Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nederlands Vuurwerkmuseum

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zag het al voorbij komen, maar dit is mooi nieuws. Ga dit ook zeker voor oud en nieuw nog even bekijken. Jaren geleden mijn dvd collectie verkocht, nu best wel spijt van.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Top. Heb de dvd's ook nog ergens moeten liggen. Waren altijd leuke sfeer beelden met het ophalen en het overdag stoken.
      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door roelwijngaarden Bekijk bericht
        Allen,

        Voor degene die de Vuurwerkmuseum DVD(s) niet kennen of hebben maar deze wel willen zien is er goed nieuws. Deze komen beschikbaar op youtube, de 2008 en 2009 editie is inmiddels zichtbaar. De 2010 en de 2011 editie's komen later.



        Zeker in dit jaar waarin het niet meevalt voor liefhebbers moeten we elkaar een beetje bijstaan, al is het maar met het delen van videobeelden. Voor de mensen die liever bestanden willen downloaden; iemand heeft deze via wetransfer beschikbaar gesteld. Zie dit topic voor de wetransfer links: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...27#post1203927

        Veel kijkplezier, groetjes museum dude's.
        een nieuwe dvd van de afgelopen jaren zou ook wel leuk zijn hint hint

        Comment


          Allen, de laatste (2011) editie van de VWM dvd staat nu ook openbaar. Veel plezier!

          www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

          Comment


            Echt werkelijk prachtig deze beelden! Geweldige sfeer in die jaren, lekker overdag stoken. Dank voor het delen op youtube!

            Comment


              Daar gaan we even lekker voor zitten. Bedankt!

              Comment


                Heb de andere edities allemaal bekeken en heb daarvan ook de Dvd's in mijn bezit. Helaas heb ik de 2011 niet kunnen bemachtigen dus hoe geweldig is het dat we de beelden nu op youtube kunnen bekijken. Hartstikke bedankt voor het delen. Hier ga ik de komende tijd eens even rustig voor zitten, want als de lijn is doorgezet, zijn ook deze beelden weer uitermate sfeer verhogend.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Genieten heren. Jaren geleden de DVD's gehad. Leuk om weer eens terug te zien.
                  [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                  Comment


                    Vraag me wel eens af als ik de dvds zit te kijken of de museumdudes uit de film zich nog zo actief met vuurwerk bezig houden nu we niet meer mee kunnen kijken en de website wat rustiger is.

                    Comment


                      Ik vind het een heel mooi gebaar richting de liefhebbers van vuurwerk. Hiervoor mijn dank!

                      Comment


                        Hi, ik kan je uit betrouwbare bron vertellen dat ze zeker nog actief bezig zijn met vuurwerk.

                        Comment


                          Wanneer je op een feestje staat en deze tune voorbij hoort komen
                          https://fb.watch/gmg0CN44a9/

                          Tip: Vuurwerkmuseum DVD 2010

                          En voor het gemak: https://www.youtube.com/watch?v=69kSt4koQaw
                          Laatst aangepast door Jeroom; 12 November 2022, 11:19.

                          Comment


                            Ik wil eigenlijk niet zo vroeg in het jaar al lopen rondvragen en zo, maar ik ben wel benieuwd of er weer eens zo'n VuurWerkMuseum meet plaats gaat vinden, met allerlei oud vuurwerk, tentoongesteld voor liefhebbers?

                            Comment


                              Zo hier zou ik ook voor in zijn. Laatste keer was bij lesli,maar dat is ookal weer een tal jaar terug.
                              Gewoon een leuke meeting met de oude garde! Was altijd zo leuk en gezellig.

                              Comment


                                Idd al weer wat jaartjes geleden. De laatste keer 2017 was top.

                                December Will Be Magic Again!!

                                Comment

                                Working...
                                X