Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Noi-Z [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hele mooie beelden, heel scherp. met wat voor telefoon is dit gefilm? Samsung ultra achtig of I phone?

    Ik ga een nieuwe halen als ik dit zo zie denk ik....))

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door rvabuilder75 Bekijk bericht
      Hele mooie beelden, heel scherp. met wat voor telefoon is dit gefilm? Samsung ultra achtig of I phone?

      Ik ga een nieuwe halen als ik dit zo zie denk ik....))
      Haha dat wordt geen telefoon dan, dit is gefilmd met een fullframe camera, Nikon Z6ii. Gaf erg mooie beelden inderdaad! Dit jaar met een ASP-C camera filmen, Sony ZV-E10. Denk dat het haast net zo mooi wordt, nu meer tijd om de instellingen goed te testen.
      https://www.youtube.com/user/flutsjah/

      Comment


        De Noi-Z van koning afgelopen jaar.

        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          Nu oude versie voor 113 bij Vuurwerk Graafsewijk!
          31/12 Knalle als een malle!

          Comment


            Mooie prijs, kon hem niet laten liggen

            Comment


              Poeh, wat een mooie prijs. Helaas te ver weg.

              Comment


                Top prijs idd, dit was echt een heerlijke bak vorig jaar

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
                  Poeh, wat een mooie prijs. Helaas te ver weg.
                  Jullie hebben in het noorden al genoeg aanbiedingen, mogen we ook eens een x

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Tigers Bekijk bericht
                    Jullie hebben in het noorden al genoeg aanbiedingen, mogen we ook eens een x
                    Oosten*

                    Comment


                      Maar goed dat de route vol is en mijn budget er doorheen is. Als ik nog moest beginnen had ik t wel geweten, mooie prijzen zeg!! Mazzel als het op je route ligt

                      Comment


                        Is dit niet gewoon een multi Cairo in W shape... niet heel bijzonder toch?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                          Is dit niet gewoon een multi Cairo in W shape... niet heel bijzonder toch?
                          Klopt, enige verschil is dat deze in waaier vorm is en hij gekleurde lichtkogels heeft als mine.
                          Of je het bijzonder vindt of niet is aan jou. Een 108sh 30mm waaier vindt je niet snel meer voor dit geld.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                            Is dit niet gewoon een multi Cairo in W shape... niet heel bijzonder toch?
                            Eigenlijk is de Caïro een I shape Noi-z. Deze Z-shape Noise bestond namelijk eerder dan de Caïro.
                            There is no such thing as enough fireworks.

                            Comment


                              Zo wat fijn dat ik deze tegenkwam! 3x besteld.

                              Comment


                                Ben ik de enige dien220 euro veel vind voor deze?

                                Comment

                                Working...
                                X