Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten



    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	jubileumactie.jpg
Vertoningen:1
Grootte:170,3 KB
ID:	1543079
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 7 October 2012, 11:37. Reden: Grotere film
    Groeten...:)

    Comment


      Dit is een geweldige zet van ze! Ze zijn tenminste niet zo dom bezig als hier in Nederland.

      Comment


        is dat alleen nu of voor altijd en is dat dan alleen bij olen????????

        Comment


          Alleen in Olen inderdaad.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Zena Vuurwerk bestaat 12,5 jaar en dat vieren we!

            ZENA vuurwerk bestaat dit jaar 12,5 jaar en dit vieren we!
            Samen met de LVC draaien we deze maand helemaal door!
            Minimaal 20% tot maar liefst 70% korting op 25 producten!





            Prijzen:
            Silver Crackers €1
            Nitrate cake €4,90
            Traca €4,90
            Afterglow €9,90
            Big 3 €18,90
            Spanish Crackers €1,95
            Single Rows €4,90
            Z103 Candle €2,90
            Surrender €10,90
            Lionheart €18,95
            Crackling Pearls €0,95

            Nog geen LVC-lid? Wordt lid op:
            Productkennis, passie, beleving en de beste producten uit vuurwerkland is waar wij voor staan!


            (Actie enkel geldig in de Zena Megastore in Olen)
            Laatst aangepast door Mattenfreak; 7 October 2012, 09:10.

            Comment


              LVC-leden schijnen een nieuwsbrief te gaan krijgen met daarin alle kortingen op een rijtje!
              www.huismanvuurwerk.nl

              Comment


                Raar, ik heb niks gehad!

                Comment


                  Ik dacht dat eerst ook dinkydau.
                  Totdat ik nog een keer las met me aangeschoten kop
                  "schijnen een nieuwsbrief te gaan krijgen "
                  Dus nog ff wachten denk ik zo Correct me if Iam wrong.
                  75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                  Comment


                    Stond dat er eerst ook zo? Dan heb ik wel heel slecht gelezen.

                    Comment


                      De kortingen gelden alleen voor LVC-leden. En als je jn Olen inkopen gaat doen zal je ook nog verrast worden. Wat dat is hoor je in Olen.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        krijg je nu ook standaard 20% korting met die pas

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door baal Bekijk bericht
                          krijg je nu ook standaard 20% korting met die pas
                          Het was altijd 10%. Ons is verteld dat je tevreden naar huis zult gaan als je inkopen in Olen gaat doen. Maar jij doelt op het journaal denk ik. Dat gaat over de producten die daar getoond worden en binnenkort in de nieuwsbrief. Op die producten zit minimaal 20% korting.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Tja, wanneer je naar die leuke 250gr fonteinen kijkt van vorig jaar dan zijn ze nu wel mooi in prijs gestegen met meer dan 10%. Door deze aktie blijft de prijs gelijk en denk je als freak goedkoper uit te zijn terwijl dit natuurlijk niet zo is. Beetje jammer, ik zag die fonteinen liever in prijs dalen, zeker die van 600gram. 20% is wel mooi, maar moet men dus niet de prijzen eerst flink omhoog draaien.

                            Comment


                              De LVC korting was al jaren 10%. Nu zijn er 25 artikelen die 20-70% goedkoper zijn en kom je in Olen dan ben ik ervan overtuigd dat je tevreden naar huis gaat. Meer kan ik vooralsnog niet zeggen.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                                Tja, wanneer je naar die leuke 250gr fonteinen kijkt van vorig jaar dan zijn ze nu wel mooi in prijs gestegen met meer dan 10%. Door deze aktie blijft de prijs gelijk en denk je als freak goedkoper uit te zijn terwijl dit natuurlijk niet zo is. Beetje jammer, ik zag die fonteinen liever in prijs dalen, zeker die van 600gram. 20% is wel mooi, maar moet men dus niet de prijzen eerst flink omhoog draaien.
                                Prijsstijging was niet aan te ontkomen is ons gisteren verteld, ja gisteren waren wij bij Zena Megastore te Olen op uitnodiging omtrent de acties die men daar gaan doen. Kan alleen maar zeggen dat het voor de vuurwerkliefhebbers echt een leuk jaar daar wordt en dat iedereen die daar heen gaat lid wordt van de lvc om zo wel heel tevreden naar huis te gaan. Nieuwsgierig, meer mag ik niet vertellen je zult het zelf moeten ondervinden.
                                Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                                Comment

                                Working...
                                X