Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EDRUCO [Kapellen]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door dark legend Bekijk bericht
    damn das niet zo mooi want wou tog over 2 weken die kant op gaan en langs alpeco en ertbrand gaan is er toevallig een andere winkel in de buurt met voornamelijk feestvuurwerk???? volgens mij niet tog?
    neit met zo`n breed assoriment.. je hebt in antwerpen wel een winkeltje dacht ik maar als ik jou was zou ik toch je koers veranderen !!! als je alleen feestvuurwerk wilt dat neit van bonbridge is !

    Comment


      #32
      De winkel van Ertbrand zal ( zoals het er nu voorstaat, en ik begrepen heb) alleen de laatste 2 maanden van het jaar open zijn
      [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

      Comment


        #33
        ertbrand is gewoon los hoor.

        Comment


          #34
          los? Wat bedoel je daarmee

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door rocketgirl Bekijk bericht
            los? Wat bedoel je daarmee
            los, open bedoeld ie , hehehehe
            [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

            Comment


              #36
              Blijven de powerline en andere unieke producten nog aanwezig of wordt alles alleen maar Bonbridge?

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                Blijven de powerline en andere unieke producten nog aanwezig of wordt alles alleen maar Bonbridge?
                Volgens nog niet bevestigde informatie alleen Bonbridge consumentengedeelte

                Comment


                  #38
                  Ja bedoel ik dus, nog niet bevestigd. In zoverre was ik daar ook al achter en dat zou ik heel jammerlijk vinden.

                  Comment


                    #39
                    Persoonlijk bericht van Pim op AVP over Ertbrand.
                    Lees ook het volgende topic:



                    Graag zou ik hierop willlen antwoorden wat er gezegt en verzonnen wordt.


                    1. Ertbrand is niet DOOD zoals hier beweerd wordt, deze firma is gestopt met de verkoop van vuurwerk, deze firma heeft nog andere activiteiten en is nog altijd van de vroegere eigenaars.

                    2. De firma Edruco is overgenomen Mr. Zang, de geruchten dat het gesloten zou zijn omwille van assortiment, niet gekeurde producten etc. is onzin.
                    Graag had ik wel geweten waar dit vandaan komt. Het is echter zo dat Mr.Zang vraagende partij was voor de zaak over te nemen, en als je nu eenmaal een goed bod krijgt waarom zou je het dan niet doen...

                    Verder is de winkel dus gewoon geopend. De exacte openingstijden zullen 1 deze dagen volgen.

                    3. Het assortiment dat verkocht gaat worden gaat nog altijd verschillen van het assortiment van alpeco. Er zullen bepaalde producten hetzelfde zijn maar zeker de eigen collectie verdwijnt nog niet. Het is zelfs zo dat er nog veel in keuringsfase is wat vermoedelijk volgendjaar komt.

                    Hierbij wil ik het laten, hoop dat het nu voor jullie allen duidelijk is !!

                    Comment


                      #40
                      Edruco blijft open. Edruco zal een groot deel van het assortiment behouden en zal ook aangevuld worden met Bonbridge produkten. Het personeel van Edruco blijft ook behouden.

                      Comment


                        #41
                        Het blijven gewoon 2 verschillende vuurwerkzaken waar gewoon een goed assortiment te vinden is.

                        Ik denk ik dat door deze overname er een veel beter assortiment onstaat dan wat er al was. De 2 winkels hoeven elkaar immers niet meer te concureren en kunnen nu alle aandacht vestigen op de qualiteit van de producten.

                        Tevens hoop ik dat juist door deze overname er meer op voorraad blijft doordat er gewoonweg meer opslag beschikbaar is gekomen. Hierdoor zullen veel minder klanten teleurgesteld worden omdat er juist dat ene product wat iedereen mooi vind zo snel uitverkocht was in voorgaande jaren.

                        Ik zal zeker eens een kijkje gaan nemen in de winkel als deze open is
                        www.pyroworld.nl -- Pyrotechnicus -- MCSA 2003: Messenger -- Systeembeheerder

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door BlackBaron Bekijk bericht
                          Het blijven gewoon 2 verschillende vuurwerkzaken waar gewoon een goed assortiment te vinden is.

                          Ik denk ik dat door deze overname er een veel beter assortiment onstaat dan wat er al was. De 2 winkels hoeven elkaar immers niet meer te concureren en kunnen nu alle aandacht vestigen op de qualiteit van de producten.

                          Tevens hoop ik dat juist door deze overname er meer op voorraad blijft doordat er gewoonweg meer opslag beschikbaar is gekomen. Hierdoor zullen veel minder klanten teleurgesteld worden omdat er juist dat ene product wat iedereen mooi vind zo snel uitverkocht was in voorgaande jaren.

                          Ik zal zeker eens een kijkje gaan nemen in de winkel als deze open is
                          waaruit leid jij af dat er vroeger een te kort was aan opslag ???
                          ertbrand beschikte over een grootte opslag in duitsland , hier werden alle containers gelost en werd alles mondjesmaat naar kapeellen gevoerd.En over producten die uitverkocht aren ?? Bijn 95´% van de producten waren de laatste dag nog op voorraad .....
                          hoe de toekomst zal evolueren zullen we allemaal moeten afwachten maar het is wel zeker dat het 2 verschillende winkel s blijven met verschillend assortiment.

                          Comment


                            #43
                            (Kan iemand de naam terug veranderen naar EDRUCO? thanks alvast )

                            Vandaag hebben we even wat fotos gemaakt van de opgeknapte gevel van Edruco. Ik moet zeggen.. het is erg mooi geworden!!!. De huisstijl van Edruco zal ook Bordoux rood gaan worden is me verteld trouwens.

                            Affijn hier wat fotos van het pand, en een nieuw bord aan de poort:





                            Laatst aangepast door Mattenfreak; 23 October 2007, 00:38.
                            [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

                            Comment


                              #44
                              zo zo, ''pimp my voorgevel'' haha.

                              Nee ik vind het een hele verbetering, ziet er stukken beter uit
                              Once a pyro, always a pyro

                              Comment


                                #45
                                Ziet er inderdaad super "gelikt" uit!
                                Zeker een fotootje waard!
                                Ben benieuwd naar de komende veranderingen binnen

                                Comment

                                Working...
                                X