Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
    Ben ik de enige hier op het forum die een beetje transbomber moe is? Gedateerd, beetje achterhaald, niet meer origineel...


    Dit los van de Transbomber zelf, want die is qua prijs/kwaliteit nog altijd erg goed.
    Ik was juist van plan hem dit jaar voor het eerst te halen

    Comment


      Ik vind het wel eens tijd worden voor een transbomber 2.0

      Volledig 30mm max gevulde dubbele compound.
      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
        Ik vind het wel eens tijd worden voor een transbomber 2.0

        Volledig 30mm max gevulde dubbele compound.
        Die heb je toch al alleen dan in 25mm, de Transbomber Champion Edition. Al heeft ie vrij weinig weg van de Transbomber.

        Comment


          Ieder jaar gehad, en ook dit jaar zal hij er gewoon weer bij zijn. Blijft een geweldige beuker die qua prijs/kwaliteit geen concurrentie heeft.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
            Ben ik de enige hier op het forum die een beetje transbomber moe is? Gedateerd, beetje achterhaald, niet meer origineel...


            Dit los van de Transbomber zelf, want die is qua prijs/kwaliteit nog altijd erg goed.
            Nee zeker niet de enige. Ik heb deze ook nooit gehad, en zal waarschijnlijk ook nooit komen.
            There is no such thing as enough fireworks.

            Comment


              Heb de Transbomber nu al een aantal jaar minimaal 2 keer, schiet hem ook altijd per twee. Blijft een lekker geweld. En de prijs die wij als freaks betalen is echt een lachertje voor wat je krijgt .
              alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                Ben ik de enige hier op het forum die een beetje transbomber moe is? Gedateerd, beetje achterhaald, niet meer origineel...


                Dit los van de Transbomber zelf, want die is qua prijs/kwaliteit nog altijd erg goed.
                Vind het eigenlijk meevallen. Zag laatst in flutsjahs filmpje een hele matige transbomber. Al helemaal als ik vergelijk hoe kneiter ziek die transbomber 2017 was. Nu betaal je gewoon voor 2 transbombers om een beetje het effect van een transbomber te bereiken.


                Transbomber 2016/2017: wat een ter*** geweld




                Jaar later, zelfde transbomber, mwah. Ik deel je sentiment, voor mijn gevoel heeft de transbomber zijn beste tijd gehad.

                Laatst aangepast door Vipergq; 13 June 2020, 08:01.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                  Ben ik de enige hier op het forum die een beetje transbomber moe is? Gedateerd, beetje achterhaald, niet meer origineel...


                  Dit los van de Transbomber zelf, want die is qua prijs/kwaliteit nog altijd erg goed.
                  Nee hoor. Getwijfeld om hem er bij te halen na het 1e jaar van "uitgave", maar uiteindelijk niet gedaan. Na het zien van de opvolgende batch al helemaal geen interesse meer. Met een leuke korting hier en daar zat andere boxen met meer variatie en/of met een klein beetje kietelen meer geweld opleveren. Maar ieder zijn ding.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                    Ben ik de enige hier op het forum die een beetje transbomber moe is? Gedateerd, beetje achterhaald, niet meer origineel...
                    Ik niet, maar ben waarschijnlijk ook de enige hier die hem nooit heeft gehad. Ik vond de eerste twee jaar de hype over deze box best overdreven en irritant, omdat hij mij eigenlijk helemaal niet aansprak. Tot eigenlijk twee jaar geleden, toen werd ik opeens enthousiast en wil hem eigenlijk nog steeds een keer proberen.... echter gaat mijn geld steeds naar iets anders
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      Ik heb hem zelf 1x gehad, in 2017. Ik wilde ook eens weten waar iedereen het over had. Was vrij windy die jaarwisseling. Misschien dat dat meespeelde. Maar ik vond ‘m mwoa, zeker nadat ik de Corolla Blue van Funke daarna aanstak (wel ongeveer 25,- duurder). Ook op een aantal demo’s merk je dat die laatste cake van de Transbomber het goed doet bij het publiek (en mij), maar die eerste 3 cakes zijn voor mij pure middelmaat.

                      Nogmaals, gelukkig heeft ieder zijn eigen smaak en hij is allesbehalve slecht, maar ik geloof anderzijds ook wel in een psychologisch effect binnen de hype: ‘de cakebox van het jaar? Oh dan moet die wel goed zijn, en vind ik dat bij voorbaat onbewust ook al.’

                      En om het af te maken: ik ben wel toe aan een transbomber 2.0, en dan dus geen champions edition (waar men de plank mijns inziens mee heeft misgeslagen), maar gewoon een compound met 2kg kruit, 144 tubes en dezelfde opbouw/tempo. Maar dan met wat meer variatie in kleur en crackling bijvoorbeeld.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                        En om het af te maken: ik ben wel toe aan een transbomber 2.0, en dan dus geen champions edition (waar men de plank mijns inziens mee heeft misgeslagen), maar gewoon een compound met 2kg kruit, 144 tubes en dezelfde opbouw/tempo. Maar dan met wat meer variatie in kleur en crackling bijvoorbeeld.
                        Eens! Maar eerst ga ik de Transbomber zelf eens proberen aankomend jaar. Volgend jaar versie 2.0?

                        Overigens houd ik wel van crackling effecten, en dan zit ik met de Transbomber wel goed. Ben heel benieuwd!

                        Comment


                          Deze nog nooit gehad, maar ga ik zeker ooit nog aanschaffen bij een goede actie.
                          Laatst aangepast door Ftg; 15 September 2022, 19:16.

                          Comment


                            Elke jaar loop ik er weer tegen aan of het wel of niet moet doen, kan hem hier krijgen voor €85.- maar ik vind dat net nog wat te veel eigenlijk.
                            https://store.steampowered.com/curator/43922535

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Express Bekijk bericht
                              Elke jaar loop ik er weer tegen aan of het wel of niet moet doen, kan hem hier krijgen voor €85.- maar ik vind dat net nog wat te veel eigenlijk.
                              Dat is zeker teveel, heb hem voor 65 besteld.

                              Comment


                                In het zuiden is een winkel die 'm verkoopt voor 60,-

                                Comment

                                Working...
                                X