Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Misschien MOGEN ze even geen berichten uitgeven....

    Comment


      firewall,ik ben zeer tevreden met je antwoord.Het is alleen jammer dat ik dit drie maanden geleden ook al wist.Ik ga zeker ook naar andere winkels Gozert!!!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door oldskool1908 Bekijk bericht
        firewall,ik ben zeer tevreden met je antwoord.Het is alleen jammer dat ik dit drie maanden geleden ook al wist.Ik ga zeker ook naar andere winkels Gozert!!!
        Nou daar liggen ze zeker wakker van, offffffffffffffffff er is een kans dat ze wat anders aan hun hoofd hebben

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
          Nou daar liggen ze zeker wakker van, offffffffffffffffff er is een kans dat ze wat anders aan hun hoofd hebben
          ja maar wat ze nu zelf veroorzaken is dat omdat er helemaal geen info komt de mensen ergens anders gaan bestellen terwijl als ze wel info geven de mensen kunnen beslissen of ze wachten op zena of alsnog bij een ander gaan bestellen of halen.
          lijkt mij toch wel belangerijk.

          Comment


            Chappie eerst even de reactie van firewall bekijken waar ik antwoord op geef,voordat je een zogenaamd lolligge reactie moet geven

            Comment


              Nou ik vind het nog toepasbaar na het lezen en net zo lollig.wat ik nog lolliger vind is deze reacties hier vooral om dat het niet gaat om tripjes naarde store of koop van producten aldaar gewoon omdat dat niet kan omdat de zaak gesloten is. Door de omstandigheden(door de voorlopige sluiting)is het wat mij betreft een nutteloze topic.vwc kan beter een speculatie topic openen(grapje)

              Comment


                Alle reacties hier, voor en tegen, missen toch wel enige nuance.

                Comment


                  Ik heb hier nu een aantal berichten verwijderd, het gaat helemaal nergens over.
                  Dat je het niet eens bent met de gang van zaken is prima, maar om nou een zo ontzettend offtopic te gaan en maar door te blijven gaan heeft helemaal niemand wat aan.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    groot gelijk , zat me ook dood te ergeren om sommige reacties en ze zullen bij ZENA een hele goede reden hebben dat ze geen commentaar geven

                    Comment


                      ik zit me ook dood te ergeren dat zena heilig verklaard is...heb bij loots in 5minuten meer gehoord als bij zena in 3maanden.....

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Bizzy1 Bekijk bericht
                        ik zit me ook dood te ergeren dat zena heilig verklaard is...heb bij loots in 5minuten meer gehoord als bij zena in 3maanden.....
                        Of je daar nu veel wijzer van word, in positieve zin dan....
                        Ik persoonlijk denk dat het tijdperk belgie wel gedaan is, het meerendeel producten van matige kwaliteit en wat wij freaks daar weghalen is veelal vuurwerk voor de nederlandse markt.

                        Comment


                          Als ik het niet eens ben met hoe Zena met de problemen omgaat worden mijn berichten gewist,zielig hoor!!!Dit hoort een forum te zijn voor iedereen( voor en tegenstanders).Anders moet je het gewoon Zenacrew.nl gaan noemen.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door oldskool1908 Bekijk bericht
                            Als ik het niet eens ben met hoe Zena met de problemen omgaat worden mijn berichten gewist,zielig hoor!!!

                            Ik denk dat je laatste berichten gewist zijn omdat je in de daarvoorgaande posts al een keer of twintig hetzelfde hebt geschreven?

                            Je hebt je mening gegeven, iedereen snapt inmiddels wel hoe je erover denkt hoor!
                            Zelfs ik begrijp je gedachten wel, ook al deel ik ze niet.
                            En je hebt uiteraard alle recht om je mening te geven.
                            Daar wil iedereen best naar luisteren.
                            Maar je moet er niet over door blijven zeuren, dat gaat vervelen. Behoorlijk zelfs...

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door oldskool1908 Bekijk bericht
                              Als ik het niet eens ben met hoe Zena met de problemen omgaat worden mijn berichten gewist,zielig hoor!!!Dit hoort een forum te zijn voor iedereen( voor en tegenstanders).Anders moet je het gewoon Zenacrew.nl gaan noemen.
                              Misschien moet je anders hetzelfde riedeltje niet blijven herhalen. Je gedraagt je als een kleuter die zijn zin niet krijgt. Enige vorm van inlevingsvermogen lijk je niet te hebben. Het feit dat je het hebt over 'voor en tegenstanders' zegt al genoeg. Er zijn hier geen voor of tegenstanders, slechts feiten en logische redeneringen. Dus zet je aluhoedje maar weer af en stop met dat kinderachtige gedoe.

                              Comment


                                Een tijdelijk slotje van dit onderwerp een goed idee?
                                Om steeds herhalende posts en evt. ergernis te voorkomen?

                                Comment

                                Working...
                                X