Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zetten, Opheusden en wageningen hadden allemaal het zelfde beeld als die foto van monster hierboven. Enkel die knetterkogels en Bombommetjes lagen er nog. In wageningen konden ze me wel vertellen dat er nog binnen kwam, na het weekend op maandag/dinsdag komt er in elk geval nog een levering binnen.

    Comment


      Dat hoorde ik vanmorgen ook, komt ook overeen met de foto die paar weken terug rond ging, 20 december de 2e levering.
      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

      Comment


        Heb niet eens meer de moeite genomen om vandaag naar de Aldi te gaan toen ik dit alles las. Ben nog maar een keertje naar een vuurwerkspeciaalzaak gereden voor wat categorie 1

        Comment


          Drogen van de linten heeft wel degelijk effect, dus dat is een tip. Nitro s, zijn wel echt aanzienlijk minder.

          Comment


            Ik weet t, ik mag niet klagen, maar ben blij voor alle KINDEREN die nu toch iets kunnen afsteken. Als ik bedenk hoe blij wij volwassenen al kunnen zijn met dit kleine alternatief van het echte werk, dan is het voor hen toch top

            Comment


              Dit verklaard wel een hoop:

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door TMCThomas Bekijk bericht
                Dit verklaard wel een hoop:
                Ja, echt schandalig. Met de huidige containerprijzen moeten dit soort producten toch niet kunnen? Bedoel het Bombommetje zelf is niet heel bijzonder, maar al had je die pili cracker gewoon verpakt in een papiertje had je er veel meer in een doosje kunnen stoppen.
                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                  Dat hoorde ik vanmorgen ook, komt ook overeen met de foto die paar weken terug rond ging, 20 december de 2e levering.
                  Jaa? 20 december dus? Ga ik het dan maar eens proberen wellicht!
                  Iemand toevallig in een vestiging in Amsterdam/Amstelveen/Zaandam/Purmerend geweest? Nog wat te krijgen of gelijk leeg?
                  En kan er bij de nieuwe levering nog batch 2020 bijzitten, of is dit redelijk uitgesloten en zal het allemaal 2021 zijn?

                  Comment


                    Enkel naar het aantal gram op de verpakking van die bonbons kijken zegt al genoeg natuurlijk. Hier lagen er niet eens knetterrotjes lol, alleen die dingen. Twee van meegenomen.. uit wanhoop

                    Die knetterkings zijn darentegen weer iets verbeterd.

                    Met die volgende levering neem ik aan dat dat dan maandag in de middag pas komt? Maar wanneer ligt het dan in de schappen is de vraag.

                    Comment


                      Arnhem Malburgen Drieslag lag vanmiddag nog genoeg. Helaas batch 2021.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Golf2vr6 Bekijk bericht
                        Arnhem Malburgen Drieslag lag vanmiddag nog genoeg. Helaas batch 2021.
                        In Rijkerswoerd hadden ze de hele schap met batch 2020.
                        https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Thuur Bekijk bericht
                          In Rijkerswoerd hadden ze de hele schap met batch 2020.
                          weet iemand hoe laat het maandag komt?

                          Comment


                            Ik hoef die meuk van de Aldi niet meer. Ik heb nog genoeg goed F1 spul van vorig jaar over. En van de jaren daar voor.
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                              Ik hoef die meuk van de Aldi niet meer. Ik heb nog genoeg goed F1 spul van vorig jaar over. En van de jaren daar voor.
                              Eigenlijk precies dit.
                              Genoeg over van vorig jaar en het jaar ervoor (gelukkig nog een paar fonteinenpakketjes over).

                              En toch was ik gisteren toevallig even bij een Aldi om wat boodschapjes zoals vaker en daar zag ik wat rekjes met het Cat1 liggen. Tot mijn verbazing lag hier nog genoeg spul, eigenlijk van alles behalve Ratellinten.
                              Kon het niet laten om toch nog wat Nitro's en Knetterkings (batch 2020) mee te nemen. De rest laat ik sowieso liggen..
                              Zo in mijn sas met sas..

                              Comment


                                Haha. Het is en blijft vuurwerk he. Ik heb ook de neiging om dan toch wat mee te pakken. Alsof het het laatste doosje is.
                                December Will Be Magic Again!!

                                Comment

                                Working...
                                X