Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Noi-Z [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ben blij dat ie er komt, kan niet wachten op 31 december 00.00 uur.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
      Ben blij dat ie er komt, kan niet wachten op 31 december 00.00 uur.
      Ik ga niet eens zo lang wachten..de 1e fakkel ik om 18.00 uur

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
        Ben blij dat ie er komt, kan niet wachten op 31 december 00.00 uur.
        Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
        Ik ga niet eens zo lang wachten..de 1e fakkel ik om 18.00 uur
        Zo lang wachten? Als ik het zo lees gaat die van jakhal eerder de lucht in hoor.

        OT: Ben erg benieuwd hoeveel mensen deze gaan bestellen. Niet echt mijn type box, maar een geweldenaar zal het zeker gaan worden.
        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          De Noi-z Geschoten op Burning Airfield 2019

          https://www.youtube.com/c/VuurwerkcrewMJB

          Comment


            Vorig jaar al besteld maar is er toen helaas niet gekomen, maar dit jaar 100% zeker weer bestellen. Stel deze even voor in de straat, wat een geweld moet dat zijn.

            Comment


              Deze komt er absoluut bij, dikke kraakbak

              Comment


                Ik vind de blink comets nog het gaafste aspect, meer hiermee aub!

                Comment


                  Op basis van het allereerste filmpje zeg ik zeker doen! nu op het filmpje van mjb vind ik hem toch 'tegenvallen'. en dat zit hem voor mij voornamelijk in het tempo. op het eerste filmpje heb je constant een gevulde lucht. op het filmpje van mjb telkens net niet.

                  Comment


                    de noi-z is iets minder agressief,
                    maar nog steeds een mooie doos,

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
                      Op basis van het allereerste filmpje zeg ik zeker doen! nu op het filmpje van mjb vind ik hem toch 'tegenvallen'. en dat zit hem voor mij voornamelijk in het tempo. op het eerste filmpje heb je constant een gevulde lucht. op het filmpje van mjb telkens net niet.
                      Ben het helemaal met je eens. Ik twijfel nu om deze te bestellen als die zo is

                      Comment


                        Ik vind deze op het bewuste filmpje te traag. Ik zou hem liever iets sneller zien idd. Dus ik ben benieuwd hoe deze gaat presteren in de straat.
                        greetzzz
                        Eer was was was, was was is!

                        Comment


                          Deze gaat er hoe dan ook komen, crackling chry is mijn favoriete effect. Het zou nog beter zijn wanneer deze per rij tegelijk zou schieten met een crackling mine, zoals bij de New Spring Wind van Bonbridge het geval was. Ik hoop dat Evo in de toekomst met meer waaier compounds komt, want dit komt echt in de buurt van de prof blokken.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door postvoordennis Bekijk bericht
                            Deze gaat er hoe dan ook komen, crackling chry is mijn favoriete effect. Het zou nog beter zijn wanneer deze per rij tegelijk zou schieten met een crackling mine, zoals bij de New Spring Wind van Bonbridge het geval was. Ik hoop dat Evo in de toekomst met meer waaier compounds komt, want dit komt echt in de buurt van de prof blokken.
                            Dit staat zeker in de planning.

                            gr
                            Marchel
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              Ik vind hem echt top op de bovenstaande film. Prachtig de blinking comets inderdaad. Juist het niet te hoge tempo geeft hem iets sierlijks en ondanks dat houd je toch een gevulde lucht.
                              Deze gaat er wel komen dit jaar gok ik zo

                              Comment


                                Ik vind het tempo ook prima maar vind de crackling behoorlijk "lafjes". Het kan aan de camera liggen natuurlijk maar ben niet onder de indruk van het filmpje.
                                https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                                Comment

                                Working...
                                X