Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Acatenango [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht

    Edit: ik zou het trouwens geniaal vinden als je vuurwerk ook zou kunnen raten. Dan krijg je voor jezelf makkelijker een overzicht van wat je ook maar weer vet vond, wat je nog eens zou willen kijken omdat de kritieken over het algemeen hoger liggen dan wat jij van het product vindt, en je hebt zo veel makkelijker een lijstje met producten die je absoluut wilt hebben dat jaar.
    Geweldig idee. Gooi het in de ideeënbus!!

    Verder on topic. Ik begrijp dat veel dit mooi vinden maar in raak ook niet echt onder de indruk... Niet mijn ding maar smaak valt niet over te twisten.

    Comment


      Zo op de foto oogt hij erg groot, een beest dus! Ik kijk er erg naar uit, een ideale bak om lekker in rust van te genieten, een keer geen rambak maar juist een sierlijke box.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        In een ander topic had iemand toegang tot de Design sheet. Weet diegene ook de afmetingen hiervan of waar die te vinden is?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
          Ik vind het heerlijk om op musicmeter mijn mening te geven over een album wat ik heb geluisterd, op moviemeter geef ik graag mijn mening over films die ik kijk, en op vuurwerkcrew zit ik om mijn mening te geven over vuurwerk wat ik zie. tjah, dan zit er ook wat negatiefs tussen af en toe. Ik heb toch het filmpje gekeken en zie ook ieders enthousiasme, en ik vraag mij dus echt af waarom. Dat is toch gewoon een prima bericht?

          Zonder kritieken krijg je echt een rotforum, nu heb je in ieder geval iets om over te lullen

          Edit: ik zou het trouwens geniaal vinden als je vuurwerk ook zou kunnen raten.
          Hey! Ik heb al ns zitten fantaseren om een vuurwerkmeter.nl te doen, net als de movie/music/Boek waar ik ook zit. Er kan hier wel gerate worden trouwens, maar dat krijgt weinig aandacht.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            Hey! Ik heb al ns zitten fantaseren om een vuurwerkmeter.nl te doen, net als de movie/music/Boek waar ik ook zit. Er kan hier wel gerate worden trouwens, maar dat krijgt weinig aandacht.
            Bedoel je onder meer opties en dan 'waardeer deze discussie met: uitstekend/goed/middelmatig/slecht/zeer slecht? Is dat niet echt de discussie? En kan je daar ook een gemiddelde van zien?

            Comment


              Ja, je kunt daar zo sterren geven en die komen dan naast het product te staan in het overzicht in de lijn try it

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door pyroguy2000 Bekijk bericht
                In een ander topic had iemand toegang tot de Design sheet. Weet diegene ook de afmetingen hiervan of waar die te vinden is?
                78.5*32.5*19
                https://www.houtse-bazar.nl

                Comment


                  Gisteren de doos gezien! Vond het formaat best meevallen! Het formaat van de Serenity is een stukkie groter! Hier in vergelijking met andere nieuwe dozen!

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2IMAG8430.jpg
Vertoningen:3
Grootte:128,7 KB
ID:	1569612
                  Eind goed, Knal goed!

                  Comment


                    Bedankt voor de foto Blackdragon! Ik vind de dummy vrij groot hoor, ongeveer 1,5 Mega Willow qua lengte, vind ik toch vrij fors
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Oogt inderdaad heel groots, maar ben bang dat het in de praktijk erg tegen gaat vallen. Vorig jaar de Serenity en de Winternight gehad en het "grootse" viel vies tegen. Vooral de crackling bij de winternight was erg magertjes hoor. Wel mooi, bijzonder en verfijnd vuurwerk, maar geen wow-effect. Voor mij althans. Smaken verschillen en gelukkig maar! Dit jaar heb ik toch nog een evolution box besteld. De Dragon box 2... We gaan het zien! Ik ga alles filmen in combinatie met een tri-pod. Ideaal!
                      Salute du salute. Lekker kruid snuiven!

                      Comment


                        Weet iemand of deze box nog ergens op een winkeliersdemo geschoten gaat worden? Valt me namelijk op dat dit 1 van de weinige nieuwe artikelen is die nog niet is geschoten tot nu tie (van evo)

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
                          Weet iemand of deze box nog ergens op een winkeliersdemo geschoten gaat worden? Valt me namelijk op dat dit 1 van de weinige nieuwe artikelen is die nog niet is geschoten tot nu tie (van evo)
                          Bij ANO Milheeze geschoten, filmpjes staan 2 pagina's terug in dit topic

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Noppes Bekijk bericht
                            Bij ANO Milheeze geschoten, filmpjes staan 2 pagina's terug in dit topic
                            Dat ging als het goed is om een sample. Ben benieuwd naar de productieversie hiervan!
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Weet iemand als hier nog een productieversie van wordt geschoten op een demo?

                              Comment


                                Klopt het dat deze box nergens in Groningen of omstreken te krijgen is?

                                Comment

                                Working...
                                X