Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Some Like it Hot

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Hier een aantal foto's. Het was achteraf misschien niet handig om het folie te verwijderen inderdaad. Maarja, dat is te laat.. Dus dat wordt alu-folie wikkelen ;-)





    Comment


      #77
      Lijkt wel een reuzenpompoen
      Jeder Schuss ein Genuss

      Comment


        #78
        Wist dat hij groots was, maar dat hij zo groot is had ik niet verwacht. Wat een ding zeg. Gelukkig zijn de uitwerkingen ook erg groots.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #79
          Echt een hele dikke cake. Spreiding van de boeketten is gigantisch. Bij beide exemplaren zaten de lontjes wel heel los in het fontein gedeelte.

          Comment


            #80
            Alleen al kicke om deze bak neer te zetten. Wat uniek ding is dit! Vloog ook weg bij ons in de shop.
            Vier veilig, vier legaal!

            Comment


              #81
              Das een beste appel
              2024 >> 25

              Comment


                #82
                Nou ik maakte de verpakking voorzichtig los en de lont kwam er los uit, was gewoon doormidden gebroken. Daardoor deed alleen de fontein het. Heb na afloop met een sterretje van 70cm de snellont aan moeten steken, heb daardoor niks kunnen filmen. Sorry maar voor 40 euro had ik liever niet zoveel risico willen nemen, effecten waren mooi, maar met een nare bijsmaak

                Comment


                  #83
                  Ook hier zat het lontje los, lontsticker zat goed vast, dus trok daarbij meteen t lontje er uit, voorzichtig weer terug gedrukt in de hoop dat het goed ging, en toen deed hij het gelukkig perfect, hele mooie hoge fontein, grote effecten. Op het lontje na, een topper!

                  Comment


                    #84
                    Wat een prachtig ding was dat.

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door henryboy Bekijk bericht
                      Wat een prachtig ding was dat.
                      Helemaal mee eens. De fontein was absurd hoog en ondanks de stevige wind snaarstrakke boeketten. Deze staat al op de lijst voor volgend jaar. Voor mij de cake van het jaar.

                      Comment


                        #86
                        Hier ook een falende cake helaas. Na de fontein hield hij er mee op. Overigens wel een prachtige fontein. Lang geleden dat ik een dergelijke fontein gezien had. Beetje een anti-qlimax dat die daarna niks meer deed maar dat konden we gelukkig op het eind van de avond nog oplossen. Alsnog genoten van de rest van de cake. Prachtig!

                        Comment


                          #87
                          Geweldige cake hoor. Bij mij zat het lontje ook los, maar kon hem er makkelijk weer indrukken. Fontein aan het begin is ook dikke prima vind ik. En dan begint hij er geweldig grote en mooie boeketten uit te gooien. Topper dit.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #88
                            Iemand nog gekeken naar productiejaar? Ik dacht dat 2017 versie dat buikje/ wijnvat vorm niet meer zou hebben. Label zit er trouwens ook erg slordig op, of lijkt dat maar zo?

                            Comment


                              #89
                              Het veranderen van de vorm was inderdaad de bedoeling, maar om diverse redenen is dat toch niet gebeurd. De vorm van de cake is oa vaak een koop argument. En een recht label op een tonnetje plakken gaat lastig.
                              Vuurwerk voor liefhebbers!

                              Comment


                                #90
                                Wat een topper. Mooie fontein en vervolgens prachtig grote volle boeketten.

                                Comment

                                Working...
                                X