Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nederlands Vuurwerkmuseum

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    ik heb er ook net 3 aangeschaft. als ik ze 1x heb gezien sta ik er wel voor open om ze door te schuiven naar de volgende liefhebber...

    komt er trouwens nog een keer een gelegenheid binnenkort dat ik ergens wat oude producten van jullie kan aanschouwen? ik kan echt niet wachten!

    Comment


      Dit noteer ik even, er is nu een member ermee bezig Hapiness ik kom erop terug

      Tof dat je wilt helpen

      Comment


        Iemand een idee tot wanneer vuurwerkmuseum.nl in onderhoud is?
        YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Rijswijk1968 Bekijk bericht
          Dit noteer ik even, er is nu een member ermee bezig Hapiness ik kom erop terug

          Tof dat je wilt helpen
          Heb je ze ondertussen alweer?

          Comment


            Naar het schijnt is vuurwerkmuseum in onderhoud tot maximaal 1 September helaas.
            Ze schijnen wel met een compleet vernieuwde website te komen!
            YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

            Comment


              Klopt, we zijn bezig om het VWM vanaf de bodem opnieuw op te bouwen, we nemen daar waarschijnlijk de tijd voor tot en met augustus zodat het geen haast klus wordt. De nieuwe museum site zal er anders uit gaan zien, de nadruk ligt straks meer op onze database met foto's van vuurwerkjes van weleer, kranteknipsels, sfeerpics en folders. De folder database gaat een giga update krijgen en gaat een mooi beeld geven van consu vuurwerk vanaf de jaren 50 t/m de 90s. En ja, 1999 is voor ons veteranen als gisteren.. Uiteraard hopen we de "Oliebollengriep & Kruitdampkoorts" sfeer te behouden op VWM, maar da's ook afhankelijk van onze bezoekers natuurlijk.

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Acro_super_mirage_1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:222,9 KB
ID:	1557976

              Een voorbeeld, de Super Mirage vuurpijl van Schuurmans, in de jaren 70 al bijzonder nu een unicum waarvan er misschien nog maar twee bestaan. Deze serie pijlen is een voorbeeld van vuurwerk wat wij 'oudjaar erfgoed' willen noemen. Het levendig houden van vergeten vuurwerkjes, het doel van het VWM wat we in 2004 voor ogen hadden.
              Laatst aangepast door roelwijngaarden; 2 June 2016, 23:55.
              www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

              Comment


                Ontzettend veel succes met het maken van een nieuwe site, daar gaat veel tijd inzitten.
                Ik ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien, maar dat zal vast dik in orde komen.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Top Roel en collega's, rete veel werk maar dan ben je klaar voor de toekomst...voelt wel alsof ik arm mis hoor...geen VWM.....
                  begin September terug...toch een beetje AVP gevoel.


                  Oorspronkelijk geplaatst door roelwijngaarden Bekijk bericht
                  Klopt, we zijn bezig om het VWM vanaf de bodem opnieuw op te bouwen, we nemen daar waarschijnlijk de tijd voor tot en met augustus zodat het geen haast klus wordt. De nieuwe museum site zal er anders uit gaan zien, de nadruk ligt straks meer op onze database met foto's van vuurwerkjes van weleer, kranteknipsels, sfeerpics en folders. De folder database gaat een giga update krijgen en gaat een mooi beeld geven van consu vuurwerk vanaf de jaren 50 t/m de 90s. En ja, 1999 is voor ons veteranen als gisteren.. Uiteraard hopen we de "Oliebollengriep & Kruitdampkoorts" sfeer te behouden op VWM, maar da's ook afhankelijk van onze bezoekers natuurlijk.

                  [ATTACH=CONFIG]28132[/ATTACH]

                  Een voorbeeld, de Super Mirage vuurpijl van Schuurmans, in de jaren 70 al bijzonder nu een unicum waarvan er misschien nog maar twee bestaan. Deze serie pijlen is een voorbeeld van vuurwerk wat wij 'oudjaar erfgoed' willen noemen. Het levendig houden van vergeten vuurwerkjes, het doel van het VWM wat we in 2004 voor ogen hadden.

                  Comment


                    Begin nu wel ongeduldig te worden. Zal blij zijn als het september is.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      Ja, ik mis het Vuurwerkmuseum nu ook echt wel heel erg. En ik kan me tegelijk voorstellen dat er heel hard gewerkt is (en zal worden) achter de schermen, dus bij voorbaat "Mijn Petje Af!".

                      Comment


                        Zou nog wel eens druk kunnen worden bij de opening als dat daadwerkelijk de eerste van september wordt .

                        Comment


                          Wordt idd de eerste van September...volledig nieuwe site en indeling en er is zeer hard aan gewerkt door een aantal mensen. Ook de meteo is natuurlijk weer van de partij

                          Toch wel een nostalgische datum, 1 september....aftrap van het nieuwe seizoen, de R zit tenslotte weer in de maand van vuuRweRk en toch een beetje AVP gevoel waar het toch voor veel mensen begonnen is..

                          Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
                          Zou nog wel eens druk kunnen worden bij de opening als dat daadwerkelijk de eerste van september wordt .

                          Comment


                            Ik zal er zeker zijn, mooi initiatief.

                            Comment


                              Ben zeer benieuwd hoe het er uit gaat zien, maar zal zeker mooi worden.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Dat denk ik ook. Ken nie wachte.
                                December Will Be Magic Again!!

                                Comment

                                Working...
                                X