Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik bedoel ook op zaterdag open in januarie
    www.zenavuurwerk.com

    Comment


      Zeker de moeite om er heen te gaan!!
      Kijk eens op: www.youtube.com/VuurwerkArchief

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door azui308 Bekijk bericht
        Zeker de moeite om er heen te gaan!!
        Ze hebben er namelijk hééééérlijke koffie!!

        Of bedoel je dat niet?
        www.huismanvuurwerk.nl

        Comment


          Zena Vuurwerk laat weer zijn beste kantje zien en pakt uit met gigantische voetbalacties! Check them now!





          Comment


            Komen er nog nieuwe 500 grams batterijen op de markt vanuit Original?
            De zomervakantie breekt weer aan en het seizoen staat ook alweer bijna voor de deur... Maar ik hoor nog vrij weinig over nieuwe dingen. En dat terwijl de 500 gram regeling perfect is voor nog meer en betere batterijen...
            Het leven is een feest!

            Comment


              Bbq actie

              Het is zomer en dat moet gevierd worden! Verbaas je vrienden en/of familie met dit leuke vuurwerkpakket tijdens een heerlijke barbecue! Nu aan een extra voordelige prijs, plus een gratis wensballon er bovenop! Deze zomer kan niet meer stuk!

              HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Joyce Bekijk bericht
                Het is zomer en dat moet gevierd worden! Verbaas je vrienden en/of familie met dit leuke vuurwerkpakket tijdens een heerlijke barbecue! Nu aan een extra voordelige prijs, plus een gratis wensballon er bovenop! Deze zomer kan niet meer stuk!

                image
                leuk en in een droomwereld zou het kunnen maar ze zouden het hier niet zo leuk vinden na een barbecue als ik dat afstak.ik zou het wel willen

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
                  leuk en in een droomwereld zou het kunnen maar ze zouden het hier niet zo leuk vinden na een barbecue als ik dat afstak.ik zou het wel willen
                  Original is en blijft een Belgisch bedrijf en daar mag het wel heh (veelal na een administratieve registratie via het web of op het gemeentehuis, maar toch).
                  www.huismanvuurwerk.nl

                  Comment


                    Heb nog een aantal foto's van de winkel in Olen.
                    Hierbij zie je een klein gedeelte van het assortiment.




















                    Comment


                      Goed bezig Michel!
                      Kom zei de vis in de vissenkom.

                      Comment


                        - Commerciel medewerker binnen- en buitendienst (M/V) -VOLTIJDS

                        U bent klantgericht en een gedreven kracht die samen met het hele team zichtbare resultaten wil neerzetten.

                        Motivatie, gedrevenheid en leergierigheid zijn je grootste troeven.

                        Je ben een commercieel toptalent met intresse voor vuurwerk.

                        Talenkennis: Nederlands en Frans zijn vereist, Duits en Engels is een pluspunt.

                        Je bent stressbestendig, flexibel en nauwkeurig.



                        - Chauffeur CE (M/V) - DEELTIJDS

                        Rijbewijs: CE + ADR + klasse 1 certificaat

                        tijdens de laatste laatste maanden van het jaar





                        - Open sollicitatie:

                        Bent u geïnteresseerd in één van de openstaande vacatures? Stuur dan meteen uw sollicitatie!

                        Bij ZENA vuurwerk zijn er regelmatig vacatures voor magazijnarbeiders en chauffeurs tijdens het winterseizoen.
                        Geïnteresseerd in een functie bij ons? Stuur dan je sollicitatie met cv naar ZENA Vuurwerk, Lammerdries Zuid 16A, 2250 Olen

                        of via e-mail: [email protected]



                        Bron: http://www.zenavuurwerk.com/index.ph...d=22&Itemid=17
                        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                        Comment


                          Jammer dat ik geen woord frans spreek:(

                          Comment


                            Nou mijn sollicitatie is net de deur uit

                            Lijkt me echt super na al die jaren!

                            Comment


                              Ook in Olen zijn ze druk bezig met het aankomende vuurwerk seizoen

                              We are already loading the truck for the weekend. The season is on its way people!



                              Bron: klik hier
                              Stoken tot we er bij neervallen!!

                              Comment


                                Mededeling,wegwerkzaamheden bij Original fireworks te Olen.

                                Mededeling,wegwerkzaamheden bij Original Fireworks te Olen.

                                Comment

                                Working...
                                X