Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EDRUCO [Kapellen]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    De site was mede mogelijk gemaakt door de server van Pyroworld, zal wel een reden hebben dat de site nu offline is en dus gewoon doorgelinkt wordt naar Pyroworld.
    opverzoek van Ertbrand zelf is het hele spulleke Offline gehaald. dus verwijst ze nu tijdelijk door naar onze site
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
      opverzoek van Ertbrand zelf is het hele spulleke Offline gehaald. dus verwijst ze nu tijdelijk door naar onze site
      Ok, das duidelijk.
      Gratis reclame voor Pyroworld.

      Comment


        #18
        om even het een en ander duidelijk te maken:

        de firma edruco (groothandel) is overgenomen en de winkel (ertbrand) stopt er mee, en word een edruco winkel . het is namelijk zo dat het bedrijf ertbrand nog altijd van de oude eigenaars is maar dat ze niet meer in vuurwerk doen maar nog wel andere activiteiten uitoefenen., Dat is dus ook de reden dat de website offline gehaald is omdat ertbrand niets meer met vuurwerk te maken heeft.

        Comment


          #19
          Wat houdt dat voor het assortiment van de zaak Edruco in?
          Welke concrete informatie is er verder beschikbaar over de vuurwerkverkoop van deze tent?

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door zuen Bekijk bericht
            Alleen al de starrenhoflaan is een groot marktaandeel van sinomax, ik had het een keer aan xavier gevraagd en hij zij dat alpeco het had overgenomen en niet sinomax maarja dat komt feitelijk op hetzelfde neer. Nu is het alleemaal 1 concern
            Hallo,

            Laat ik ff duidelijk mededelen dat Edruco NIET door Alpeco is overgenomen en eigenlijk ook niet door sinoxmax, het is een beetje onduidelijk allemaal maar het is wel overgenomen door de eigenaar die sinomax ook bezit.

            De website ertbrand.com is oud, en deze gaat binnekort ook offline.

            Naar alle waarschijnlijkheid zal enkel in November en December de winkel geopend zijn.

            Grtz Kevin

            Comment


              #21
              ik heb verder óók begrepen dat de dagelijkse leiding door iemand gevoerd zal worden.
              [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

              Comment


                #22
                hmm vaag toen ik er langs ging werden er allemaal nieuwe producten geshowt van wat er allemaal zal komen ben beneiuwd wat er gaat gebeuren

                Comment


                  #23
                  Maar is de winkel nu nog wel geopend of niet? Ben van plan er vrijdag langs te gaan voor o.a. een aantal super thunderboys, powerhouse en monsterking.

                  Comment


                    #24
                    Om teleurstellingen te voorkomen raad ik je aan om vooraf een telefoontje te plegen. Dan kan je gelijk vragen of de door jou gewenste artikelen in vooraad zijn.
                    Tel: +32(0)36056129

                    Comment


                      #25
                      misschien ook een e-mail adres?
                      ik hou niet van bellen namelijk.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
                        misschien ook een e-mail adres?
                        ik hou niet van bellen namelijk.
                        Dat adres staat vermeld... Daarbij is het de vraag of deze nog in gebruik is, kan ik je niet verzekeren. Wat wel zeker is: bellen = sneller.

                        Comment


                          #27
                          Ertbrand is overgenomen door Alpeco!

                          Zie hieronder het stukje

                          Zo was mijn eerste vraag aan Mr.Zhang wat er waar was van het gerucht dat hij Ertbrand gekocht heeft die gevestigd is aan de overkant van Alpeco. Hij bevestigde dat hij Ertbrand de winkel gekocht heeft. Hij heeft de winkel gekocht om daar voornamelijk consumenten vuurwerk te verkopen die ze bij Alpeco niet meer verkopen. Ik zal proberen uit te leggen wat precies de bedoeling is. Alpeco zal de komende maanden een hoop nieuwe produkten krijgen. Dat betekend dat er normaal gezien oude produkten weg gaan. Niet omdat deze produkten slecht zijn maar simpelweg omdat je aan je opslag en een te grote collectie moet denken. De artikelen die dan eruit gaan gaan bij Alpeco zullen aan de overkant in het pand van Ertbrand te koop zijn. Dit geeft de mensen de kans om toch hun favoriete artikelen te kopen die wat verouderd zijn en normaal van de markt zouden verdwijnen. Omdat vuurwerk volgens Mr.Zhang ook het prencipe van kleding volgt kwa mode.

                          Bron : FPM
                          Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door bassiefirework Bekijk bericht
                            Ertbrand is overgenomen door Alpeco!

                            Zie hieronder het stukje

                            Zo was mijn eerste vraag aan Mr.Zhang wat er waar was van het gerucht dat hij Ertbrand gekocht heeft die gevestigd is aan de overkant van Alpeco. Hij bevestigde dat hij Ertbrand de winkel gekocht heeft. Hij heeft de winkel gekocht om daar voornamelijk consumenten vuurwerk te verkopen die ze bij Alpeco niet meer verkopen. Ik zal proberen uit te leggen wat precies de bedoeling is. Alpeco zal de komende maanden een hoop nieuwe produkten krijgen. Dat betekend dat er normaal gezien oude produkten weg gaan. Niet omdat deze produkten slecht zijn maar simpelweg omdat je aan je opslag en een te grote collectie moet denken. De artikelen die dan eruit gaan gaan bij Alpeco zullen aan de overkant in het pand van Ertbrand te koop zijn. Dit geeft de mensen de kans om toch hun favoriete artikelen te kopen die wat verouderd zijn en normaal van de markt zouden verdwijnen. Omdat vuurwerk volgens Mr.Zhang ook het prencipe van kleding volgt kwa mode.

                            Bron : FPM
                            Dit was voor ons al een tijdje bekend, maar als ik het goed heb is het nu nog open als ''ertbrand''
                            Once a pyro, always a pyro

                            Comment


                              #29
                              Ertbrand is momenteel niet open.
                              Dus daar hoef je niet naar toe.
                              Ze zijn aan het reorganiseren.
                              Wanneer de winkel open gaat is mij niet bekend.

                              Comment


                                #30
                                damn das niet zo mooi want wou tog over 2 weken die kant op gaan en langs alpeco en ertbrand gaan is er toevallig een andere winkel in de buurt met voornamelijk feestvuurwerk???? volgens mij niet tog?

                                Comment

                                Working...
                                X