Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Acatenango [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
    Deze helaas niet binnen gekregen (is er wel meen ik) andere dummies zijn binnen, mocht er intresse zijn zal ik wat foto's maken.
    Alle foto's zijn welkom in de desbetreffende topics
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Yes, heel graag!!

      Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
      Deze helaas niet binnen gekregen (is er wel meen ik) andere dummies zijn binnen, mocht er intresse zijn zal ik wat foto's maken.
      Work is the curse of the drinking class

      Comment


        Wat vind iedereen hier zo fantastisch aan? (Ik kan 9 pagina's vol vinden, dus je hoeft hier geen antwoord op te geven ). Er zit een V-shape in, wat ik persoonlijk echt niks vind, de W-shape is zo scheef als wat, tempo ligt behoorlijk laag en je moet in NL nog maar kijken of de boeketten echt zo zijn als op het filmpje. Ik snap dat mensen dit als een mooie optie zien die van rustige effecten houden en van verschillende shapes, maar dat iedereen zo laaiend is verbaasd mij eerlijk gezegd een beetje.

        Comment


          Dat mag ...

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
            Wat vind iedereen hier zo fantastisch aan? (Ik kan 9 pagina's vol vinden, dus je hoeft hier geen antwoord op te geven ). Er zit een V-shape in, wat ik persoonlijk echt niks vind, de W-shape is zo scheef als wat, tempo ligt behoorlijk laag en je moet in NL nog maar kijken of de boeketten echt zo zijn als op het filmpje. Ik snap dat mensen dit als een mooie optie zien die van rustige effecten houden en van verschillende shapes, maar dat iedereen zo laaiend is verbaasd mij eerlijk gezegd een beetje.
            Tja, ieder z'n smaak natuurlijk.

            Als je V-shape niet mooi vindt, dan ben je idd bij deze box aan het verkeerde adres.

            Tempo is niet hoog, maar waarom moet dat, voor mensen die deze stand alone schieten en niet in een show, is het denk ik juist fijn om een wat rustigere box te hebben, zodat je optimaal kunt genieten van de verschillende effecten.

            Ik denk dat je, zeker voor de prijs die je her en der ziet, een erg mooie box hier mee in huis haalt.

            Dat de ene bombette wat lager of hoger knalt dan de andere, het blijft handwerk.

            Maar het aantal pagina's voor deze box lijkt mij meer dan terecht.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
              Wat vind iedereen hier zo fantastisch aan? (Ik kan 9 pagina's vol vinden, dus je hoeft hier geen antwoord op te geven ). Er zit een V-shape in, wat ik persoonlijk echt niks vind, de W-shape is zo scheef als wat, tempo ligt behoorlijk laag en je moet in NL nog maar kijken of de boeketten echt zo zijn als op het filmpje. Ik snap dat mensen dit als een mooie optie zien die van rustige effecten houden en van verschillende shapes, maar dat iedereen zo laaiend is verbaasd mij eerlijk gezegd een beetje.
              Klinkt alsof je meer van uptempo i-shape houdt? Is het neit gewoon smaakgevalletje dan?

              Meesten vinden de hoge kwaliteit van de effecten mooi, en de afwisseling daarvan en schietrichting. Maar vooral de chique effecten in deze kwaliteit is om te likkebaarden, en dat wil je rustig (kwijlen). Als je dit alles in 15sec de lucht in pompt...daar heb je andere bakkies voor

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                Klinkt alsof je meer van uptempo i-shape houdt? Is het neit gewoon smaakgevalletje dan?

                Meesten vinden de hoge kwaliteit van de effecten mooi, en de afwisseling daarvan en schietrichting. Maar vooral de chique effecten in deze kwaliteit is om te likkebaarden, en dat wil je rustig (kwijlen). Als je dit alles in 15sec de lucht in pompt...daar heb je andere bakkies voor
                Ik reageer even op jou, maar geldt ook voor de 2 hierboven: Het is inderdaad een smaakkwestie, en ik hou inderdaad meer van up-tempo I-shape cakes. Een W-shape tussendoor (Stars over Vienna bijvoorbeeld) vind ik ook leuk. Sowieso snap ik niet dat iedereen massaal over is op cakeboxen, aangezien je per shot gemiddeld veel meer betaalt en je vastzit aan alles wat in die box zit. Als je een paar losse 20-gram-per-shot cakes achter elkaar doet heb je naar mijn idee veel meer lol voor minder geld.

                Maar lang verhaal kort: Blijkbaar heb ik een andere smaak, maar het lijkt me goed als iedereen zijn mening lekker blijft geven, en nogmaals: ik ben verbaasd over de aandacht voor deze bak.

                Comment


                  Ik heb hem zelf juist voor het rustige tempo aangeschaft. gewoon even genieten van een in mijn ogen mooi stukje vuurwerk.
                  Wat ik alleen niet begrijp is dat als je deze box niet mooi vind ( en dat is natuurlijk je eigen mening waar een ieder recht op heeft) je wel gaat reageren in het topic? is het dan puur om een discussie op gang te brengen en aan te geven wat jij wel of niet mooi vind? lijkt me een beetje zonde toch?

                  Comment


                    Ik vind het heerlijk om op musicmeter mijn mening te geven over een album wat ik heb geluisterd, op moviemeter geef ik graag mijn mening over films die ik kijk, en op vuurwerkcrew zit ik om mijn mening te geven over vuurwerk wat ik zie. tjah, dan zit er ook wat negatiefs tussen af en toe. Ik heb toch het filmpje gekeken en zie ook ieders enthousiasme, en ik vraag mij dus echt af waarom. Dat is toch gewoon een prima bericht?

                    Zonder kritieken krijg je echt een rotforum, nu heb je in ieder geval iets om over te lullen

                    Edit: ik zou het trouwens geniaal vinden als je vuurwerk ook zou kunnen raten. Dan krijg je voor jezelf makkelijker een overzicht van wat je ook maar weer vet vond, wat je nog eens zou willen kijken omdat de kritieken over het algemeen hoger liggen dan wat jij van het product vindt, en je hebt zo veel makkelijker een lijstje met producten die je absoluut wilt hebben dat jaar.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                      ISowieso snap ik niet dat iedereen massaal over is op cakeboxen, aangezien je per shot gemiddeld veel meer betaalt en je vastzit aan alles wat in die box zit. Als je een paar losse 20-gram-per-shot cakes achter elkaar doet heb je naar mijn idee veel meer lol voor minder geld.
                      De stelling dat je bij een cakebox meer per schot betaalt dan bij losse cakes klopt niet. Ik houd alles netjes bij in een excelsheet en het varieert. De ene keer hoger bij een box de andere keer lager. Ik heb 8 boxen en 9 verschillende losse cakes. Dus een redelijke steekproef denk ik zo. Als het cakes, los of in een box, betreft met één effect dan zijn ze over het algemeen wat goedkoper per schot.
                      En ik schaf alleen cakeboxen aan die mij over het geheel bevallen. Zit er een cake bij die mij niet bevalt dan koop ik die niet. Wat voor mij ook telt is ook de opbouw en het ritme van de effecten. Die is bij sommige boxen erg goed.
                      Ik heb overigens de Acatenango ook niet. Een kwestie van smaak inderdaad.
                      Ik ben wel zeer benieuwd hoe deze in de straat gaat presteren. Doet die het goed dan komt die volgend jaar er gewoon bij.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
                        Edit: ik zou het trouwens geniaal vinden als je vuurwerk ook zou kunnen raten. Dan krijg je voor jezelf makkelijker een overzicht van wat je ook maar weer vet vond, wat je nog eens zou willen kijken omdat de kritieken over het algemeen hoger liggen dan wat jij van het product vindt, en je hebt zo veel makkelijker een lijstje met producten die je absoluut wilt hebben dat jaar.
                        Vind dit eigenlijk nog wel een prima idee ook. Misschien even insturen.

                        Maar zoals gezegd ieder zijn smaak gelukkig. Ik heb hem ook juist besteld vanwege zijn rustige even genieten tempo. En na de meer dan prima ervaring met de Serenity vorig jaar lijkt mij dit een nog betere versie.
                        31/12 Knalle als een malle!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door San71 Bekijk bericht
                          De stelling dat je bij een cakebox meer per schot betaalt dan bij losse cakes klopt niet. Ik houd alles netjes bij in een excelsheet en het varieert. De ene keer hoger bij een box de andere keer lager. Ik heb 8 boxen en 9 verschillende losse cakes. Dus een redelijke steekproef denk ik zo. Als het cakes, los of in een box, betreft met één effect dan zijn ze over het algemeen wat goedkoper per schot.
                          En ik schaf alleen cakeboxen aan die mij over het geheel bevallen. Zit er een cake bij die mij niet bevalt dan koop ik die niet. Wat voor mij ook telt is ook de opbouw en het ritme van de effecten. Die is bij sommige boxen erg goed.
                          Ik heb overigens de Acatenango ook niet. Een kwestie van smaak inderdaad.
                          Ik ben wel zeer benieuwd hoe deze in de straat gaat presteren. Doet die het goed dan komt die volgend jaar er gewoon bij.
                          Ligt eraan hoe je het bekijkt. Op cakeboxen zit hooguit 20-30% freakkorting en op cakes soms wel tot 50%. Misschien als je de adviesprijzen bekijkt dat het wel meevalt, dat zou kunnen. Maar laten we verder gaan over deze box

                          Comment


                            Hoop dat jullie hier iets aan hebben

                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	3F711AD9-1EB9-4924-A628-C25394927EC0.jpg
Vertoningen:1
Grootte:178,5 KB
ID:	1569317

                            Comment


                              Kijk aan, thanks voor het delen. Groot doosje zo te zien. Dummy of is die al binnen

                              Comment


                                Bedankt voor de foto. Alleen jammer dat je 'm min of meer 2D hebt gefotografeerd. Misschien wat schuin en dan dichterbij, wellicht met doosje open zodat we kunnen zien hoe het eruit ziet? Maar toppie voor het delen!

                                Comment

                                Working...
                                X