Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door LiamVB Bekijk bericht
    Ik was vrijdagavond gegaan (dag voor verkoop), en toen stonden ze in de kassa voor €2.00. Vond het ook al vreemd. Zal zo de bon is opzoeken.
    Ik hoef het bonnetje niet te zien, ik geloof je wel! Inmiddels heb ik ook het filmpje op YouTube gezien van Pyroteam Delft met die gast die altijd dezelfde trui draagt en die vertelde ook dat het 2 euro kostte. Hij kreeg 100 euro korting op een karton. Nu wordt het dus al door 2 personen bevestigd.
    https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

    Comment


      Is die fonteinenmix weer in ere hersteld? Dus harde crackling? Of nog steeds die softe van afgelopen jaar...

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Thuur Bekijk bericht
        Ik hoef het bonnetje niet te zien, ik geloof je wel! Inmiddels heb ik ook het filmpje op YouTube gezien van Pyroteam Delft met die gast die altijd dezelfde trui draagt en die vertelde ook dat het 2 euro kostte. Hij kreeg 100 euro korting op een karton. Nu wordt het dus al door 2 personen bevestigd.

        Betrefte een foutje in t systeem mocht ik de vorige comments geloven

        Comment


          Zijn beste fonteintjes die nitros zolang ze geen wind krijgen.
          Resultaat met wind erbij is dit
          Even a broken clock is right twice a day.

          Comment


            Volgens mij zijn de bombommetjes knetterrotjes geworden. Ze zijn echt goed en gaan harder dan vorig jaar volgens mij. Topspul. Die knetterkings fluiten nu meteen ipv eerst een fontein. Ook een verbetering.

            Comment


              Dat had ik niet verwacht, was even naar de aldi in de buurt gegaan (klein dorpje genaamd zetten) en de boel was bijna leeg. Het enige waar nog een hoop van was waren de voetzoekers. en een paar van die mindere paketten. Gelukkig nog wel 3 dozen knetter kings, maar voor de rest was het leeg

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191217_141109.jpg
Vertoningen:1
Grootte:229,0 KB
ID:	1576564

              Comment


                Kan me heugen dat de crackling 2 jaar terug een stuk beter was dan nu in bijna elk product van de aldi.
                Gisteren wat knetterking afgestoken maar die vielen me ietwat tegen voor de prijs.
                Knetterrotjes daarintegen zijn dikke prima.
                Even a broken clock is right twice a day.

                Comment


                  De schappen in de Aldi Steenbergen waren ook bijna leeg. Moet je na gaan hoe populair cat 1 vuurwerk is.
                  Zelf heb ik grondbloemen, knetter rotjes en voetzoekers gehaald.

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	62B8A168-9C48-41DF-B9A4-470A6FA50E28.jpg
Vertoningen:2
Grootte:197,2 KB
ID:	1576568

                  Comment


                    Ik heb ook flink bot gevangen. De aldi in Rhenen Wageningen twee vestigingen in Ede allemaal leeg gekocht op wat brillen en aansteeklontjes na..
                    Maar vandaag in Veenendaal wel kassa hier hadden ze zo goed als alles nog.
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20191217-WA0007.jpg
Vertoningen:1
Grootte:98,6 KB
ID:	1576582
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20191217-WA0005.jpg
Vertoningen:1
Grootte:99,7 KB
ID:	1576584
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20191217-WA0003.jpg
Vertoningen:1
Grootte:97,5 KB
ID:	1576585
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20191217-WA0001.jpg
Vertoningen:1
Grootte:141,3 KB
ID:	1576586
                    2x knetterotjes
                    6x knetterlinten
                    1x xxl voetzoeker
                    1x knetterking.
                    Dit was de buit haha

                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20191217-WA0016.jpg
Vertoningen:1
Grootte:191,1 KB
ID:	1576587

                    Dit is de cat 1 verzameling tot nu toe
                    Moet echt stoppen met bijkopen van mezelf haha.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Pyrohond Bekijk bericht
                      Volgens mij zijn de bombommetjes knetterrotjes geworden. Ze zijn echt goed en gaan harder dan vorig jaar volgens mij. Topspul. Die knetterkings fluiten nu meteen ipv eerst een fontein. Ook een verbetering.
                      De Bombommetjes liggen pas vanaf vrijdag 20 december in de winkel. Zie https://www.aldi.nl/feest1/vuurwerk/...9.article.html

                      Comment


                        Gisteren in Ommen alles nog volop aanwezig 7 pakken knetterlint batch 2018 gescoord en knetterrotjes en de Nitros

                        Comment


                          Gisteren 2 winkels afgegaan in Zoetermeer en ze hadden alleen nog brillen, aansteekkonten en voetzoekers XXL

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door ischa Bekijk bericht
                            Kan me heugen dat de crackling 2 jaar terug een stuk beter was dan nu in bijna elk product van de aldi.
                            Gisteren wat knetterking afgestoken maar die vielen me ietwat tegen voor de prijs.
                            Knetterrotjes daarintegen zijn dikke prima.
                            Wat vond je verder van de Knetterkings. Hoe is de fluit nu?
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                              Wat vond je verder van de Knetterkings. Hoe is de fluit nu?
                              Bij 4:25 de nieuwe knetterking.

                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Cryptoknaller Bekijk bericht
                                Ik heb ook flink bot gevangen. De aldi in Rhenen Wageningen twee vestigingen in Ede allemaal leeg gekocht op wat brillen en aansteeklontjes na..
                                he jammer, mijn volgende aldi zou die in wageningen worden hahah

                                Comment

                                Working...
                                X