Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nog een keer, waarom geen kleine update van Zena?Van ons Nederlanders verdien je het toch het meeste geld.Als je het alleen van de Belgen moet hebben hadden we weinig vuurwerkwinkels in Belgie gehad.

    Comment


      Zeik toch niet zo joh. Het is pas Januari ... nog 11 maanden te gaan. Geen paniek tijd zat!

      Comment


        De klant is koning,ik merk er niks van!!!!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door oldskool1908 Bekijk bericht
          Nog een keer, waarom geen kleine update van Zena?Van ons Nederlanders verdien je het toch het meeste geld.Als je het alleen van de Belgen moet hebben hadden we weinig vuurwerkwinkels in Belgie gehad.
          Ja, en was er ook geen Efteling. Lig verder niet te zeiken en wacht het af.
          Word lid van de [B]LVC.[/B]

          Comment


            geloof je nou echt dt ZENA BELGIE wakker ligt van wat jij denkt oldskool1908

            Comment


              Dat is niet te hopen voor ze anders zullen ze heel lang wakker liggen.Lekker schijt aan je klanten hebben als er problemen zijn.En als ze zo weer open mogen zeggen dat ze alles voor de klant overhebben.Laat het duidelijk wezen dat ik Zena een hele goede winkel vind,maar dit doen ze toch echt verkeerd.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door oldskool1908 Bekijk bericht
                Dat is niet te hopen voor ze anders zullen ze heel lang wakker liggen.Lekker schijt aan je klanten hebben als er problemen zijn.En als ze zo weer open mogen zeggen dat ze alles voor de klant overhebben.Laat het duidelijk wezen dat ik Zena een hele goede winkel vind,maar dit doen ze toch echt verkeerd.
                als je afwijkt van wat de meeste hier vinden ben je een zeikerd, nou laat mij dan ook een zeikerd zijn.
                communiceren kunnen die belgen blijkbaar helemaal niet maar ssss niks van zeggen want geen negatief woord over zena

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door oldskool1908 Bekijk bericht
                  Lekker schijt aan je klanten hebben als er problemen zijn.En als ze zo weer open mogen zeggen dat ze alles voor de klant overhebben.Laat het duidelijk wezen dat ik Zena een hele goede winkel vind,maar dit doen ze toch echt verkeerd.
                  Ze zullen als bedrijf wel hun redenen hebben.
                  Lekker gewoon rustig afwachten zou ik zeggen.

                  Comment


                    Het gaat me helemaal niet om Zena af te zeiken,maar ik heb ruim tien jaar lang mijn geld uitgegeven bij Zena(zoals vele anderen).Dus een kleine update zou toch wel mogen.Dit is het laatse wat ik er over zeg,het zelfde wat Zena doet.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door oldskool1908 Bekijk bericht
                      Het gaat me helemaal niet om Zena af te zeiken,maar ik heb ruim tien jaar lang mijn geld uitgegeven bij Zena(zoals vele anderen).Dus een kleine update zou toch wel mogen.Dit is het laatse wat ik er over zeg,het zelfde wat Zena doet.
                      +32 89 56 79 56

                      Kan je ze even bellen........

                      Comment


                        Deze discussie is nu afgelopen. Ik ga het geen 6x vragen want dit gaat nergens over.
                        De eerstvolgende reactie die hier over gaat krijgt helaas dan ook een waarschuwing
                        .
                        Laatst aangepast door bassie1978; 1 February 2016, 09:09.

                        Comment


                          mmmm dacht dat dit toch een forum was waar je mocht discussieren...blijkbaar wonen we niet meer in nederland.
                          er word toch niet gescholden of wel?
                          rare regels hanteren jullie.
                          of mag ik hierover mijn mening ook niet geven?

                          Comment


                            Discussie is helemaal prima....maar 100 keer vragen wanneer zena eens een keertje gaat reageren slaat nergens op en is ook onnodig. Zelf vind ik het ook best vervelend dat er geen antwoord vanuit Zena komt, maar dat is niet anders. Men komt vanzelf wel met een antwoord als men daar aan toe is.....

                            Comment


                              Er ontstaat nu extra frustratie en onbegrip omdat de datum 29-01 ergens werd genoemd en de sales in januari was. Bedenk wel dat die datum in de media werd genoemd als datum tot wanneer de (tijdelijke) sluiting minimaal van kracht zou zijn op last van de instanties. Minimaal, dus dat kan bij wijze van spreken ook een maand later zijn als de instanties zouden besluiten dat te verlengen. Maar ook dat is gissen en dat kunnen we beter niet doen. Het blijft wachten op formele berichtgeving vanuit ZENA België zelf wanneer ze weer open gaan en wat de consequenties van dit alles zal zijn. En ZENA BE zou ZENA BE niet zijn als ze na heropening de klanten alsnog de mogelijkheid geven om op wat voor manier dan ook te profiteren van de sales.
                              www.huismanvuurwerk.nl

                              Comment


                                Ik snap de paniek bij sommigen niet - first world problems denk ik dan.

                                Ga er maar vanuit dat het in Zena's eigen belang is e.e.a. zo goed mogelijk af te handelen - zowel naar de overheid als naar de klant toe.

                                We kunnen speculeren tot we een ons wegen, maar wat heb je er aan?

                                Comment

                                Working...
                                X