Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Megastore Olen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nu binnen de Odin.

    Comment


      Een nieuwe folder voor seizoen 2011-2012.




      Laatst aangepast door Viva la Bang; 12 December 2011, 12:36.

      Comment


        Leuke folder!!

        Dus als je pijlenpakket z10 koopt krijg je een messier er gratis bij?

        Comment


          Ja dankrijg je die gratis!
          www.zenavuurwerk.com

          Comment


            Vorige week hier opnieuw geweest.
            En dit maal veel beter geholpen en leuke prijzen.
            Naar mijn eerdere melding van een mindere ervaring wou ik dit positieve bericht ook maar even vermelden.

            Comment


              Vorige week op de koffie geweest op een zaterdag. Best druk zo in de vroege morgen. Toch nog veel producten van de 500 grammers niet leverbaar. Dit zorgde voor teleurstellende blikken van mede koffie genieters! Toch nog een aardig alternatief voorgesteld gekregen.


              Denk dat je beter eind deze week of volgende week moet gaan voordat vrijwel alles op voorraad is.

              Comment


                Hier nog een stukje van de finale die ik toen heb gefilmd:

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  De grondbloem met knal van chooet zijn binnen
                  www.zenavuurwerk.com

                  Comment


                    is de hydra serie al voorraadig?

                    Comment


                      Je zal snel moeten zijn ,is al bijna op
                      www.zenavuurwerk.com

                      Comment


                        Vandaag eerste keer geweest bij original in olen.
                        Wat ben ik blij verrast zeg. Eerst bij binnenkomst een kop koffie, toen kreeg mijn vriendin meteen een ufoballon (gratis) en ondanks de grote drukte werd ik zeer netjes begeleid en geholpen. Had voor 300 euro spullen gekocht en kreeg er 3 gratis potten bij van 25 shots. Hindoe 3000 was net uitverkocht en dus kreeg ik zonder bijbetaling de 4000 mee. nog een stel aansteeklonten en een bril en dus was mijn dag zeer goed.
                        Ze hebben er met mij zeker een terugkerende klant bij gewonnen vandaag.
                        op en top service van de medewerkers. Hydra is btw uitverkocht en de dames die er werken deden gewoon hun werk, geen last van gehad.
                        Ik wil deze winkel voor iedereen aanbevelen.

                        Comment


                          Als ik op de site van ZENA kijk, zie ik tot mijn verbazing maar 15 producten staan onder het kopje: ''Waaiers''. Is er echt zo weinig? Ook onder het kopje batterijen staat niet heel veel. Nu ik dus ook het foldertje heb doorgelezen verbaasd het mij een beetje, ik dacht dat Original Olen de het grootste assortiment had...

                          Ik hoop dat ik iets over het hoofd zie. De product lijst van knallers vind ik wel heel uitgebreid!

                          Ik zou graag weten of ze meer potten hebben dan wat er op de site staat want ik wil graag nog even langsgaan.

                          Iemand?

                          Comment


                            Ik zou zeggen: kijk onder de kop Assortiment op het forum van Vuurwerkbelgie.com en laat je geruststellen... http://vuurwerkbelgie.com/forum/foru...urwerk-belgie/
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              Kijk eens aan. Hier heb ik wat aan, kusje voor jou xx

                              tnx

                              Comment


                                Super kortingen in de maand januarie,tot 80 %kortingen,maandag begint de voorpret
                                www.zenavuurwerk.com

                                Comment

                                Working...
                                X