Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Some Like it Hot

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    De fontein in de 2017 versie was veel beter als op de 2016 filmpjes, kwam echt heel goed hoog en hele goede felle knetter. Zal straks even kijken of ik het filmpje online krijg

    Comment


      #92
      Hier ook alleen de fontein die het deed, zelfs die vond ik niet geweldig, ging niet hoog ofzo. Na de tijd nam ik niet het risico om de bombettes op een of andere manier aan te steken. Afknapper van het jaar.

      Comment


        #93
        Helaas niet geschoten, is blijven staan voor volgend jaar doordat ik er niet aan toekwam.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
          Ook hier zat het lontje los, lontsticker zat goed vast, dus trok daarbij meteen t lontje er uit, voorzichtig weer terug gedrukt in de hoop dat het goed ging, en toen deed hij het gelukkig perfect, hele mooie hoge fontein, grote effecten. Op het lontje na, een topper!
          Hier hetzelfde.
          In zo'n geval prop ik er altijd een nieuw lontje in en zet dit vast met een klein spijkertje.
          Werkt altijd.

          Maar wat een bizar ding is dit zeg!
          Ik ga al wat jaartjes mee, maar ik vind dit echt een van de allerbeste cakes die ik ooit heb gezien.
          Vooral die fontein is fantastisch, en daar ben ik echt een liefhebber van.
          Een meter of vier hoog, en twee meter breed, ongelofelijk!
          Direct na deze cake twee Bugano/Zink vulkanen gestookt ter vergelijk, maar die haalden het niet bij deze.
          Wel in de hoogte, maar niet in de breedte. Ongelofelijk!

          Comment


            #95
            Wat blijft dit een ontzettend gave 'cake' zeg.
            Dit is er een die er op de plank net zo indrukwekkend uit ziet als in de lucht.

            Begreep dat eigenlijk het design - wegens logistieke redenen - aangepast zou worden, maar ik kreeg gewoon nog 2 ouderwetse tonnetjes mee.

            1 begon met de dikke fontein, en knalde daarna in 5 seconde leeg. Super gaaf, maar niet geheel de bedoeling. Nummer 2 deed het wel zoals het hoorde, wat al genoeg geweld geeft.

            Comment


              #96
              Net als vorig jaar een absolute topper, blijft een uniek product in alle opzichten! Fontein en crackling waren dit jaar hoger en harder dan vorig jaar:

              Comment


                #97
                Ik had deze 2 jaar geleden ook en toen was de fontein bij mij veel hoger. Weet niet welke versie ik nu had ...

                Comment


                  #98
                  Wat is nou de versie zoals hij bedoeld is? Als je door dit topic bladert zie je echt 3 verschillende cakes.
                  Everybody loves Pangu

                  Comment


                    #99
                    Hoe kan het lont dan losraken van de fontein en de tubes? Hebben jullie dan aan het label gezeten wat op de tubes zit? Lijk me niet dat dit uit zichzelf gebeurd, ondanks dat het er gewoon los in zit. Hoe moet je er anders van te voren achter komen?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Its Bekijk bericht
                      Wat is nou de versie zoals hij bedoeld is? Als je door dit topic bladert zie je echt 3 verschillende cakes.
                      Ik had vorig jaar ook een andere uitvoering dan de meeste andere mensen hier. Nu gecheckt en had dit jaar de 2017-versie, effecten staan beschreven op de cake. Alleen geen foto van gemaakt.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        Hoe kan het lont dan losraken van de fontein en de tubes? Hebben jullie dan aan het label gezeten wat op de tubes zit? Lijk me niet dat dit uit zichzelf gebeurd, ondanks dat het er gewoon los in zit. Hoe moet je er anders van te voren achter komen?
                        Gewoon het oranje stickertje er af halen en het lont zat daar aan vast geplakt en heel los in de fontein, dus doe trek je dan zo mee.

                        Comment


                          Echt een topper. Lekkere dreunen voorafgegaan door een mooie lompe fontein. En je hebt er nog eens vrij lang plezier van ook.

                          Comment


                            Even a broken clock is right twice a day.

                            Comment


                              Het blijft een topper om te zien. Ik heb hem zelf nog niet gehad. Elke keer weer haak ik af na het zien van het product zelf. Onhandig groot en rond. Maar de uitwerkingen zijn wel beter, wauw!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                                Het blijft een topper om te zien. Ik heb hem zelf nog niet gehad. Elke keer weer haak ik af na het zien van het product zelf. Onhandig groot en rond. Maar de uitwerkingen zijn wel beter, wauw!
                                Hahaha met de hoeveelheden die jij koopt kan dat ene tonnetje er toch ook nog wel bij?!

                                Comment

                                Working...
                                X