Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Action Topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Eindelijk deze showbox gevonden
    De laatste paar jaar steeds uitverkocht voordat je knetterlintje kon roepen.

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20231109_195554.jpg
Vertoningen:1
Grootte:134,7 KB
ID:	1601401

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20231109_195604.jpg
Vertoningen:1
Grootte:155,3 KB
ID:	1601402

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Heistek Bekijk bericht
      Eindelijk deze showbox gevonden
      De laatste paar jaar steeds uitverkocht voordat je knetterlintje kon roepen.

      [ATTACH=CONFIG]75827[/ATTACH]

      [ATTACH=CONFIG]75828[/ATTACH]
      Nu ik deze foto's zo bekijk, komt het inderdaad interessant over. In de winkel boeide het vrij weinig.
      Wat trekt jou precies aan in dit assortiment? De kwaliteit, uitwerking?

      Comment


        Ik ga eigenlijk altijd voor assortimentjez vanwege de afwisseling.
        Na 10 knetterlintjes heb ik die wel gezien en meestal heb je er dan nog een berg over die in de vuurton gaan.
        In dit setje zit van alles wat en van alles net genoeg om t niet in de vuurton te kiepen.

        Comment


          En maar 9,95.

          Comment


            https://www.youtube.com/@vuurpijl

            Comment


              https://youtube.com/@Skoebievuurwerk

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                Een knapperende openhaardje doet het nog beter...

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Heistek Bekijk bericht
                  Eindelijk deze showbox gevonden
                  De laatste paar jaar steeds uitverkocht voordat je knetterlintje kon roepen.

                  [ATTACH=CONFIG]75827[/ATTACH]

                  [ATTACH=CONFIG]75828[/ATTACH]
                  Hoe was dit pakketje eigenlijk? Zelf niet meegenomen ondanks de goede prijs en aantrekkelijkheid van het pakket. Maar ben wel benieuwd.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                    Hoe was dit pakketje eigenlijk? Zelf niet meegenomen ondanks de goede prijs en aantrekkelijkheid van het pakket. Maar ben wel benieuwd.
                    Wij hadden dit pakket ook! Goed vermaakt tussen de compounds door! en vooral onze kleine kids! Best gevarieert pakket ! Dikke
                    aanrader dus voor 10 euro

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                      Hoe was dit pakketje eigenlijk? Zelf niet meegenomen ondanks de goede prijs en aantrekkelijkheid van het pakket. Maar ben wel benieuwd.
                      Ik heb deze nog steeds liggen voor als er sneeuw gaat vallen
                      Helaas is het in noordholland zo dat als je iets wil dan valt t niet,en als je t niet wil dan krijgen we t wel.

                      Dus regen hagel en wind met de jaarwisseling ,en sneeuw door heel het land de afgelopen week behalve hier.
                      Februari is nog onderweg wie weet mag ik deze samen met nog wat ander cat1 dan wegstoken en filmen in de sneeuw.

                      Comment


                        Filmpje geleend.
                        Zelfde assortimentje.
                        Anders verpakt

                        Comment


                          Gisteren wat party poppers van de action geprobeerd. Deden het allemaal niet.
                          https://www.youtube.com/watch?v=PuM61fwgX-c

                          Comment

                          Working...
                          X