Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Acatenango [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    https://store.steampowered.com/curator/43922535

    Comment


      Dus het enige verschil is; kooi>kooiloos of alleen het label?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Nyxx Bekijk bericht
        Dus het enige verschil is; kooi>kooiloos of alleen het label?
        Je vergeet de pr... ohnee, daar mag ik niet over klagen

        Comment


          Ik vind dit echt een prachtige bak! Complete show in 1 compound.
          Heeft u misschien een vuurtje?

          Comment


            Echt mega dikke waaier blok super grote effecten ook deze zelf 1x gehad
            vindt zelf misplaats die tails alleen maar die balletjes 2x stilte vindt ik echt afbreuk mogen ze wel tussen weg halen bij 1:18

            Wow die prijs dan had hem voor 130 dik over de 200 nu pfff

            Comment






              Net tijdens de demo van Quartel gezien, lange pauzes helaas.

              Comment


                Pauzes inderdaad te lang, maar doos qua effecten kan nog steeds prima mee. Je moet hem wel echt voor rond de 180 euro scoren (al is dat ook al duur), maar meer dan dat zou ik er niet voor geven.

                Dit was volgens mij wel een nieuwe batch die gewoon geschoten is, dus mogelijk ook hier nog wat vocht?

                Comment


                  Zou kunnen, het viel me wel op dat deze doos de effecten het hoogste wegschoot

                  Comment


                    Geen idee of dit nou een oude versie is die vanavond geschoten is en dat er ook een nieuwe kooiloze 2023 batch nog van is of dat dit gewoon de nieuwe batch was. Maar de gene die werd geschoten was echt ouderwets top! Goede burst, lekker boeketten en afwisseling. De vertragingen waren wel gevaarlijk lang, daar zou volgend jaar echt iets aan gedaan moeten worden.

                    Comment


                      Bevestigd gekregen dat dit 2023 batch was dus die kan je veilig bestellen. Heeft denk extra vochtvreters gekregen in de container

                      Comment


                        Zo zie je maar weer dat kooiloos ook gewoon heel goed kan presteren!!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                          Zo zie je maar weer dat kooiloos ook gewoon heel goed kan presteren!!
                          Dit is naar mijn weten gewoon een gekooide box hoor. Dat kan écht niet anders.

                          Dat het er in het verleden niet omheen zat wat jij in een ander topic zei is wat anders. De Sonora 30mm uit Spanje met een F2 label presteerde ook zéker prima, beetje zelfde vergelijking als je snapt wat ik bedoel. Zelfde als je voorbeelden die je pas ook gaf van producten met een harde burst die geen kooi hadden toen, dat er geen kooi om zat betekend niet dat het er niet om hoorde te zitten. Max 5% burst is max 5% burst in kooiloos / Europese 1.4G , als er dan een keer veel meer in heeft gezeten en je zegt 'kooiloos kan ook goed gaan kijk maar!' dan is dat geen representatieve vergelijking. En met al die afkeuringen gaan de importeurs weinig tot geen risico's meer nemen, zeker volgend jaar niet meer. Maar genoeg over het technische, ik moest het even zeggen door je berichtje en andere berichten. Hoop dat ik mensen ieder geval heb geholpen met de info dat dit de 2023 batch was en hij was zeker goed!
                          Laatst aangepast door MasterBsc; 22 December 2023, 00:29.

                          Comment


                            Prachtige compound. De kwaliteit van Evo zoals we dat gewend zijn.

                            Comment


                              Zo te zien is de box aangepast en is cake 2 aangepast/vervangen.

                              Comment


                                Deze meegekregen als vervanger van 8x Cairo Crackling. Werd bijna genaaid bij Raben, maar uiteindelijk deze uitgezocht in de bunker, dus voor €200. Hij wilde er eerst nog €50 extra voor maar ging daar niet mee akkoord en toen zo meegekregen.

                                Comment

                                Working...
                                X