Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door jopoh Bekijk bericht


    Rockets with fins in category F2, which were actually designed for the Swedish market, since rockets with sticks are no longer permitted there. Because of the high production costs of such rockets, and the powderweight of over 20g, which is why the rockets can only be sold in germany with a license, we only produced a small amount of them for Poland.
    The gold tails are unfortunately not visible, because last year when the rockets were being produced there was once again no real black powder available, and it was not foreseeable when that would change. Otherwise normal Funke F2 rockets with effects mostly known from the "Himmelsstürmer / Überstürmer", only with fins instead of sticks.


    funke is echt ongekend haha

    Comment


      我也喜欢年纪较大的烟花

      Comment


        Bij onze Duitse buren stond veel informatie.
        Over wat er nog allemaal naar Nederland zou komen vorig jaar, als het was doorgegaan.
        Wat dus dit jaar alsnog komt.
        Laatst aangepast door R S vuurwerkliefhebb; 19 October 2021, 21:59. Reden: Oud nieuws

        Comment


          Vraagje aan ervaringsdeskundige.

          Funke heeft goldcracker, silvercracker en crackerstern fonteinen. Allemaal even duur.
          Zit hier nog kwaliteitsverschil in? Hoogte/volheid bijv? Uit de filmpjes word ik niet geheel wijs.

          Ofwel: maakt het uit welke je neemt?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door GMP Bekijk bericht
            Vraagje aan ervaringsdeskundige.

            Funke heeft goldcracker, silvercracker en crackerstern fonteinen. Allemaal even duur.
            Zit hier nog kwaliteitsverschil in? Hoogte/volheid bijv? Uit de filmpjes word ik niet geheel wijs.

            Ofwel: maakt het uit welke je neemt?
            Al die fonteinen hebben een verschillend crackeling effect. Elke soort crackeling micro star heeft zijn eigen uitwerking op basis van een compositie. Als je goed kijkt, zie je het verschil. Ik ga niet verder in de maak en waarom de uitwerkingen zo zijn. Dat moet je zelf uitzoeken, er is genoeg te vinden. Maar de filmpjes vertellen je het effect.
            75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

            Comment





              Video met wat nieuwe dingen van funke

              Comment


                Die fontijnen zijn echt heeeel dik hoor!!!
                Die pijlen ook mooi maar dat plastic slaat nergens op en echt veilig zien ze er niet uit.
                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                  Die fontijnen zijn echt heeeel dik hoor!!!
                  Waar mag ik m'n geld brengen?!

                  Comment


                    Wow @ die fonteinen, wat een hoogte (rond 4m) en vooral de tijdsduur! Hebbuh! Wirbel ook fantastisch speelgoed <3

                    Comment


                      Idd, niet meer van deze tijd. Zijn behoorlijke dingen die jaren blijven rondzwerven als niet opgeruimd word. Zonde en gelijk een links aankoop punt.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                        Wow @ die fonteinen, wat een hoogte (rond 4m) en vooral de tijdsduur! Hebbuh! Wirbel ook fantastisch speelgoed <3
                        Geweldige fonteinen en gelukkig een keer geen crackling. Word je bij funke ook mee doodgeslagen al die crackling producten. Hoop keer funke zwerm fonteinen te zien komende jaren. Deze 2 zijn een geweldig begin

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door djara Bekijk bericht
                          Idd, niet meer van deze tijd. Zijn behoorlijke dingen die jaren blijven rondzwerven als niet opgeruimd word. Zonde en gelijk een links aankoop punt.
                          Je moet ze ook niet afsteken. Prachtig om op de dressoirkast te zetten!
                          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door djara Bekijk bericht
                            Idd, niet meer van deze tijd. Zijn behoorlijke dingen die jaren blijven rondzwerven als niet opgeruimd word. Zonde en gelijk een links aankoop punt.
                            Ik snap je punt maar komt geloof ik dat er landen zijn waar de pijlen niet meer met stok mogen

                            Comment


                              Klopt in Zweden is dit het geval. Daar zijn de pijlen die overigens zwaarder waren dan hier sinds 2019 verboden.

                              Comment




                                Kom zei de vis in de vissenkom.

                                Comment

                                Working...
                                X