Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bizar: ik stak net een powerfontein van de Aldi af (dunne rechte buis op voet). Maar dat ding knetterde als een knetterfontein. Grapje van een productiemedewerker ergens in China, waarschijnlijk.

    Comment


      Iemand die weet of aldi aan afprijzen doet na oud en nieuw? Of wordt het gewoon uit de schappen gehaald? Aangezien het afgelopen vrijdag het nog erg vol lag bij mijn aldi

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Pyrogirl-Ilse Bekijk bericht
        Iemand die weet of aldi aan afprijzen doet na oud en nieuw? Of wordt het gewoon uit de schappen gehaald? Aangezien het afgelopen vrijdag het nog erg vol lag bij mijn aldi
        Uit de schappen gehaald.

        Comment


          Kan per filiaal verschillen. Hier zijn in de loop naar de jaarwisseling juist diverse artikelen dingen juist afgeprijsd om weinig voorraad over te houden. Zie eerdere post in dit topic
          [B]Groetjes Kamikaze[/B]

          Comment


            Oww ja. Natuurlijk morgen nog even wat cat1 hamsteren....
            Zo in mijn sas met sas..

            Comment


              Gisteren mijn eerste knetterbal XXL afgestoken, nouja, de bal heb ik er maar afgehaald. Maar het viel me eerlijk gezegd niks tegen. Die dingen hebben een maand liggen drogen, en het knetterde behoorlijk. Een meevaller.

              Comment


                Ik heb nog een tasje over voor de zomer

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1434150B-97B6-4903-980C-D3A68E0081F7.jpg
Vertoningen:1
Grootte:190,4 KB
ID:	1571186

                Leuk spul voor de zomer, nog 6 dozen 2018 linten. Top, een hoop herrie voor weinig.
                Vuurwerk doet boemmm.

                Comment


                  Aldi spul presteerde verreweg het beste van het cat 1 wat ik had.

                  Comment


                    Was weet topspul. Fonteinen leuk in de avond. Knetterkings en ratellinten mee vermaakt oudjaarsdag. Toch een herrie en weinig mensen tot last!

                    Comment


                      Waarom kan de Aldi wel 60 Knetterlinten verkopen voor €2,99?? en moeten ze verder overal tering duur zijn voor veel minder 3/10/20st...

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door wesleyhv Bekijk bericht
                        Waarom kan de Aldi wel 60 Knetterlinten verkopen voor €2,99?? en moeten ze verder overal tering duur zijn voor veel minder 3/10/20st...
                        Omdat de aldi waarschijnlijk groot inkoopt en de prijs dus kunnen drukken.
                        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                        Comment


                          Laat aldi dit jaar is wat eerder komen met die grafzooi!
                          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                          Comment


                            Grafzooi?? Vind het best leuk spul. Of heb je vuurwerk meer?
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door wesleyhv Bekijk bericht
                              Waarom kan de Aldi wel 60 Knetterlinten verkopen voor €2,99?? en moeten ze verder overal tering duur zijn voor veel minder 3/10/20st...
                              omdat de aldi genoegen neemt met een hele kleine marge.

                              Comment


                                60 knetterlinten voor €2,99 ?
                                Heb ik iets gemist?
                                Zijn het niet de knetterballen die je bedoeld?

                                Maar ik verheug me er weer op, van mogen ze ook iets eerder met dat spul komen dan december.,,,
                                Zo in mijn sas met sas..

                                Comment

                                Working...
                                X