Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Special#5 Dragon Eggs with Crackling Mine

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heb deze net binnen en ik zou hem maar even nalopen bij mij zit er namelijk een best lang stukje lont aan alle cakes welke aan het uiteinde telkens aan elkaar is geknoopt. Dat gaat anders gegarandeerd een te lange pauze opleveren. Mijn inziens killing voor de mooie chaos in deze bak.

    Comment


      https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

      Comment


        Deze was echt bruut, hoog tempo, goeie burst, veel spreiding
        Knaldrang

        Comment


          Dit was wel ff een lekkere opschudder zeg. Wat een geweld kwam hier vanaf!

          Comment


            Dit was inderdaad een prima box. Per 3 geschoten in de show en die rammelde er goed op hoor. Lekkere crackling zee.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door postvoordennis Bekijk bericht
              Deze box heeft helaas niet meer de witte dragon eggs, maar soort van koperkleurige crackling. Visueel dus iets anders geworden, maar blijft nog steeds een gave chaos bak.
              Ik weet niet welke batch ik had dit jaar, maar het was gelukkig weer met de oude vertrouwde felle witte dragon eggs. Oorverdovend, wat een chaos bak is dit.

              Edit: ik zie nu dat ik de 2021 versie had
              Laatst aangepast door postvoordennis; 5 January 2024, 00:26.

              Comment


                Deze heb ik in mijn 0:00 geschoten en te zien op 6:55. Geschoten per 3 stuks.

                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Dit jaar had ik er ook weer 2. What you see, is what you get, bij deze boxen. Erg gaaf voor showtjes en liefhebbers. Van omstanders hoorde ik wel reacties als “is het alleen maar dit?”. Ik heb toch weer genoten van het geweld van deze box. Ik stoorde me ook minder aan de pauzes dit jaar.

                  Comment


                    Weet iemand hoe de 2023 batch was? Had deze weer de felle witte dragon eggs zoals in onderstaande video van vwc-lid Pijlfireworks, of nog steeds de koperen/gouden dragon eggs?

                    Comment


                      Leuk blokje, maar vind hem voor € 90,- toch wel aan de dure kant voor de tijdsduur en het eentonige effect. Aan de andere kant is het wel een leuk afsluitblokje en brengt hij wel wat geweld in de +/- 30 sec die hij bij mij duurde.
                      Vuurwerk is een passie!

                      Comment

                      Working...
                      X