Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Special#5 Dragon Eggs with Crackling Mine

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door Marc_87 Bekijk bericht
    Vanaf 9:20 twee tegelijk vanaf zo'n 75m afstand gok ik:


    Thanks, vind het voor 2 tegelijk toch een beetje mager. Maar dat is mijn bescheiden mening.
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door Huit Bekijk bericht
      Hier is ie 3x zonder pauzes tegelijk met 3x Return of the Phoenix (mod) maar helaas met mist

      Toppie dit Ik noteer dit alvast voor de volgende jaarwisseling

      Comment


        #93
        Ik schoot de deze in combinatie met de special 4 als volgd 1x4 2x4+1×5 3×4+1×5 en tot slot 6x4+2x5 man man wat een geweld krijg je dan ben er alleen nog niet uit of ik cake 3 van de limited 3 niet nog beter vind kwa uitwerking

        Comment


          #94
          Ik had zowel de special 5 als de crazy eggs van katan. Voor mijn gevoel precies dezelfe effecteb. Te bewonderen in mijn crackling project op 05:11 en 07:35(vernselde versie). ongeveer.

          Comment


            #95
            Super heftige bak als je 'm per 2 schiet! Als je m per 1 schiet moet je wel ervoor zorgen dat je hem zelf nog doorlont met snellont, anders zitten er duidelijke pauzes in en dat wil je niet

            Comment


              #96
              Had hem ook. Ging wel heel erg snel. Maar wel een toppertje!

              https://www.youtube.com/user/Originallover

              Comment


                #97
                Vind dat echt heerlijk hoor dit tempo. Perfect voor in een dikke finale.

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                  Vind dat echt heerlijk hoor dit tempo. Perfect voor in een dikke finale.
                  kan ok ja, ik wilde hier eigenlijk de avond mee openen in combinatie met de special 1

                  Comment


                    #99
                    Wat een heerlijk rambakkie is dit. Vind het in combi met de rotp wel helemaal dik
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Dit jaar waarschijnlijk 2 of 3 stuks als finale met 3 transbombers en 2 katan special4!
                      Nu al zin in!

                      Comment


                        Ch-aos:

                        Comment


                          Hehe, zeker chaos zo zeg, lekker!
                          Als je dit dus weet te timen dat je de 2 boxen hebt die precies opvolgen in salvo's heb je een enorme lange rits crackling. Tof, aanrader.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                            Hehe, zeker chaos zo zeg, lekker!
                            Als je dit dus weet te timen dat je de 2 boxen hebt die precies opvolgen in salvo's heb je een enorme lange rits crackling. Tof, aanrader.
                            Dat probeerde we wel..helaas net niet gelukt.

                            Comment


                              Wat een rammer net als zn broertjes, deze hele serie moet er dit jaar gewoon komen.
                              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                              Comment


                                Deze is ook ontzettend gaaf zeg. Komt echt goed agressief over wat dus voor de nodige spektakel en chaos zorgt. Ook deze wil ik erg graag toevoegen dit jaar.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X