Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3X Heaven [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zijn alle 2 toppers

    Comment


      3xh afgekeurd. Kreeg ik door

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Mlap Bekijk bericht
        Welke dan 3xh of ser..
        Er is helemaal niets over de Serenity genoemd hier, dus laten we t bij de 3xheaven box houden voor er weer allemaal wilde speculaties rond gaan..

        Comment


          Ik was alleen benieuwd of er ook iets bekend was over de Serenity, omdat deze ook nieuw is.

          Helemaal klote als deze is afgekeurd!, had deze nog op een leuk plekje ingepland tussen de Mayhem en de Serenity.


          Edit: Spelling foutje
          Laatst aangepast door BurstDuo; 23 December 2017, 23:50.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door JeRe Bekijk bericht
            Er is helemaal niets over de Serenity genoemd hier, dus laten we t bij de 3xheaven box houden voor er weer allemaal wilde speculaties rond gaan..
            Gelukkig heb ik de 3xh zelf samengesteld uit losse cakes.. .maar de serenity vind ik echt supergoed uit de verf komen naar de nieuwe filmpjes van evo

            Comment


              Dat gaan we niet menen he jongens, wat een klote avond, zo verheugd op deze box, hoop dat het fake nieuws is en Rusland weer met nep nieuws bezig is.

              Comment


                Veel sterkte voor diegenen die deze besteld hebben

                Comment


                  Nee, dit ga je niet menen! Dit was 1 van de boxen waar ik mij zo op verheugde. Wanneer wordt het bevestigd of deze is afgekeurd of toch niet? Marchel?

                  Comment


                    Ik zie ook dat deze box van de website af is van de winkel waar ik deze heb besteld

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                      Veel sterkte voor diegenen die deze besteld hebben
                      Dat zijn er denk ik een hoop, ondertekende meegerekend.

                      Comment


                        Helaas heren.
                        uitgerekend mijn en Marchels stukje trots.

                        Comment


                          Wat is de reden van de afkeuring?

                          Comment


                            Ik heb hem zelf niet besteld, maar ik kan wel janken. Zo’n vernieuwende prachtige box die gewoon niet komt. Dat moet wel een hele goede reden zijn.
                            Al hoop ik eigenlijk op een logo afwijking, zodat deze zonder vernietiging en met een ‘kleine’ inspanning alsnog volgend jaar verkocht kan worden.
                            Vernietiging zou eeuwig zonde zijn van alle gemaakte kosten en inspanningen van iedereen!

                            Ik hoop op het beste!

                            Comment


                              Beste mensen.

                              Sorry voor de late reactie.
                              Daar ikze3lf de gehele avond onderweg was kon ik niet eerder reageren.

                              Eerst wilde ik dat onze afnemers per mail hierover zouden worden bericht.

                              Helaas moeten we bekend maken dat dit product zal worden terug gehaald doordat deze niet zonder problemen door de keuring is gekomen.
                              Dit geld helaas ook voor het Happy hardcore assortiment.

                              Wij zullen de reeds uitgeleverde aantallen retour halen.
                              Alle wederverkopers welke 1 of beide items aanbieden zijn per mail op de hoogte gesteld.
                              Wij vinden het erg vervelend voor zowel kopers als verkopers.
                              Door het unieke karakter van dit product is er qua vervanging geen gelijke.
                              Wij gaan z.s.m. met onze leverancier in gesprek wat betreft het probleem en te kijken hoe dit op te lossen bij de productie voor 2018.

                              Wij hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

                              gr
                              Evolution Fireworks
                              Extreme Pyromaniac for life.

                              Comment


                                Heel erg jammer. Vond het een prachtige creatie! Deze staat ieder geval op het verlanglijstje van 2018 boven aan de lijst.
                                Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                                Beste mensen.

                                Sorry voor de late reactie.
                                Daar ikze3lf de gehele avond onderweg was kon ik niet eerder reageren.

                                Eerst wilde ik dat onze afnemers per mail hierover zouden worden bericht.

                                Helaas moeten we bekend maken dat dit product zal worden terug gehaald doordat deze niet zonder problemen door de keuring is gekomen.
                                Dit geld helaas ook voor het Happy hardcore assortiment.

                                Wij zullen de reeds uitgeleverde aantallen retour halen.
                                Alle wederverkopers welke 1 of beide items aanbieden zijn per mail op de hoogte gesteld.
                                Wij vinden het erg vervelend voor zowel kopers als verkopers.
                                Door het unieke karakter van dit product is er qua vervanging geen gelijke.
                                Wij gaan z.s.m. met onze leverancier in gesprek wat betreft het probleem en te kijken hoe dit op te lossen bij de productie voor 2018.

                                Wij hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

                                gr
                                Evolution Fireworks

                                Comment

                                Working...
                                X