Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door chupinazo Bekijk bericht
    Dat vind ik wel goed van de aldi; max 4 stuks per klant.
    Dus geen hele-kartonnen-rovers die het gros weggraaien voor de rest, vooral voor papas met kinderen gun ik het het meest.
    Dat is standaard gelul net als dat je een mondkapje opmoet, maar niemand spreekt dat soort kneuzen aan die dat niet doen.

    Verder zijn de prijzen hoog, je kunt het elders goedkoper vinden.
    Al zul je een klein beetje research moeten doen naar de kwaliteit

    Mensen kunnen beter de overpriced Funke Knetterballen inslaan, want van wat ik hoor word dat 'verboden'.

    Effecten van cat1 zijn te heftig het is nu 1meter en zou naar 60cm moeten.
    Dus alles word nog meer prut

    Comment


      Ik kom vaak in diverse winkels, maar moet wel zeggen dat ze bij de aldi wel strenger zijn, dan bij de andere grootgrutters. De vaker op leeftijd zijnde kassieres daar nemen echt geen blad voor de mond hoor, haha.
      Vaker doe ik ook mn boodschappen net over de duitse grens; daar is beveiliging in de supers niet eens nodig: heb je geen mondkapje op, krijg je van de "dames" echt een scheldkanonnade hoor.
      En als je er filmpt (mag schijnbaar niet daar vanwege privacy) krijg je één waarschuwing van zo'n mevrouw, en film je toch door, sta je zo buiten hoor ��

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
        Dat is standaard gelul net als dat je een mondkapje opmoet, maar niemand spreekt dat soort kneuzen aan die dat niet doen.

        Verder zijn de prijzen hoog, je kunt het elders goedkoper vinden.
        Al zul je een klein beetje research moeten doen naar de kwaliteit

        Mensen kunnen beter de overpriced Funke Knetterballen inslaan, want van wat ik hoor word dat 'verboden'.

        Effecten van cat1 zijn te heftig het is nu 1meter en zou naar 60cm moeten.
        Dus alles word nog meer prut

        En meer dan terrecht dat er max. pp geld zo heeft tenminste iedereen kans en liggen de ouders niet elkaar af te blaffen. En wat hebben mondkapjes hiermee te maken iedereen bepaalt zelf wel wat ie doet.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
          Dat is standaard gelul net als dat je een mondkapje opmoet, maar niemand spreekt dat soort kneuzen aan die dat niet doen.
          Mensen die doen wat een ander vertelt dat ze moeten doen vind ik dan weer kneuzen, maar dat terzijde. Kan je dit soort meningen niet beter ventileren op tokkiefeesboek/reddit. Ga daar lekker heen.

          Comment


            Online https://www.aldi.nl/prettige-feestdagen/vuurwerk.html

            Geen dank.

            Comment


              Nice, indd een prijsstijging maar vind het nog wel meevallen als je je bedenkt wat de huidige vraag naar cat1 vuurwerk is en de containerprijzen. Ik heb zo'n gevoel dat de fontijnenpakketen nog wel komen, maar dat ze eerst met dit beginnen.

              Comment


                achterlijk
                Laatst aangepast door freddie; 15 December 2021, 20:57.

                Comment


                  Zonde van het smalle aanbod

                  Comment


                    Aldi krijgt dit jaar 2 leveringen, zaterdag 18 december en dan nog 1 op maandag de 20e, maar wel een hele schare aan keus dit jaar, ben benieuwd of het dit jaar wel zo hard loopt als vorig jaar omdat ook alles weer duurder (en zachter) is geworden

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Pyrogirl-Ilse Bekijk bericht
                      Zonde van het smalle aanbod
                      Ja idd maar 6 verschillende dingen.

                      Comment


                        Inderdaad niet heel veel keus. Mijn interesse ging uit naar dat fonteinenpakket van hun, 30 stuks voor nog geen tientje. Dan maar wat knetterlinten, Cracker Kings en een pakje Nitro's.

                        Comment


                          Die Nitro's zijn nog best leuke fonteintjes. 10 stuks voor 3,99... geen geld
                          Well, that depends...

                          Comment


                            Met nog paar doosjes Funke zijn die meteen irrelevant. Kijken of ik nog knetterlinten nodig heb voor m'n 00.00u mat, had ze bij Lidl nog moeten scoren, dom was dat. Ach, ze pruttelen toch ipv knetteren. Zo gaat elk NL rotje, en scheet of ballon, nog hard klinken tzt

                            Comment


                              Het is helaas niet veel dit jaar.
                              December Will Be Magic Again!!

                              Comment


                                Erg jammer. ondanks dat de fonteinen vorig jaar zeer slecht waren had ik ze nog wel willen halen. Dit zijn leuke fonteinen voor het hele jaar door..

                                Iemand enig idee of er nog wel fonteinen komen?
                                Het beste werk is vuurwerk.

                                Comment

                                Working...
                                X