Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Some Like it Hot

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Foto van mijn kant
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2016-12-29 20.41.12.jpg
Vertoningen:1
Grootte:122,3 KB
ID:	1561287

    Comment


      #47
      Zekers heb genoten van deze prachtige bak...

      Comment


        #48
        Bizar ding zeg! Hebben!!

        Comment


          #49
          Deze in 2015/2016 al genoemd als product van het jaar. Eeuwig zonde dar hij dit jaar niet verkrijgbaar was ...

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
            Deze in 2015/2016 al genoemd als product van het jaar. Eeuwig zonde dar hij dit jaar niet verkrijgbaar was ...
            helemaal nergens meer? ook voor komend jaar niet?
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              #51
              Ik weet niet hoe het dit jaar gaat. Ik hoop dat hij weer terug komt in deze kwaliteit ...

              Comment


                #52
                Oeh, dat hoop ik wel zeg...juweeltje dit!

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                  Oeh, dat hoop ik wel zeg...juweeltje dit!
                  Dat hoop ik ook, heb er vanochtend 2 besteld

                  Comment


                    #54
                    Heb vorig jaar meneer Pangu zelf nog even gesproken, het was zijn intentie om deze absoluut weet op de markt te krijgen.

                    Comment


                      #55
                      Deze komt terug op de markt dit jaar dit is al zeker een aantal weken geleden te horen gekregen.
                      En natuurlijk meteen aangekocht een aantal karton


                      Dennis
                      Laatst aangepast door Vuurwerk almerehaven; 23 July 2017, 19:40.

                      Comment


                        #56
                        Op 3 februari waren Omepje, Mattenfreak en Bassie1978 op bezoek bij Pangu. Het verslag van het bezoek vind je hier: Verslag Bezoek Pangu Fireworks 3 februari 2017

                        En in dit verslag stond het volgende over de Some Like it Hot:
                        De “Some Like it Hot” zal in ieder geval zeker weer terugkomen! Helaas is deze cake, op enkele kartons na, niet geleverd (in 2016), Pangu is dan ook extra trots met plek 7 (in de poll: beste cake 2016). Wel gaan ze kijken of de cakevorm niet wat anders kan zodat het transport goedkoper kan plaatsvinden, het buikje neemt enkel volume in beslag en brengt dus kosten met zich mee. Kleinere cakes zullen mogelijk ook in sets aangeboden gaan worden.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #57
                          Die opvallende vorm spreekt mij juist wel aan,is eens wat anders dan de meeste "Blokkendozen"
                          Jeder Schuss ein Genuss

                          Comment


                            #58
                            Maar als een vierkant makkelijker (lees goedkoper) is, vind ik het ook prima ...

                            Comment


                              #59
                              Hij komt inderdaad terug op de markt. En gelukkig maar, want wat een prach cake is dit.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #60
                                De “Some Like it Hot” zal in ieder geval zeker weer terugkomen! Helaas is deze cake, op enkele kartons na, niet geleverd (in 2016), Pangu is dan ook extra trots met plek 7 (in de poll: beste cake 2016). Wel gaan ze kijken of de cakevorm niet wat anders kan zodat het transport goedkoper kan plaatsvinden, het buikje neemt enkel volume in beslag en brengt dus kosten met zich mee. Kleinere cakes zullen mogelijk ook in sets aangeboden gaan worden.

                                Blijft de uitwerking wel gelijk? Dan bestel ik m nú.

                                Comment

                                Working...
                                X