Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanbod (online) folders 2018-2019 Duitsland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
    Ik merk wel dat het per jaar drukker wordt. Ik ben 10 jaar geleden begonnen in Emmerich, daarna Kalkar, daarna Xanten. Dit jaar ga ik nog verder Duitsland in want het is drúk!
    Haha klopt, ik ben in kleve begonnen daarna ook kalkar en vorig jaar xanten. Xanten is me niet echt bevallen dus sta morgen om 6 uur voor de deur bij de Lidl in kalkar

    Comment


      Zijn die supermarkten nu ook eerder open?

      Ik moet voor derde jaar op rij om 08.00 bij Heron zijn maar daarna is het altijd gigantisch druk in Emmerich. Maybe dat ik de Lidl en de Aldi ervoor nog even kan meepakken.

      Ben vorig jaar inderdaad verder Duitsland ingereden. Aldi en Trinkgut waren wel te doen in Emmerich. Lidl was gekkenhuis.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door HJB Bekijk bericht
        Ik heb alleen ervaring met vuurwerk uit Belgie. Maar hoe zijn de regels in Duitsland. Verkopen alleen de supermarkten (aldi/lidl/kaufland) vuurwerk? Ik heb de online folders gezien, maar die kunnen niet op tegen(de aanbiedingen van) Zena.

        Ik zit voor mijn werk in Dusseldorf. Iemand tip om daar vuurwerk te kopen?
        Hier heb je alle Aldi's in Dusseldorf:


        Lidl's:


        Netto's:


        Centershops:


        Rewe's:


        Kauflands:


        Penny's:
        Zo in mijn sas met sas..

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door GovertNL Bekijk bericht
          Zijn die supermarkten nu ook eerder open?

          Ik moet voor derde jaar op rij om 08.00 bij Heron zijn maar daarna is het altijd gigantisch druk in Emmerich. Maybe dat ik de Lidl en de Aldi ervoor nog even kan meepakken.

          Ben vorig jaar inderdaad verder Duitsland ingereden. Aldi en Trinkgut waren wel te doen in Emmerich. Lidl was gekkenhuis.
          Lidl is om 6 uur open en aldi 7 uur

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy013 Bekijk bericht
            Lidl is om 6 uur open en aldi 7 uur
            Thanks. Iemand idee of het dan in Emmerich ook al chaos is bij de Lidl?

            Ik verwacht van wel eigenlijk haha. Vanaf 5 daar waarschijnlijk al een rij voor de deur ofzo.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door GovertNL Bekijk bericht
              Thanks. Iemand idee of het dan in Emmerich ook al chaos is bij de Lidl?

              Ik verwacht van wel eigenlijk haha. Vanaf 5 daar waarschijnlijk al een rij voor de deur ofzo.
              Ja klopt je moet emerich echt over slaan en veder over de grens gaan bijvoorbeeld rees of kalkar

              Comment


                de 29e ga ik naar Keulen vuurwerk halen bij de Lidl, even 2 vraagjes: worden alle Lidl's even veel bevoorraad en staat hierop ook een Nederlandse beschrijving?

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door GovertNL Bekijk bericht
                  Thanks. Iemand idee of het dan in Emmerich ook al chaos is bij de Lidl?

                  Ik verwacht van wel eigenlijk haha. Vanaf 5 daar waarschijnlijk al een rij voor de deur ofzo.


                  Ik zou Emmerich, Kleve, Elten en Kalkar overslaan. Rij gewoon een half uur duitsland in, en niks te zien van de hollanders.

                  Comment


                    Jaren al in kleve shoppen druk zeer druk maar alles via lijsten nooit problemen snelle aanvulling geen problemen.en het heeft een voordeel komen constand nieuwe kopers die updaten over grens controles das wel handig.

                    Comment


                      Wij zijn morgen voor de 9e keer bij de Aldi en Lidl in emmerich. We zijn er meestal rond 11 uur, en daarna de Lidl. Bij Lidl staan we dan ongeveer een uur in de rij. Maar 95% is gewoon op voorraad.

                      Comment


                        Ik rijd altijd een half uurtje door naar oberhausen. Dik 20 Lidl en Aldi winkels te vinden geen rijen met nederlanders(kom rond half 10 aan). Ook alles gewoon op voorraad. Als je dus n uur in de rij moet wachten bij de Lidl in kleve ben ik de eerste winkel al weer uit in oberhausen.

                        Comment


                          Grenzland flyer op FB

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	49049878_1931982053555759_3159716317641048064_o.jpg
Vertoningen:1
Grootte:287,7 KB
ID:	1570463
                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	48393210_1931982116889086_1178868523028447232_o.jpg
Vertoningen:1
Grootte:281,9 KB
ID:	1570464
                          Well, that depends...

                          Comment


                            Nighthowlers lagen gewoon in de schappen vanochtend
                            No Pyro ! No Party !

                            Comment


                              Pusteblume is zeker een aanrader.
                              Nu aanwezig en leuk assortiment.
                              Ook worden er filmpjes afgespeeld van de producten.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door feabal Bekijk bericht
                                Nighthowlers lagen gewoon in de schappen vanochtend
                                Ja idd!!

                                Ik heb er ook eentje op de kop weten te tikken!!

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Laatste Night Howler.jpg
Vertoningen:2
Grootte:164,3 KB
ID:	1570488


                                Oorspronkelijk geplaatst door wesleyhv Bekijk bericht
                                de 29e ga ik naar Keulen vuurwerk halen bij de Lidl, even 2 vraagjes: worden alle Lidl's even veel bevoorraad en staat hierop ook een Nederlandse beschrijving?
                                Hier over grens is het zo, dat ze alles gewoon aanvullen, als de producten schaars worden in de schappen en op de meeste producten staat het ook in het Nederlands..
                                Zo in mijn sas met sas..

                                Comment

                                Working...
                                X