Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nederlands Vuurwerkmuseum

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik hoop dat ie er morgen is, dan kan ik hem morgen middag helemaal achterelkaar gaan kijken.

    Comment


      De toetsweek is bijna afgelopen, dus weer tijd voor vuurwerk!
      Heb hem net besteld en het geld overgemaakt.
      Ben benieuwd wanneer die op de mat ligt

      Comment


        aartvanmaren zei op avp veel gevloek op dvd2? is dat echt zo? k ben christelijk en zou dat niet erg leuk vinden..
        www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Steef-Kaboom Bekijk bericht
          aartvanmaren zei op avp veel gevloek op dvd2? is dat echt zo? k ben christelijk en zou dat niet erg leuk vinden..
          Ik ben ook Christelijk en mij is eigenijk niets schokkends opgevallen. Nog sterker; ik heb een hekel aan grof taalgebruik, zeker als het niet nodig is.
          -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
          Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

          Comment


            Ook een deel gekeken. De montage is wederom erg goed!

            Bij het gedeelte met de Galactico barste ik in lachen uit. Wat een ongenadig ding zeg. Stabiele rotklappen achter elkaar. Wow!

            Wat betreft vloeken is mij niets opgevallen. Doet er voor mij trouwens ook niet zo, omdat ik realiseer dat vloeken in sommige gevallen een uiting van krachtige emoties is. En krachtige emoties, ja die hebben sommigen nu eenmaal als ze hun passie beleven.

            Als je daar niet tegen kan, goed om een ander van feedback te voorzien. Maar je hebt altijd de keuze om de dvd af te zetten. Ik ga zodra ik tijd heb verder kijken. Gevloek of niet!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Cameo Bekijk bericht
              Ik ben ook Christelijk en mij is eigenijk niets schokkends opgevallen. Nog sterker; ik heb een hekel aan grof taalgebruik, zeker als het niet nodig is.
              Op AVP wordt gezegd dat het woordje Jezus erg vaak gebruikt wordt in deel 2. Maakt mij verder niets uit, beschouw het zelf ook niet als een scheldwoord, maar dan weet je waar het over gaat.

              Hopelijk is ie dit weekend binnen!

              Comment


                Met een beetje mazzel krijg ik'em morgen! Altijd weer een genot om naar te kijken hoe een groep volwassen mannen zo van vuurwerk kunnen genieten. Eigenlijk zou die dvd eens bij Rutte & CO op de mat moeten vallen zodat ze ook eens de positieve keerzijde van de passie voor vuurwerk kunnen zien en niet alleen de redenen waarom zij erover zouden willen praten.

                Jammer om te horen dat dit (eerst) de laatste versie is. Wat de redenen ook mogen zijn, heel erg bedankt voor de fantastische beelden die ons gegund zijn en ik hoop dat jullie nog lekker met z'n allen op jullie vertrouwde manier van Oud en Nieuw kunnen genieten, ook al zijn er dan geen camera's meer bij.

                Comment


                  Ook ik heb mijn exemplaar binnen Dank voor de snelle service Cameo, ik ga er morgen rustig voor zitten

                  Comment


                    Zo ik heb inmiddels dvd 1 gekeken en die is fantastisch. Dit is de eerste keer dat ik een dvd van het VWM heb gekocht en ik denk ook niet de laatste! Wilde net even de dia voorstelling kijken op dvd 2 maar die werkte niet op mijn Xbox helaas. Morgen deel 2 kijken!
                    Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                    Comment


                      Ook bij is is ie binnen.
                      Heerlijk om die enveloppe open te maken.
                      En dan dvd die netjes in een cellofaan zit met 5 stikkers er bij.

                      Ik heb wat foto's gemaakt.





                      Ook de drie andere edities uit de kast getrokken.
                      En er bij gelegd voor een foto.





                      Een van de mijn snipperdag stikkers, gaat ook op mijn autoruit geplakt worden.

                      Ik moet zeggen, dat het erg jammer is, dat dit de laatste editie is.
                      Op zich snap ik het ook wel, want het is het een pokkewerk om te doen en omdat Nick ook nog getrouwd is en 2 dochters heeft, is de tijd soms ook ver te zoeken.

                      Toch wil Nick (Cameo) en de rest van de vuurwerkmuseum dudes hartelijk bedanken voor de 4 zeer super edities vuurwerkmuseum dvd's.
                      Hopelijk komt/komen er weer (een) nieuwe dvd('s) uit.
                      Maar laat ik eerst deze dvd eens gaan bekijken.
                      In ieder geval BEDANKT!!!
                      Kom zei de vis in de vissenkom.

                      Comment


                        zo, mijne is in behandeling,

                        ik heb er zin in!!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Sunseeker Bekijk bericht
                          Op AVP wordt gezegd dat het woordje Jezus erg vaak gebruikt wordt in deel 2. Maakt mij verder niets uit, beschouw het zelf ook niet als een scheldwoord, maar dan weet je waar het over gaat.

                          Hopelijk is ie dit weekend binnen!
                          Dat gebeurt bij het stukje met de shells, maar het is in een vlaag van (positieve) opwinding. Ik vond het eigenlijk wel grappig .

                          Heb nu al zo'n 3,5 uur gekeken, echt een top dvd! Ben vandaag gewoon eerder naar huis toe gegaan en heb één college gemist zodat ik de dvd kon gaan kijken.

                          Comment


                            Hebben ze geen pakket voordeel? alle 4 de dvdees voor een x bedrag.
                            Een soort van DVD box

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                              Hebben ze geen pakket voordeel? alle 4 de dvdees voor een x bedrag.
                              Een soort van DVD box
                              Ja, voor 50 euro. Dat staat op vuurwerkmuseum.nl

                              Comment


                                Zo dalijk overmaken met me ma via Rabobank Internetbankieren kijken of het lukt.

                                Edit: Lukt weer eens niet. Via IDeal kan niet
                                Me ma weet niet hoe het moet...
                                Kan het dan ook via een acceptgiro kaart of hoe?

                                Edit: Zou iemand me percies uit kunnen leggen hoe je hem kunt bestellen via internet of andere manier?
                                Alvast bedankt.
                                Ik wil hem echt graag hebben
                                Laatst aangepast door tristen; 3 November 2011, 22:07.

                                Comment

                                Working...
                                X