Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3X Heaven [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Is dit compound?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door dingodile Bekijk bericht
      Is dit compound?
      Nee deze is geintroduceerd 1 of 2 jaar voordat Evo overstapte naar compound

      Comment




        Filmpje van Technowitch0031. Blijft een heel mooie box, multishape en goede effecten. Deze hoop ik komend jaar in de straat te zien.
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          Ik heb 2 maal de insane. Is het dan nog waard om deze te nemen. Of is het dan meer van hetzelde? Voor 70 in almere te halen namelijk is koopje..lijkt me
          Er is geen betere raad als voorraad!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Lekker stookuhh Bekijk bericht
            Ik heb 2 maal de insane. Is het dan nog waard om deze te nemen. Of is het dan meer van hetzelde? Voor 70 in almere te halen namelijk is koopje..lijkt me
            Teveel van hetzelfde, maar voor die prijs het overwegen waard.

            Comment


              Deze altijd al een keer willen hebben en dit jaar zit hij erbij voor 7 tientjes denk ik geen miskoop.

              Comment


                Deze heb ik dit keer ook 2x aangeschaft. Misschien had ik voor meer afwisseling moeten kiezen maar in deze tijd is dit een mooie deal.

                Comment


                  Hier precies dezelfde gedachten. Ook 2x besteld voor een prachtige prijs. Ik vind de box op de filmpjes erg goed presteren en lekker afwisselend met de I/V/Z-shape schietrichtingen.

                  Fijn dat er tussen alle compounds ook nog 'gewone' cakeboxen worden verkocht. Ik denk dat ik er nog wel 1 of 2 cakes tussenzet. Misschien een Blushing Crossette ofzo aan het begin.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door bl00m Bekijk bericht
                    Hier precies dezelfde gedachten. Ook 2x besteld voor een prachtige prijs. Ik vind de box op de filmpjes erg goed presteren en lekker afwisselend met de I/V/Z-shape schietrichtingen.

                    Fijn dat er tussen alle compounds ook nog 'gewone' cakeboxen worden verkocht. Ik denk dat ik er nog wel 1 of 2 cakes tussenzet. Misschien een Blushing Crossette ofzo aan het begin.
                    Waar heb je die gehaald? Ik kan m echt nergens vinden

                    Comment


                      Vuurwerkwereld het westen in Leerdam, woerden of almere via bestelvuurwerk
                      Waarom staan als je ook zitten kan?

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Slick Luke Bekijk bericht
                        Vuurwerkwereld het westen in Leerdam, woerden of almere via bestelvuurwerk
                        Ik denk dat ik te laat ben. Toch bedankt !

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerk-isz-flex Bekijk bericht
                          Deze heb ik dit keer ook 2x aangeschaft. Misschien had ik voor meer afwisseling moeten kiezen maar in deze tijd is dit een mooie deal.
                          Precies dat en je hoeft toch ook niet perse beide dit jaar af te steken?
                          Nemen wat je nemen kan en als iets nu nog goedkoop is en het is mooi dan is het inderdaad verstandig om er, mits je er geld voor hebt, twee te nemen. Denk dat je hier sowieso geen miskoop aan hebt gedaan.

                          Comment


                            Ben ik de enige die heel beroerd uitkomt met het doorlonten. Deze komen telkens contra uit en zou doorgeknoopt niet meer in de doos passen.

                            Comment


                              Ja bij mij precies t zelfde… apart maar ik zal er niet minder om genieten

                              Comment


                                Nee hoor, ik zet ze uit de doos neer. Geniet ervan!

                                Comment

                                Working...
                                X