Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Acatenango [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
    ik heb er vorig jaar zelfs 92,50 voor betaald in december! En geen speciale aktie of deals met de verkoper werd gewoon aan iedereen voor die prijs verkocht.

    Heel eerlijk 149 zou ik er nooit voor neer tellen. Het was niet mijn ding. Op video geweldig en op de video die ik gemaakt heb vind ik hem ook top alleen de echte beleving vond ik hem traag. Heel gek....
    Ik begrijp je wel. Hen dat ook met sommige artikelen gehad in het verleden. Meestal kwam dat omdat ik ervoor een box schoot met een hoger tempo. Dan is je beleving compleet anders.

    Comment


      Comment


        Hij was echt prachtig, maar eigenlijk toch te groot/breed voor de straat...
        Heeft u misschien een vuurtje?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door rocco Bekijk bericht
          Hij was echt prachtig, maar eigenlijk toch te groot/breed voor de straat...

          ik had hem ook ,hij was zeker te groot voor een de straat, wow wat een mega brede effecten zeg wel jammer van de mist

          Comment


            Was toch wel een boeiende bak gisteren. Vooral de afwisseling tussen salvos mét, en zónder boeketten. Hierdoor bleef ik geboeid kijken. Tempo stoorde mij ook niet, duurde lekker lang!

            Comment


              Stak hem hier gister ook in de vooravond af. Mooie sierlijke box, prima effecten en salvo's. Ik zou hem zelf niet snel weer kopen, het gedeelte met de tail en tips is mij iets te rustig.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Comment


                  Dit jaar voor het eerst in de straat. Topkwaliteit. Wat een spreiding. Alleen het einde mogen ze wat mij betreft wel aanpassen.

                  Comment


                    Hier ook voor het eerst in de straat. Het is een leuke, afwisselende bak. Ik weet niet of ik hem een tweede keer zou aanschaffen. Ik had ook de Mega Willows en die had grotere effecten.
                    Vuurwerk is een passie!

                    Comment


                      Dit jaar dit juweel geschoten.

                      Comment


                        Helaas is de video niet zoals ik had gewild maar toch wil ik ze delen het geeft wel een idee ondanks er veel buiten beeld verdwijnt. beelden zijn trouwens van vorig jaar heb even pauze genomen van het delen en bewerken

                        365 days a year pyromaniac

                        Comment


                          Echt wel een leuke bak met prima mines ook. Vond die mines eigenlijk het gaafst. Lekker hoog en vol.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            18/19

                            https://youtube.com/c/EindjePyro

                            Comment


                              In bovenstaande video missen we helaas de eerste 3 salvo's door hapering van de camera. De video geeft gelukkig nog steeds een goed beeld van het product in de straat!
                              www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                              Comment


                                hierbij nog mijn filmpje van afgelopen jaar. Zoals velen hier al aangeven is die inderdaad wat groot voor in de straat. Het geweld en de burst is daar in tegen wel heerlijk als je eronder staat

                                Evolution Fireworks Acatenango 140 shots.I hope you enjoy the video and it would be great if you leave a like or comment down below.Subscribe to my channel t...

                                Comment

                                Working...
                                X