Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
    Ze hebben toch maar even de prijzen verhoogd zo te zien geef ze eens ongelijk.
    Nee ik sla Aldi lekker over gezien de vuurwerkwinkels toch wel goedkoper zijn.
    Sla, je echt niet over prijzen zit weinig verschil in

    Comment


      Yep support je vuurwerkwinkel!!
      Geannuleerde China red bestelling, weer een gedeelte ingeleverd bij hun aankoop van 68 zakjes knetterlinten:

      bovenstaande tekst is een reactie op het bericht van RandomDaniel. Beetje offtopic

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door lwd gast Bekijk bericht
        Vandaag een filiaalmanager gesproken bij een aldi . Die heeft me verteld dat er inderdaad geen folder van komt. Heb wellicht wel iets waar jullie wel wat aan hebben. Ik weet niet of ik het delen mag maar dan hoor ik het vanzelf wel.
        Wellicht willen ze voorkomen wat er bij de Lidl is gebeurd afgelopen weekend, namelijk een stormloop op het Cat. F1 vuurwerk met als gevolg dat er een hoop mensen op een paar m2 op elkaar staan te graaien om de knetterlinten. Op zich wel mooi om te weten dat dit jaar het assortiment overwegend hetzelfde is gebleven ten opzichte van afgelopen jaar. Prijzen zijn inderdaad wel net ietsjes duurder dan vorig jaar, al geldt dat volgens mij niet voor alle producten.

        Dat vuurwerkmeter pakket van de Aldi bijvoorbeeld is dezelfde prijs gebleven en vond ik vorig jaar voor deze prijs best een leuk assortiment. De knetterkings zijn ook dezelfde prijs gebleven, alleen waren vorig jaar slechter van kwaliteit i.v.m. minder harde knetter. Hopen dat deze dit jaar weer op oude kwaliteit zitten.

        De ratelinten en vooral de knetterkogels/ballen zijn (een stuk) duurder.

        Ik ben het er wel mee eens dat vooral de lokale dealers gesteund moeten worden en dat je bij Lesli zoveel mogelijk weg moet blijven. Daarom heb ik dit jaar ook voornamelijk bij de lokale dealers F1 ingekocht.

        Comment


          Prijzen zijn zo goed als gelijk. Fonteinmix was vorig jaar ook 9.99 trouwens.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
            Prijzen zijn zo goed als gelijk. Fonteinmix was vorig jaar ook 9.99 trouwens.
            Klopt inderdaad, die zijn vorig jaar in 1€ prijs gestegen t.o.v 2018/2019.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Bizzle Bekijk bericht
              Prijzen zijn zo goed als gelijk. Fonteinmix was vorig jaar ook 9.99 trouwens.
              Ik dacht 8.99 voor de fonteinmix vorig jaar. Maar hoe dan ook voor 9.99 een musthave.

              Wel jammer dat het kneiter veel knetter is. Ik zou wat meer kleur willen zien
              Ik heb een kort lontje.......

              Comment


                Het zijn geen spectaculaire stijgingen, maar mijn punt is is dat Aldi echt niet meer de goedkoopste is qua categorie 1. Veel vuurwerkwinkels hebben soortgelijke prijzen, en die kunnen het naar mijn mening zeker goed gebruiken.
                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door mania4u Bekijk bericht
                  Yep support je vuurwerkwinkel!!
                  Geannuleerde China red bestelling, weer een gedeelte ingeleverd bij hun aankoop van 68 zakjes knetterlinten:

                  bovenstaande tekst is een reactie op het bericht van RandomDaniel. Beetje offtopic
                  Dit!
                  Prijsverschillen zijn niet heel groot meer en de winkels kunnen het goed gebruiken. Daarnaast koop ik ook liever funke dan Lesli
                  https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                  Comment


                    Flinke prijsstijgingen bij de pakketen. Meterpakket van 9,99 naar 12,99. Vuurwerkmix en siervuurwerkpakket ook eurotje duurder en nu dus allemaal op 9,99 dan gaat makkelijk kiezen worden

                    Comment


                      Tsjesus wat een discussie over Cat1. Toegegeven ik heb ook het nodige aan Cat1 maar er bestaan ook nog andere categorieën hoor. 16 december kruitsnuivers. Save the day
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        Jammer dat de voetzoekers er uit zijn.
                        Maar ja, plastic he.
                        Kom zei de vis in de vissenkom.

                        Comment


                          Die voetjes kunnen ook van karton zijn. Een kleine kartonnen bolling aan de onderkant. Vroeger had je die spinners ook, leek wel een platte dikke rode munt haha. Die "munten" zijn btw weer terug zag ik; zitten in een van de blokker f1 pakketten dit jaar.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door chupinazo Bekijk bericht
                            Die voetjes kunnen ook van karton zijn. Een kleine kartonnen bolling aan de onderkant. Vroeger had je die spinners ook, leek wel een platte dikke rode munt haha. Die "munten" zijn btw weer terug zag ik; zitten in een van de blokker f1 pakketten dit jaar.
                            Camellia flowers:





                            (fotos komen van google, en het vuurwerkmuseum)
                            我也喜欢年纪较大的烟花

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                              Jammer dat de voetzoekers er uit zijn.
                              Maar ja, plastic he.
                              Die Voetzoeker XL? Ligt hier bij beide cat 1 dealers die normaal gewoon vw verkopen. Ff in de buurt checken dus waar ze Lesli cat 1 kopen. Vond ik vorige jaren ook leuk dus al doosje van.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                                Dat heb ik nou ook. Ik probeer het al twee weken om er een beetje in mee te gaan... maar het gevoel is er niet bij cat1 en zal er nooit komen ook.
                                Ik moet wel zeggen dat ik eergister naar m'n verzamelingetje keek en me bedacht dat ik wel tweederde ervan in een normaal jaar ook gekocht had als liefhebber van kleine pyrotoys, hoe ik me ook altijd voornam er nie meer aan te doen

                                Comment

                                Working...
                                X