Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Action Topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Vandaag in de Big Bazar geweest. Kerstspul stond netjes uitgestald. Maar nog geen vuurwerk te zien.
    Denk nog een klein maandje voordat er weer wat ligt. Vorig jaar 4/5 oktober als ik het goed heb? Schiet toch alweer op hoor! Hopelijk hebben ze weer een beetje leuk assortiment, kan ik alvast effe wat inslaan!

    Comment


      Vorig jaar 8 november. ben er vandaag even langs geweest voor vuurwerk maar helaas niks.
      https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

      Comment


        Hier ligt al het hele jaar de restanten van vorige jaarwisseling in het vak.

        Comment


          Bij de action bij mij in de buurt hebben ze geen luchthuilers meer. Twee jaar geleden nog wel ( die roze ). Iemand een action in de buurt wie dit nog wel hebben?
          Het beste werk is vuurwerk.

          Comment


            Verkopen ze al überhaupt alweer iets op het gebied van vuurwerk op party poppers na?
            https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

            Comment


              Ik zag net dat er in de Action nu 1 klein pakket, 1 groter pakket, sterretjes en knalerwten word verkocht. Matig nog dus.
              BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
                Ik zag net dat er in de Action nu 1 klein pakket, 1 groter pakket, sterretjes en knalerwten word verkocht. Matig nog dus.
                Klopt, zag een filmpje van AW Fireworks. Dat wat er nu ligt is nog drama....
                Het beste werk is vuurwerk.

                Comment


                  Lijkt erop dat dit gewoon restanten zijn van voorgaande jaren? Benieuwd of daar nog aanvulling en uitbreiding op komt.

                  Comment


                    Die knakker van Pyroteam Delft heeft er ook een video over gemaakt:

                    ➤ Bedankt voor het kijken , liken en abonneren!Nog niet geabonneerd? Het is gratis! : http://bit.ly/1JM89B0Alle video's zijn opgenomen in het land waar dit ...

                    Comment


                      Waarom altijd di3 haat op het forum. Hij is ook gewoon liefhebber net als ons!

                      Comment


                        Poeh wat een troep dit jaar zeg..

                        Dan had ik gehoopt dat die Silver Fountain in het Fountain pack nog te koop waren.
                        Deze waren best aardig voor een paar cent....
                        Zo in mijn sas met sas..

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Econz Bekijk bericht
                          Poeh wat een troep dit jaar zeg..

                          Dan had ik gehoopt dat die Silver Fountain in het Fountain pack nog te koop waren.
                          Deze waren best aardig voor een paar cent....
                          Die komen vast nog wel. Meer tactiek van de winkel denk ik hopen dat je wat rest producten verkoopt voor je met het andere spul komt

                          Comment


                            Net even bij de Action in Zeist geweest. Er ligt al wat Cat1. Niet echt veel maar wel fonteinenpakketten en een kleiner pakketje met van alles wat.Tegenover de kassa. Voor wie nog geen Cat1 heeft en al wat wil hebben.
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              Ik zag gisteren nog grondbloemen liggen in de plaatselijke action.
                              Broekhoff, batch 2020, 20 st in doosje, prijs niet op gelet...
                              iig 1,8 gr nec per stuk,36 gr nec per doosje.
                              Ik weet niet of ze die vorig jaar ook al hadden.

                              Comment


                                Het assortiment lijkt dit jaar wat kleiner dan anders.

                                bezoek vandaag jouw favoriete Action winkel in Nederland!
                                Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

                                Comment

                                Working...
                                X