Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Special#5 Dragon Eggs with Crackling Mine

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Huit Bekijk bericht
    Hier is ie 3x zonder pauzes tegelijk met 3x Return of the Phoenix (mod) maar helaas met mist

    heerlijk idee, die noteer ik even
    wat een lekker chaos bakje om in de finale te schieten zijn. Heb er namelijk twee doorgeschoven naar komend jaar

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Ajax Bekijk bericht
      Ch-aos:

      Gaaf. Zo benadert het die Zena dragon eggs bak wel idd, tikje duurder dan wel.

      Nog een recent filmpje:



      Killing pauzes, al die Specials moet je zelf echt nog nalopen hè. Mooi gevormde en grote boeketten, blijft de gaafste in de serie met de #4

      Comment


        Dat ziet er ontzettend goed uit met 2 stuks. Lekkere chaos en felle crackling!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment




          2 x Special 5 tijdens show van gister

          Comment


            https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

            Comment


              Deze box heeft helaas niet meer de witte dragon eggs, maar soort van koperkleurige crackling. Visueel dus iets anders geworden, maar blijft nog steeds een gave chaos bak.

              Comment


                nog een straatfilmpje, van Dutch Pyro's Rijnsburg

                Comment




                  Filmpje van PyroTeamApeldoorn
                  Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                  Comment


                    Comment


                      Comment


                        Moeten alle Katan Specials nu wel of niet nagelopen worden i.v.m. de pauzes? Ik kan ze wel nalopen maar vraag me af of dat anno 2023 nog nodig is.
                        Vuurwerk is een passie!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
                          Moeten alle Katan Specials nu wel of niet nagelopen worden i.v.m. de pauzes? Ik kan ze wel nalopen maar vraag me af of dat anno 2023 nog nodig is.
                          Idem ik vraag mij dit ook af, zag er niet goed uit vorig jaar
                          Knaldrang

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
                            Moeten alle Katan Specials nu wel of niet nagelopen worden i.v.m. de pauzes? Ik kan ze wel nalopen maar vraag me af of dat anno 2023 nog nodig is.
                            Ik zou het sowieso even checken want dat is het enige nadeel bij de blokjes. Ik ben een beetje aan het genezen van het “trust me bro” syndroom.
                            Natural Born Pyro

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
                              Moeten alle Katan Specials nu wel of niet nagelopen worden i.v.m. de pauzes? Ik kan ze wel nalopen maar vraag me af of dat anno 2023 nog nodig is.
                              Uit interesse: wat houdt het nalopen om te controleren op pauzes in? Wat check je dan precies?

                              Comment


                                De vertraging van cake naar cake. Als dit stukje lont te lang is krijg je een pauze van een paar seconden tussen de cakes. Dit is op te lossen met een stukje snellont of blackmatch met tape.

                                Comment

                                Working...
                                X