Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EDRUCO [Kapellen]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Haha ziet er mooi uit zo. Lekker uitnodigend. Is niet te misssen met al die effecten op de ramen.

    Comment


      #47
      Edruco zal een speciaalzaak worden in consumentenvuurwerk. Het is de bedoeling dat Edruco is een zeer groot assortiment krijgt. Binnenkort zullen veel 19s potten en 16s potten los te verkrijgen zijn. Voor de 19s crown liefhebbers heb ik hiermee leuk nieuws denk ik. Ook de potten van de torcal assortiment zal los te verkrijgen zijn. Een absolute topper is de 16s whistling star to red wave.
      De nieuwe knalblokken van Bonbridge mogen we daar ook verwachten.

      Buiten de Bonbridge produkten heeft Edruco nog steeds een ruim assortiment aan Lunig, Weco en Oostenrijkse produkten.

      Comment


        #48
        Komt er van Edruco zelf geen informatie meer af tegenwoordig? Hoe staat het met een website?

        Comment


          #49
          De website van Edruco is klaar en on-line:

          Comment


            #50
            NIEUWS
            08.12.07 - AANRADERS !

            De nieuwe knalblokken en mortierpijlen zijn in voorraad !

            Comment


              #51
              Goede site mooie foto's Maar ik heb een vraagje verkoopt alpeco nog wel de producten die edruco nu ook verkoopt?
              Bijvoorbaad Dank

              Comment


                #52
                Alpeco verkoopt precies hetzelfde spul ook, tegen dezelfde prijzen.
                Maar misschien dat het hier wat minder druk is, want bij Alpeco kun je op dit moment rustig rekening houden met drie kwartier wachttijd op de piekmomenten.

                Comment


                  #53
                  edruco heeft mooi assortiment, erg nette winkel vind ik zelf, zoals al gezegt werd goed personeel en heb zelf geen wachtrijen meegemaakt, bestellen en wegwezen
                  Dream as if you'll live forever, Live as if you'll die today

                  Comment


                    #54
                    Eindelijk een winkel die niet zover van mijn opa en oma weg is, net als Alpeco.
                    Weet iemand of er nog meer winkels in de buurt van Kapellen zijn?

                    Comment


                      #55
                      Prettige Toko om te shoppen.
                      Ik kwam hier in het verleden ook erg graag.

                      Ook bijzonder klantvriendelijk ingesteld !! HULDE !!

                      Comment


                        #56
                        OPENINGSUREN van EDRUCO VUURWERK 2008

                        Van januari t/m juli alleen op vrijdag geopend van 09.00-17.30 uur.
                        zatedag en zondag gesloten.
                        maandag t/m donderdag alleen open op afspraak indien besteding meer is dan 500 euro.


                        Vanaf augustus gelden ruimere openingstijden.

                        Comment


                          #57
                          NIEUWS VAN DE WEBSITE:

                          14.01.08 - EEN SPETTEREND NIEUWJAAR GEWENST !

                          Edruco wenst iedereen een spetterend 2008 ! In 2007 hebben wij een nieuwe start genomen. Het is onze bedoeling en onze wens om in 2008 Edruco verder uit te bouwen tot een firma die niet enkel goed vuurwerk verkoopt, maar die ook service biedt aan al haar klanten. Twijfel er dan ook niet aan om ons te contacteren indien u opmerkingen, vragen en ideeën heeft over onze werking of onze producten. Wij hopen u ook dit jaar opnieuw als klant te mogen verwelkomen !

                          Comment


                            #58
                            NIEUWS
                            29.01.08 - PROMOTIES

                            Neem een kijkje in onze rubriek "PROMOTIES" ! Zoals gebruikelijk bieden wij ook dit voorjaar interessante koopjes aan. Sommige artikelen zijn tot 50% goedkoper dan de normale verkoopprijs ! Wees er snel bij want deze aanbiedingen zijn geldig zo lang de voorraad strekt. OP = OP !


                            Comment


                              #59
                              Ik ga in de vakantie voor het eerst naar België voor vuurwerk, waarschijnlijk naar Edruco.
                              Hoe werkt het precies? Ga je gewoon naar binnen met een lijstje en pakken ze dat dan, afreken en weg?

                              Comment


                                #60
                                yup.

                                Kijk wel even op hun site ( www.edruco.be ) of ze open zijn.
                                [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                                Comment

                                Working...
                                X