Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanbod (online) folders 2018-2019 Duitsland

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Aldi Nord online met filmpjes erbij!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Corax Bekijk bericht
      Gewoon in Gronau dus? Mijn ervaring is het meestal wel druk daar
      Ja, idd gewoon in Gronau. Was afgelopen jaar wat later in de middag. Alles nog op voorraad en geen drukte. Heerlijk!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Woesley_Pyromun Bekijk bericht
        Aldi Nord online met filmpjes erbij!

        https://www.aldi-nord.de/angebote/kn...-fr-28-12.html
        Nu aldi sud nog

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door PSVfanatics_geleen Bekijk bericht
          Nu aldi sud nog
          Ik hoop en ik denk dat die morgen komt. Want vorig jaar kwam die ook rond deze tijd

          Comment


            Kijk eens lieve heren

            Had m vanmorgen al in de chat gezet.

            Comment


              Iemand de night howler al ergens ontdekt?
              Of houd iedereen dit geheim zodat ze zelf meer kans maken om hem te kopen

              Comment


                kan iemand mij vertellen waar zo ongeveer de grens tussen aldi-nord en aldi-sud ligt

                Comment


                  Aldi Nord en Lidl weinig nieuws. Aldi heeft een leuk product erbij(heavy metal) voor de rest is het gelijk en soms duurder. Posten Börse ziet er wel goed uit.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
                    kan iemand mij vertellen waar zo ongeveer de grens tussen aldi-nord en aldi-sud ligt
                    Kom zei de vis in de vissenkom.

                    Comment


                      Bij Aldi Sud staan geen video’s online nog ?? Kan alleen een folder vinden die hier door iemand gestuurd is ...

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                        Iemand de night howler al ergens ontdekt?
                        Of houd iedereen dit geheim zodat ze zelf meer kans maken om hem te kopen
                        Hier https://www.feuerwerkshop.de/crying-...weco::972.html afhaal punt in de buurt van Venlo, En hier http://feuerwerk-shop24.de/Crying-Wolf met een afhaalpunt in Emmerich. Ook is deze gewoon in nederland te koop bij Jaco vuurwerk in Ede https://www.bestelvuurwerk.nl/vuurwe...duits-vuurwerk

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo1991 Bekijk bericht
                          Bij Aldi Sud staan geen video’s online nog ?? Kan alleen een folder vinden die hier door iemand gestuurd is ...
                          Ja ik ben ook aant wachten op de videos? Is rewe ook al online?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
                            Als je 20 min. verder Duitsland in rijdt, heb je geen last van drukte en is alles nog volop aanwezig. Ik snap die mensen niet die net over de grens de winkels induiken, om bij elkaar het vuurwerk uit de winkelwagen te graaien

                            De eerste beste persoon die iets uit mijn winkelwagen grijpt, dauw ik een bloemkool in z'n smoel. Of het nou om vuurwerk gaat of om normale boodschappen, je blijft van iemand andermans z'n spullen af, we hebben allemaal in de rij moeten staan.

                            Iemand ervaring met Centershop Kalkar rond openingstijd? Vorig jaar dus in de middag geweest, geen mensen te bekennen maar jammer genoeg ook niet alles uit de folder kunnen vinden. Ben van plan om er nu kwart voor 7 te zijn, staat er dan al een rij?

                            Tipje: Mensen die graag naar de aldi of de lidl willen; Ik ga altijd na etenstijd, uurtje of 8 of kwart voor 9 (winkel is tot 9 uur open meestal). Ik woon dan wel aan de grens met Emmerich. Dan liggen alle schappen weer vol voor de volgende dag, want dat gaan ze niet ochtends om half 6 aanvullen. Doe er je voordeel mee!

                            Comment


                              Weet iemand waar ik de Xplode Crossfire kan krijgen.
                              Voor mij 2 opties: een winkel in omgeving Kleve, of iemand uit de omgeving van papendrecht die 'm online bij zijn bestelling erbij doet.

                              Comment


                                Bij elkaar uit de winkelwagen is wat overdreven, ik ga al een paar jaar vuurwerk halen net over de grens.we irriteren alleen wel de mensen daar met ons asso shop gedrag is mijn ervaring.

                                Comment

                                Working...
                                X