Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Maaseik

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Sommigen hierboven doen net of ze enorme grote afnemers van Zena zijn en dat Zena helemaal afhankelijk van hun is om te kunnen bestaan....


    Geen nieuws, is trouwens goed nieuws.

    Comment


      Idd afwachten maar maar als het echt om het overtreden van de 1 kilo regel gaat kan ik maar 1 ding zegge hoe jammer voor zena.
      het is jullie eigenschuld de belgische wet is nu eenmaal zo hoe krom ook.
      je weet dat het niet mag en toch verkoop je aan je klanten meer dan die 1 kilo.
      wie zich brand zal op de blaren moeten zitten.
      Enjoy dont destroy i love fireworks

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door maxxpower Bekijk bericht
        Idd afwachten maar maar als het echt om het overtreden van de 1 kilo regel gaat kan ik maar 1 ding zegge hoe jammer voor zena.
        het is jullie eigenschuld de belgische wet is nu eenmaal zo hoe krom ook.
        je weet dat het niet mag en toch verkoop je aan je klanten meer dan die 1 kilo.
        wie zich brand zal op de blaren moeten zitten.
        Ik ben niet de grootste fan van Zena, maar dit gaat helemaal nergens over.

        Wat moet een Belgische winkelier dan doen?

        "Oh meneer, u wil voor €200 vuurwerk kopen? U heeft dit geld cash bij?
        Sorry, 2 blokkies van in totaal €50 zal het worden, hiervoor heeft u 100 km gereden.
        Tot volgend jaar."

        Je kan maar beter beginnen bidden dat ze de 25kg regel niet gaan controleren hier bij ons.

        Comment


          nee je hebt gelijk ik snap je heel goed en goed.
          en ik ben zeker niet heilig zal dat nooit zeggen.
          maar met alles wat niet tegestaan is vroeg of laat loop je tegen de lamp en blijkbaar is het voor zena nu zo ver.
          Enjoy dont destroy i love fireworks

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door maxxpower Bekijk bericht
            nee je hebt gelijk ik snap je heel goed en goed.
            en ik ben zeker niet heilig zal dat nooit zeggen.
            maar met alles wat niet tegestaan is vroeg of laat loop je tegen de lamp en blijkbaar is het voor zena nu zo ver.
            Een wet die elke winkelier overtreed en waarvan de politiek donders goed weten dat het onzin is, kan je moeilijk een wet noemen.

            Het lijkt eerder op een achterpoortje om winkeliers te pesten wanneer ze daar zin in hebben.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
              Een wet die elke winkelier overtreed en waarvan de politiek donders goed weten dat het onzin is, kan je moeilijk een wet noemen.

              Het lijkt eerder op een achterpoortje om winkeliers te pesten wanneer ze daar zin in hebben.
              En daarmee sla je volgens mij de spijker op zijn kop. Alleen krijg die heren dat maar eens aan het verstand. Ze pissen nog liever tegen de wind in dan dat ze toe geven dat ze daar zelf van gaan stinken.

              Comment


                Ik denk dat het de komende jaren steeds minder word met het vuurwerk in Belgie,helaas!

                Comment


                  in nederland is ook genoeg te scoren zeker met al die freakacties

                  Comment


                    In Belgie zijn toch echt nog de beste acties!!!Samen met wat echte Belgische frites en een Jupiler kan Nederland hier echt niet tegen op.

                    Comment


                      ennnn we dwalen af.. on-topic aub!

                      Comment


                        Ik was 8 jan bij maaseik om inkopen te doen voor December alvast de woensdag erop dus die controle...we wachten af

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door pyroboy Bekijk bericht
                          ennnn we dwalen af.. on-topic aub!
                          Wat zie jij op dit moment als ontopic. Maaseik is dicht. Dus over acties kunnen we het niet echt hebben he

                          Comment


                            Benieuwd of er nog vordering in komt. Heb van Zena te horen gekregen dat de Trophy gewoon doorgaat maar over de winkel kunnen ze nu niks zeggen..
                            vuurwerk, vuurwerk en vuurwerk

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Leroy77 Bekijk bericht
                              Benieuwd of er nog vordering in komt. Heb van Zena te horen gekregen dat de Trophy gewoon doorgaat maar over de winkel kunnen ze nu niks zeggen..
                              Inderdaad, dat heb ik ook gehoord, ik vrees dat we zelfs nog enkele maanden moeten wachten. Er is natuurlijk nog zena beringen op afspraak, toffe winkel en uitbater, wel beperktere keuze en iets hogere prijzen. Soms wel mooie promo's.
                              ik hoop dat ze nog terug openen in maaseik en olen. Als je tienduizenden euro boete krijgt is het natuurlijk demotiverend

                              Comment


                                Weet iemand ondertussen al wat meer? Of is het nog onduidelijk?

                                Comment

                                Working...
                                X