Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
    Bizar toch eigenlijk dat een doos met 8.4 KG sas gewoon in de winkel kan liggen zonder enige vorm van beveiliging, zonder kooi, zonder bunker, zonder sprinklers (al doen die meer kwaad dan goed) en zonder dat er gecertificeerd personeel rondloopt.
    Nee zo hoort t, net als vroeger waar je bij de Intertoys je cakes kon uitkiezen achter kassa.
    Alleen je collectie mag stunten!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
      Bizar toch eigenlijk dat een doos met 8.4 KG sas gewoon in de winkel kan liggen zonder enige vorm van beveiliging, zonder kooi, zonder bunker, zonder sprinklers (al doen die meer kwaad dan goed) en zonder dat er gecertificeerd personeel rondloopt.
      Nou, het is op zich niet zo bizar. Wat wél bizar is, is het verschil met de regelgeving bij vuurwerkwinkels.

      Comment


        Helaas aldi zetten had het blijkbaar gister al bijgevuld, oftewel alles behalve de knetterkogels weer leeg. Als iemand in omgevingen Arnhem/Nijmegen nog een aldi weet waar ze wel knetterlinten/knetterkings hebben hoor ik het graag.

        Comment


          Ik wil knetterkings en knetterrotjes

          Ik zag ze nergens, ben drie aldi's langs geweest rond twaalf uur

          Alleen maar knetterlinten en bolletjes nog.

          Comment


            Vanavond rond sluitingstijd bij Aldi Arnhem (Rijkerswoerd) geweest.Het schap lag vol met knetterlinten.
            https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Thuur Bekijk bericht
              Vanavond rond sluitingstijd bij Aldi Arnhem (Rijkerswoerd) geweest.Het schap lag vol met knetterlinten.
              Hoe zat het met de knetterkings?

              Comment


                Nitro's lijken me fatsoenlijk

                Comment


                  Vanochtend blijkbaar weer leveringen, knetter rotjes best leuk

                  Comment


                    Wat een rotzooi. Zo blij dat ik voor volgende week ook nog wat anders heb liggen.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door TMCThomas Bekijk bericht
                      Hoe zat het met de knetterkings?
                      Nee die lagen er niet meer.
                      https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

                      Comment


                        Mogen aldi filialen hun prijs zelf verhogen? Gebeurd hier wel

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                          Wat een rotzooi. Zo blij dat ik voor volgende week ook nog wat anders heb liggen.
                          ja is echt troep,en ook nog aardig aan de prijs

                          Comment


                            Je kunt beter de plaatselijke vuurwerkhandelaar een hart onder de riem steken en daar je Cat 1 halen in plaats van een miljoenenbedrijf die Cat 1 zooi aanbied.

                            Comment


                              Maar als die zijn prijzen verdrievoudigd sla ik over.

                              Comment


                                Vandaag de ratellinten 2021 met de kids afgestoken en tot mijn verrassing knalde ze heel best. We hadden ook nog wat Lidl (GBV) linten liggen en dat kwam toch heel aardig bij elkaar in de buurt. Zou het dan toch aan de vochtigheid liggen? het was vorig jaar echt ruk met Lesli cat1 en afgelopen weken hebben mn kids toch wel wat van het spul van vorig jaar afgestoken. Het was allemaal meuk maar vandaag vielen de ratellinten toch niet tegen.

                                Apart om te zien.

                                Comment

                                Working...
                                X