Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nederlands Vuurwerkmuseum

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    @Cameo: Een topic maken voor tips en uitleg voor mensen die DVD's maken of willen maken is eigenlijk zo'n slecht idee niet! Ik zal er na het eten eens voor gaan zitten.

    Trouwens, sorry dat ik een prijs heb geplakt op je project (of dat het erop lijkt), dat was niet de bedoeling. Ik wilde alleen benadrukken dat mensen geen DVD's maken om er geld aan te verdienen aangezien het erg arbeidsintensief is en het relatief weinig oplevert. Kortom: om aan te tonen dat het eerder wordt gedaan uit liefde voor de hobby dan om er geld aan te verdienen. Ik heb erg veel waardering voor wat jullie doen.


    Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
    Net gegevens ingevuld. Denk vandaag of morgen wordt het bedrag overgeschreven.
    Kan dit gewoon via internetbankieren?
    Tuurlijk! Ideal is niet mogelijk, maar op de site van je bank moet het ook mogelijk zijn om geld van je rekening over te boeken.
    Die gast van die filmpjes...

    Comment


      Jullie zijn de kosten van de sticker nog vergeten
      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        Oh shit. Gat in de begroting!
        Die gast van die filmpjes...

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Patroontje Bekijk bericht

          Tuurlijk! Ideal is niet mogelijk, maar op de site van je bank moet het ook mogelijk zijn om geld van je rekening over te boeken.
          Ah oke, maar moet je dan je ordernummer of klantnummer erbij zetten?

          Comment


            Jullie kunnen hoog springen, of laag springen maar het is en blijft een geweldige zet van het Vuurwerkmuseum om een DVD op de markt te blijven brengen. Wat mij betreft juist een van de dingen waarin ze een grote naamsbekendheid maken en ook juist door het goede gebruik van beschermingsmiddelen en rekening te houden met anderen juist laten zien dat een oudjaarsdag met 'illegaal' vuurwerk helemaal niet op ellende hoeft uit te lopen.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Cameo Bekijk bericht
              @vuurwerked
              Klopt, in goed overleg hebben we besloten dat dit voorlopig de laatste editie is. Ik denk zelf dat dat goed is. Natuurlijk begrijp ik dat veel mensen de volgende editie zullen missen, maar voor nu is dat even niet anders. Aan de andere kant is een reeks van 4 natuurlijk al een hele mooie set. We zijn er trots op
              Absoluut iets om trots op te zijn!! Dus extra genieten dan maar van deze laatste uit de serie.
              Bedankt voor alle geweldige momenten!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
                Ah oke, maar moet je dan je ordernummer of klantnummer erbij zetten?
                Dat is wel handig ja, dat kun je doen in de beschrijving van de overboeking. Ordernummer lijkt me het handigst.
                Die gast van die filmpjes...

                Comment


                  Zojuist de DVD ontvangen en het ziet er allemaal keurig verzorgd uit.

                  Vanavond alvast een klein stukje kijken onder het genot van een warme mok chocomel.
                  Nick, bedankt voor de leuke sticker en rope cutter. Succes met de verdere werkzaamheden en verkoop
                  Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                  Comment


                    Bij deze wil ik laten weten dat de dvd ontvangen is. Mooie foto op de voorkant, de sticker die erbij zit vind ik leuk.

                    Zodra tentamendruk verminderd is, ga ik kijken. Of ik ben zo dom dat te gaan doen vóór ik aan het leren ben geweest. Hoe dan ook, jullie kunnen nog een reactie tegemoet zien.

                    Comment


                      Haha de dvd bleek hier al 2 uur in huis te liggen, maar mijn moeder wilde dat ik eerst mijn kamer zou poetsen dus had ze 'm verstopt!!
                      Wel slim van d'r natuurlijk, want anders had ik m'n kamer natuurlijk niet meer gepoetst vandaag

                      Nu lekker voor de dvd met Vuurwerkmuseum 2011 erop! Heb er zin in!

                      Comment


                        Toen ik thuis kwam, gelijk in de dvd la geschoven. Ik ben er echt superblij mee!

                        Als ik hem af heb gekeken, kun je nog een reactie van me verwachten.
                        Die gast van die filmpjes...

                        Comment


                          Dvd ook net binnen gekregen. Kan hem jammergenoeg nog niet gaan kijken want ik heb het te druk met me tentamens. Ik denk dat ik volgende week maar een snipper middag neem om hem even op het gemakje te bekijken.
                          Alles was netjes verpakt en de sticker en rope cutter zaten er ook bij. Owja de rope cutter gelijk getest en ik zal je zeggen. Hij is scherp......

                          Me mening over de Dvd volgt dus nog. Ik heb er zin in!!!

                          Comment


                            Ook hier zijn mijn 4 bestelde dvd's binnen.
                            Morgenochtend de hele ochtend vrij, dus eigenlijk is mijn ochtend hierbij ook weer gevuld

                            Edwin

                            P.s. ik heb ook een sticker, jeeeeeeh
                            Die ene dag in het jaar, maakt het jaar compleet!

                            Comment


                              Zo .. de eerste twee uur van de dvd zijn bekeken.

                              Wat een sfeer! Heerlijk!
                              Bij het kijken naar de strooptocht kreeg ik zelf het gevoel dat het nog maar 3 dagen duurde .. terug in de realiteit viel dat natuurlijk een beetje tegen!
                              Prachtige actie van Edgar ook met die brillen.. super!

                              De sfeer proef je aan de hele film af.. de gezelligheid, de humor, echt super!

                              Bedankt weer aan Nick en iedereen van het Museum die hieraan heeft meegewerkt, want dit is weer een prachtige aanloop naar het nieuwe jaar!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
                                Bij het kijken naar de strooptocht kreeg ik zelf het gevoel dat het nog maar 3 dagen duurde .. terug in de realiteit viel dat natuurlijk een beetje tegen!
                                Da's leuk dat je het zegt Pyroboy; we proberen de kijker ook écht mee te trekken in de belevenissen. De strooptocht leent zich daar natuurlijk extra goed voor.
                                Thx!
                                www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

                                Comment

                                Working...
                                X