Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Action Topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Het is me gelukt..... Ik heb het vastgehad en teruggelegd. T valt mij elk jaar weer tegen dus dit jaar geen Action voor mij....
    Ik heb een kort lontje.......

    Comment


      Dit lijkt hetzelfde assortiment te zijn als vorig jaar. Benieuwd of dit enkele filialen zijn die hun restvoorraad verkopen en er dus nog nieuw spul volgt, of dit gewoon is waar we het mee moeten doen dit jaar.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
        Kooiconstructie open knippen.
        Haha die metalen banden krijg je met gemak met een gewone (action) schaar door. De draadkooi zelf is een ander verhaal uiteraard

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
          In Zeist ligt er nu ook volop Cat1.
          Ook maar ff kijken dan dit weekend
          Work is the curse of the drinking class

          Comment


            Die silver fountains schelen ongeveer 20 seconden met vorig jaar daadwerkelijk 7 seconden geteld dat ie wat spul eruit spuugde.
            Even a broken clock is right twice a day.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door ischa Bekijk bericht
              Die silver fountains schelen ongeveer 20 seconden met vorig jaar daadwerkelijk 7 seconden geteld dat ie wat spul eruit spuugde.
              Ik heb ze gisteren even getest.
              Ik vond ze prima en lekker stil vuurwerk, dus ook geen gezeur over lawaai.
              Kom zei de vis in de vissenkom.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                Ik heb ze gisteren even getest.
                Ik vond ze prima en lekker stil vuurwerk, dus ook geen gezeur over lawaai.

                Zal net een verkeerd doosje gehad hebben. Zal nog eens wat andere testen vanavond.
                Even a broken clock is right twice a day.

                Comment


                  Het is heel erg stil bij Action op vuurwerkgebied. De lokale Action had nog een klein restantje van vorig jaar, maar meeste was uitverkocht. Iemand al nieuwe artikelen gezien ergens? Of info of er nog wat komt?

                  Comment


                    Het Cat 1 was leuk door verkeerd verbruik,teveel harde knettereffecten en alecht gevulde producten is het niks meer waard joh.

                    Vind de tollen van de action wel een leuk hummer geluid geven.
                    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
                      Het Cat 1 was leuk door verkeerd verbruik,teveel harde knettereffecten en alecht gevulde producten is het niks meer waard joh.

                      Vind de tollen van de action wel een leuk hummer geluid geven.
                      Niet mee eens. Action spul is eigenlijk vaak prima, vorige jaar alleen van wisselende kwaliteit. De fonteinen hebben meestal geen crackling en zijn juist leuk voor nu of in de vooravond.

                      Comment


                        Fountain pack | Action | Broekhoff vuurwerk straatfilm

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door VesperCycloon Bekijk bericht
                          Fountain pack | Action | Broekhoff vuurwerk straatfilm

                          Tijdje geleden nog wat van gehaald, leuk spul!!

                          Comment


                            was vandaag nog even bij de action helaas nog geen cat1 te zien maar wel al kerst spullen, meteen ook maar een aansteker meegenomen om de voorraad aan te vullen.

                            Comment


                              Vorig jaar lag het vuurwerk op 8 november in de schappen bij de Action. de big bazar is over het algemeen het eerst in begin oktober.
                              https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

                              Comment


                                Vandaag in de Big Bazar geweest. Kerstspul stond netjes uitgestald. Maar nog geen vuurwerk te zien.
                                Laten we lekker link gaan doen!

                                Comment

                                Working...
                                X