it yourself

                              Comment


                                Haha ja begrijp het nog ;)

                                Had beide hoofdlonten met een ripje vastgesnoerd en aangestoken maar tot mijn verbazing ging er maar 1 lopen, door vonk overslag ging doos 2 alsnog aan toen doos 1 bijna klaar was ;)

                                Wellicht dat 1 tie rip niet voldoende was en de lonten gewoon wat langer naast elkaar hadden moeten lopen met 2 tie rips zoals ik alles had doorgelont en dat werkte prima.

                                Comment

                                Working...
                                X