Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanbod (online) folders 2018-2019 Duitsland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik denk dat dit de laatste keer Duitsland voor mij is geweest, althans wat betreft de supermarkten... Emmerich was niet te doen, Kalkar en Rees idem. Ik was er om 6.15 en moest toen bij de Aldi al een uur (!) in de rij staan, om erachter te komen dat de leuke producten zelfs al weg waren. Drama!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Pyronick Bekijk bericht
      Ik denk dat dit de laatste keer Duitsland voor mij is geweest, althans wat betreft de supermarkten... Emmerich was niet te doen, Kalkar en Rees idem. Ik was er om 6.15 en moest toen bij de Aldi al een uur (!) in de rij staan, om erachter te komen dat de leuke producten zelfs al weg waren. Drama!
      Bizar heh. kwam langs de Lidl in Emmerich rijden. Nu had ik daar vorig jaar echt een gigantisch rij langs het gebouw zien staan. Nou deze was iets over 8 uur twee keer zolang. Dat mensen in die rij gaan staan. Toen Aldi gereden daar stond ik binnen 40 minuten alweer buiten.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door GovertNL Bekijk bericht
        Bizar heh. kwam langs de Lidl in Emmerich rijden. Nu had ik daar vorig jaar echt een gigantisch rij langs het gebouw zien staan. Nou deze was iets over 8 uur twee keer zolang. Dat mensen in die rij gaan staan. Toen Aldi gereden daar stond ik binnen 40 minuten alweer buiten.
        Inderdaad, ik ben na Emmerich ook niet meer in de rijen bij Kalkar en Rees gaan staan hahah. Maar als ik nog verder Duitsland in ga dan is het 'budget' aan de budgetcakes er ook wel weer van af :(. Ik heb deze drukte in ieder geval nog nooit meegemaakt!

        Comment


          Stond om 07;50 voor de Aldi Süd in Wesel met nog 30 andere Nederlanders, winkel ging om 08:00 open.
          Der was voldoende voorraad en het liep lekker door, zat 08:15 weer in de (volle) auto terug naar huis!

          Comment


            Wij om 12 uur in aldi en lidl in tuddern alles kunnen krijgen en natuurlijk welndruk maar geen wachtrijen. Ps bij lidl lag nog een night howler in de schappen die ik heb meegenomen

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Pyronick Bekijk bericht
              Inderdaad, ik ben na Emmerich ook niet meer in de rijen bij Kalkar en Rees gaan staan hahah. Maar als ik nog verder Duitsland in ga dan is het 'budget' aan de budgetcakes er ook wel weer van af :(. Ik heb deze drukte in ieder geval nog nooit meegemaakt!
              Als je nu eens 1 of 2 dorpjes verder rijdt naar een Aldi of Lidl valt de drukte heel erg mee en het is misschien 10 minuten verder, want de Aldi en Lidl ligt in Duitsland bij wijze van spreken op bijna elke hoek van de straat.
              Hier bij mij over de grens is genoeg op voorraad en wordt ook elke keer bijgevuld als er iets op raakt.
              En dan is het ook nog de eerste Aldi,Lidl en Rewe die je tegenkomt. Hier hoef ik niet eens een dorp verder voor te rijden.
              Ik was rond half 12 bij de Lidl en heb daar maar 1 landgenoot horen praten.
              Voor de rest alleen maar oude Duitse dames en heren die ein kartoffelsalat mit ein zwiebelbrod oder zahnpasta aan het kopen waren....
              Zo in mijn sas met sas..

              Comment


                Was zelf naar kalkar geweest, was er om half 7 en toen al een uur moeten wachten. Kalkar is al de derde lidl over de grens maar het is daar elk jaar erg druk, waarschijnlijk ook omdat er een centershop is met interessante producten. De aligater en Elysium waren alleen uitverkocht. Aldi daar in kalkar ook al erg druk en chaotisch, ook dingen niet meer op voorraad. Ik sta volgend jaar in de lidl in kalkar om 5 voor 6 uur voor de deur, ben er eigenlijk helemaal klaar mee..

                Comment


                  Vanochtend 1e keer naar centershop geweest. Wat een ballentent is dat zeg. Zooitje ongeregeld, geen duidelijke prijzen bij de schappen. Maar hangt een debielige klapper die waar prijzen innstana en moet delen met nog 50 andere.

                  Assortiment in de flyer deed vermoeden dat er ontzettend groot assortiment was... in praktijk viel t vies tegen. Echte afrader wat mij betreft.

                  aldi en Lidl en kaufland waren relax zoals altijd. In rijd altijd 30 min door in duutsland ..heerijk rustig en geen hollandse heyenas op de loer

                  Comment


                    I.v.m werk pas om 15:30 vertrokken, volle schappen, geen drukte en dan ook alles fijn kunnen krijgen. Ik ga voortaan altijd in de middag.

                    Comment


                      Ik ga morgen nog eens naar de Lidl.
                      Kijken of ik nog een Night Howler kan scoren. Ook nog een paar pakjes Flash Bangs halen. Net eentje afgeschoten en dingen knallen echt hard!! En dat voor €2,99 voor 10 stuks..
                      Zo in mijn sas met sas..

                      Comment


                        Nu ik hier lees dat de night howler opeens in winkels is verschenen...vroeg ik mij af of mensen ook Musketeer hebben gezien (grens over bij limburg/brabant)? Of de omlabeling Weco Out of Hell ergens anders ?

                        Comment


                          Nog een tip van een mooie cake bij de Lidl sud,
                          Mr Hyde 19,99 euro
                          Staat niet op de site!

                          Comment


                            Dit jaar weer na rhede & borken geweest rond 9 uur ! Nergens hoeven wachten & alles helemaal gevuld haha... snap nooit dat mensen niet verder doorrijden, waren om 12 uur al onderweg weer na huis met een volle auto.

                            Comment


                              Ik ben rond 14:15 vertrokken vanuit zeeland richting ER-Trading in kranenburg om mijn bestelling op te halen.
                              Maar blijkt dus dat daar de Rewe , Penny en Aldi dus ook zitten en nog andere winkels wat een drama.
                              Snel mijn bestelling in de auto en verder naar bottrop Ruhrfeuerwerk gereden en diverse supermarkten.
                              En ze waren weer aan het bijvullen.
                              Was een lange rit maar liever wat verder duitsland in en gewoon rustig uit de schappen pakken in plaats van met bestellijst.
                              Ik ben weer dik tevreden met mijn night howlers en bugano's

                              Comment


                                Vanuit Nijmegen vandaag om 12 uur naar duisburg gereden en rustig de hele dag winkels afgestuind rustig alles kunnen pakken wat ik wou en nog leuke schoenen gescoord in de stad ook. Lkkr gegeten en om uurtje of negen thuislekker alles weggezet. Stukkie duitsland in en geen stress dus.
                                Laatst aangepast door Carpediem; 29 December 2018, 09:35.

                                Comment

                                Working...
                                X