Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi - Categorie 1 vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
    Vandaag bij de intratuin geweest. Daar hebben ze ook een flinke voorraad en dus ook de welbekende fontijnen mix, 9,95 dus als je niet wilt wachten op de Aldi. Ik heb vanmiddag al wat ingeslagen op het gemakje. Ook nog wel langs de aldi maar fontijnen mix is dus al veilig gesteld haha
    Alle Intratuins?

    Comment


      Maar intratuin is een zak met 27 stuks en Aldi is altijd een zak van 30 stuks...

      Comment


        de intratuin in hendrik ido ambacht heeft de prijzen verhoogd van sommige producten....was de fonteinmix vorige week nog 8,49 nu 9,95...de knetterlinten waren 3,99...nu 6,99...de rest was nog dezelfde prijs...
        ik zou als winkel dat ook doen moet ik zeggen want het gaat met bakken tegelijk naar buiten.

        Comment


          Klopt, sommige artikelen waren in de aanbieding!

          Comment


            is er al meer informatie over nieuwe producten bij Aldi?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Martijn401 Bekijk bericht
              is er al meer informatie over nieuwe producten bij Aldi?
              Check even post 391! Daar gezegd hebbende vanaf 16 december! Denk dat dan ook alle nieuwe producten duidelijk zijn!
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                Je kan de oude producten ook bij andere winkeliers nu al kopen.
                ook bekend op avp met de zelfde naam

                Comment


                  Bij welke winkels dan?.

                  Comment


                    Aldi - Categorie 1 vuurwerk

                    Het aanbod van categorie 1 vuurwerk van de Aldi 2020 :

                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      Je weet dat dit een filmpje is omtrent het aanbod van vorig jaar haha
                      16e jaar op vuurwerkcrew!!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                        Je weet dat dit een filmpje is omtrent het aanbod van vorig jaar haha
                        Ja zeker, en daarom heb ik vast een topic aangemaakt voor de collectie voor dit jaar, als hij bekend is
                        Vuurwerk doet de duivels dansen

                        Comment


                          Precies het enige product waarvoor ik nog naar de Aldi wilde gaan heeft een lokale winkel nu ook:

                          Ben blij dat ik nu gewoon de lokale shop kan steunen. Dat siervuurwerkpakket vind ik echt gaaf er uit zien, van alles wat. Lekker verschillende soorten fonteinen etc. En qua prijs niet eens zo gek in vergelijking met de Fonteinenmix zelf.
                          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                          Comment


                            Thanks voor de info, Daan. Ik was al benieuwd wanneer Ramon met t CAT 1 zou komen.

                            FF kijkje nemen dan maar.
                            Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                            Comment


                              Ik heb nog niks vernomen wanneer aldi Cat 1 gaat verkopen. Ze zijn dit jaar laat. Mijn gevoel zegt dat als ze het gaan verkopen dat het vanaf 29e tot en met de 31e is

                              Comment

                              Working...
                              X