Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3X Heaven [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Happy hardcore 2017 is dat hoop ik? Neem aan dat 2016 gewoon uitgeleverd 'blijft'?!
    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
      Happy hardcore 2017 is dat hoop ik? Neem aan dat 2016 gewoon uitgeleverd 'blijft'?!
      2016 was afgelopen jaar al uitverkocht.

      gr
      Evolution Fireworks
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        Balen van het officieel bericht.

        Heb zowel de H-H als de 3xHeaven in bestelling staan bij dezelfde winkelier.

        Mag ik je in dit topic vragen of de Serenity wel door de keuring is gekomen. Of nog niks over bekend?

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
          Balen van het officieel bericht.

          Had zowel de H-H als de 3xHeaven in bestelling staan bij dezelfde winkelier.

          Mag ik je in dit topic vragen of de Serenity wel door de keuring is gekomen. Of nog niks over bekend?
          Even offtopic dan.

          Dit zijn de producten welke niet verkocht mogen worden.
          Dus verder geen problemen met andere items.

          gr
          Evolution Fireworks
          Extreme Pyromaniac for life.

          Comment


            Top, ontzettend bedankt voor je antwoord!!

            Comment


              Wat baal ik hiervan zeg, beide beauties in bestelling staan. Gelukkig geen problemen met de andere producten. Blijven nog genoeg boxen over om van te genieten de 31e

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                Beste mensen.

                Sorry voor de late reactie.
                Daar ikze3lf de gehele avond onderweg was kon ik niet eerder reageren.

                Eerst wilde ik dat onze afnemers per mail hierover zouden worden bericht.

                Helaas moeten we bekend maken dat dit product zal worden terug gehaald doordat deze niet zonder problemen door de keuring is gekomen.
                Dit geld helaas ook voor het Happy hardcore assortiment.

                Wij zullen de reeds uitgeleverde aantallen retour halen.
                Alle wederverkopers welke 1 of beide items aanbieden zijn per mail op de hoogte gesteld.
                Wij vinden het erg vervelend voor zowel kopers als verkopers.
                Door het unieke karakter van dit product is er qua vervanging geen gelijke.
                Wij gaan z.s.m. met onze leverancier in gesprek wat betreft het probleem en te kijken hoe dit op te lossen bij de productie voor 2018.

                Wij hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

                gr
                Evolution Fireworks

                Bedankt voor je reactie Marchel. Erg jammer dit. Vooral ook voor jullie als importeur die veel moeite en geld in deze prachtige box hebben geïnvesteerd. Maar goed, deze houden we (hopelijk) voor volgend tegoed.

                Comment


                  Marchel wat een slecht bericht voor jullie, mag ik vragen waarom deze is afgekeurd, dit zou een pareltje worden en de box van het jaar.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door hout86 Bekijk bericht
                    Marchel wat een slecht bericht voor jullie, mag ik vragen waarom deze is afgekeurd, dit zou een pareltje worden en de box van het jaar.
                    Het betreft brandende delen op de grond.

                    Wij willen deze later zelf laten hertesten.

                    Gr
                    Evolution Fireworks
                    Extreme Pyromaniac for life.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                      Het betreft brandende delen op de grond.

                      Wij willen deze later zelf laten hertesten.

                      Gr
                      Evolution Fireworks
                      Heel erg balen. Maar vooral voor Marchel. En dan wel weer de moeite nemen om te reageren hier, zelfs met reden van afkeuring. Respect!

                      Comment


                        Balen zeg, was zeker een hele mooi box, Marchel succes met de afwikkeling hiervan en mede freaks succes met het vervangen van een bijzonder product.
                        16e jaar op vuurwerkcrew!!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                          Het betreft brandende delen op de grond.

                          Wij willen deze later zelf laten hertesten.

                          Gr
                          Evolution Fireworks
                          Dank voor je snelle terug koppeling, hiervoor grote dank dat je dit met ons zo snel wil delen, dit is heel erg balen voor jullie maar ook voor degene die hem al besteld hebben, dit was een box waar ik me op verheugd heb en vele andere.

                          Comment


                            Aj, dat is wel een flinke domper zeg. Wat een gedoe elk jaar weer. Veel succes Marchel.
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Ppff pijnlijk, respect voor je open en eerlijkheid Marchel!!.
                              Eens kijken voor een alternatief...waarbij de Mayhem eigenlijk als enige een beetje als vervanger zou kunnen fungeren.

                              Comment


                                Jammer jammer jammer. Ten eerste voor Evo en voor degenen die m gekocht hebben wel weer echt klasse dat Marchel gelijk reageert hoop op mooie vervanger voor een ieder! Is niet anders...

                                Comment

                                Working...
                                X