Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Fokking sneu zul je bedoelen. Manman wat is er van ons geworden; knetterlinten hamsterende en wegende kleuters :(
    Haha dat wegen gebeurde met f2 ook. Vuurwerk is vuurwerk

    F1 vervangt voor mij f2 niet, maar er is best leuk spul te krijgen.

    En natuurlijk gaan we, als de Aldi vuurwerk verkoopt, knetterlinten hamsteren
    Laatst aangepast door robinhood; 9 December 2020, 11:55.

    Comment


      Ik kom momenteel niet op de site aldi.nl/vuurwerk , kan betekenen dat ze deze aan het inladen zijn. Spannend!

      Comment


        Geen vuurwerk in de folder voor volgende week...

        Zetten ze het er gewoon niet in om extra gezeik te voorkomen?

        Comment


          Ja gek, op hun site staat wel dat ze het de laatste 2 weken verkopen!

          Comment


            Kan natuurlijk ook dat ze aparte vuurwerkfoldertjes maken. Ik denk me te herinneren dat dat al een keer eerder het geval was.

            Comment


              Klopt vaak een aparte folder en dan in de week folder alles op 1 of 2 pagina’s.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Pyrogirl-Ilse Bekijk bericht
                Ik kom momenteel niet op de site aldi.nl/vuurwerk , kan betekenen dat ze deze aan het inladen zijn. Spannend!
                100% Plasticvrij en CO2 neutraal
                ALDI vindt de bescherming van klimaat en milieu heel belangrijk. Daarom hebben wij de afgelopen jaren hard gewerkt aan onder andere het verkleinen van onze plastic foodprint. Vanaf dit jaar verkoopt ALDI uitsluitend nog 100% plasticvrij vuurwerk.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                  Fokking sneu zul je bedoelen. Manman wat is er van ons geworden; knetterlinten hamsterende en wegende kleuters :(
                  Dat is het hem nou juist ook.
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    helaas in de nieuwe folder van week 51 , 14-12 tot en met 20-12 staat nog GEEN cat 1 in

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
                      helaas in de nieuwe folder van week 51 , 14-12 tot en met 20-12 staat nog GEEN cat 1 in
                      Dat is niet best. De 16e of 17e was t toch?
                      Ik heb een kort lontje.......

                      Comment


                        Zit hier niet een reden achter? Om te voorkomen dat het stormloop is in de winkel houden ze het even "geheim"

                        Comment


                          Vandaag een filiaalmanager gesproken bij een aldi . Die heeft me verteld dat er inderdaad geen folder van komt. Heb wellicht wel iets waar jullie wel wat aan hebben. Ik weet niet of ik het delen mag maar dan hoor ik het vanzelf wel. Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	aldi vuurwerk.jpg
Vertoningen:1
Grootte:133,7 KB
ID:	1582793

                          Comment


                            Ze hebben toch maar even de prijzen verhoogd zo te zien geef ze eens ongelijk.
                            Nee ik sla Aldi lekker over gezien de vuurwerkwinkels toch wel goedkoper zijn.
                            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                            Comment


                              Is er al bekend welke datum de verkoop begint?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door robinhood Bekijk bericht
                                Is er al bekend welke datum de verkoop begint?
                                16 december

                                Comment

                                Working...
                                X