Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Noi-Z [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ben benieuwd of de 2020 batch dit jaar wordt uitgeleverd of dat deze voorgaande coronajaren in het buitenland is uitgeleverd. Hoop stiekem toch wel op een batch met het wat hogere tempo, maar we gaan het meemaken als alles volgens plan verloopt dit jaar!

    Comment


      Als ik deze nog tegen kom ergens voor een mooi prijsje komt die erbij

      Comment


        Heerlijke rammer dit. Wellicht dat deze nog ergens op de kop te tikken is..
        31/12 Knalle als een malle!

        Comment


          Oa deze als vervanger gekregen voor een Transbomber die niet leverbaar was. 2019 versie.

          Comment


            Zo dat is niet verkeerd

            Comment


              Om 00:15 deze compound afgeschoten en ondanks ik de video’s had gezien was ik compleet verbluft: de hele straat werd verlicht en ik voelde het asfalt trillen onder mijn schoenen tijdens de laatste salvo! Na afloop begonnen mensen in de straat te applaudisseren...

              Comment


                Niet top gefilmd helaas, maar hier mijn filmpje

                Comment


                  Deze om 18:00 uur gedaan, wat een bak

                  Comment


                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20230102_103918_Gallery.jpg
Vertoningen:1
Grootte:30,6 KB
ID:	1597209

                    Dit blijft toch een beuker hoor!

                    Comment


                      Hele brute waaierbak met grote effecten. Batch 2020.

                      https://www.youtube.com/user/Originallover

                      Comment


                        Een straat verderop hadden ze deze. Echt een briljante bak om zo op een afstandje te zien! prachtig uitgewerkt.

                        Comment


                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20221229_115155.jpg
Vertoningen:1
Grootte:122,2 KB
ID:	1597869
                          Foto bij het openen
                          Fuochi D'Artificio!

                          Comment


                            Dit product is uit het assortiment. Nieuwe versie: art. 2626 Noi-Z 81 shots.

                            Comment


                              Ondanks de vlagerige wind was dit echt weer een gigant van een bak. Onmogelijk om goed op film te krijgen.

                              Dit was wel de iets slomere versie, maar hoe breed deze schiet i.c.m. de burstknallen is dit echt een geweldenaar. Die finale blijft echt puur geweld. Blij dat ik deze versie dit jaar nog een keer de lucht in kan jagen!

                              Comment




                                Normaal gesproken zou ik niet zo snel film van vuurwerk van de buren op youtube zetten. Maar dit vond ik echt wel de moeite waard om mensen van mee te laten genieten. Deze Noi-Z is zo breed in de straat dat nog meer afstand eigenlijk nodig is. Ik kan op een redelijke afstand filmen maar deze heeft echt meer ruimte nodig eigenlijk. Deze box is heel herkenbaar natuurlijk dus daarom wist ik gelijk waar ik naar keek. Daarnaast had ik toevallig deze een paar uur eerder zelf afgestoken.
                                https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                                Comment

                                Working...
                                X