Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wanneer zal dat bekend zijn? Ik denk niet dat je daar zo voordelig uit bent als bij andere zaken die karton korting ed bieden. Maar we gaan het zien
    Jeder Schuss ein Genuss

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
      Funke is toch sowieso aan de grens al verkrijgbaar in het oosten? Daar hebben mensen van dit forum al volop gebruik van gemaakt. Bij meerdere winkels was dit al het geval hoor! Maar hoe meer, hoe beter natuurlijk.
      Waar dan? Bottrop is niet vlakbij de grens en Vuurwerkduitsland lag ver weg voor de meesten bij limburg en had beperkt aanbod. Een verkooppunt langs de grens bij midden NL is uiterst welkom!

      Comment


        Ik vraag me af: wat weerhoudt NL winkels er nog van om Funke aan te bieden?
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          Rendement en NL wetgeving. Een winkelier zou met importeur Funke in zee moeten om het rendabel wn betaalbaar te maken ipv viavia NL importeur en veel producten zullen moeten worden aangepast aan NL wetgrving wat weer geld kost met nog duurdere Funke dan in BE/DE tot gevolg.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            Waar dan? Bottrop is niet vlakbij de grens en Vuurwerkduitsland lag ver weg voor de meesten bij limburg en had beperkt aanbod. Een verkooppunt langs de grens bij midden NL is uiterst welkom!
            Zo ver is bottrop niet van de grens. Als je echt funke wilt heb je er wat voor over
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
              Wanneer zal dat bekend zijn? Ik denk niet dat je daar zo voordelig uit bent als bij andere zaken die karton korting ed bieden. Maar we gaan het zien
              Als ik meer weet horen jullie het hier meteen. Wanneer precies weet ik zelf ook nog niet, er is pas net contact. Wij doen ons best.

              Korting op een heel karton komt er dan ook vgm, en het scheelt je ook weer benzine he

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door vwrulez Bekijk bericht
                Als ik meer weet horen jullie het hier meteen. Wanneer precies weet ik zelf ook nog niet, er is pas net contact. Wij doen ons best.

                Korting op een heel karton komt er dan ook vgm, en het scheelt je ook weer benzine he
                Ik heb afgelopen jaar heel wat winkels op de route meegepakt, lekker rustig, en in een grote stad kon de rest nog shoppen ook, ideaal.
                Jeder Schuss ein Genuss

                Comment


                  Zouden ze dit jaar veel nieuwe producten hebben? Of huidige assortiment verbeteren en aan bekendheid/afzet werken?
                  Jeder Schuss ein Genuss

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door vwrulez Bekijk bericht
                    Als ik meer weet horen jullie het hier meteen. Wanneer precies weet ik zelf ook nog niet, er is pas net contact. Wij doen ons best.

                    Korting op een heel karton komt er dan ook vgm, en het scheelt je ook weer benzine he
                    ;) als je nou zegt welke omgeving van Duitsland ?
                    Want je kunt ons lekker maken maar stel het lukt niet lopen vele freak hun funke spullen mis.
                    Aangezien Funke steeds meer een hype word ..

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                      Zouden ze dit jaar veel nieuwe producten hebben? Of huidige assortiment verbeteren en aan bekendheid/afzet werken?
                      Ik weet dat ze nu in China zitten voor de productlijn van dit jaar, ik geloof wel dat ze met nieuwe producten dan gaan komen.

                      Comment


                        Ik zie graag ouderwetse snipperknallers naar nederland komen met grijs lont
                        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          Ik weet dat ze nu in China zitten voor de productlijn van dit jaar, ik geloof wel dat ze met nieuwe producten dan gaan komen.
                          Wanneer zouden eventuele nieuwe producten bekend gemaakt worden. Dan bewaar ik een deel van het budget
                          Jeder Schuss ein Genuss

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                            Wanneer zouden eventuele nieuwe producten bekend gemaakt worden. Dan bewaar ik een deel van het budget
                            90% denk ik dat je dan moet bewaren ;) wordt steeds mooier !

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door erik94 Bekijk bericht
                              90% denk ik dat je dan moet bewaren ;) wordt steeds mooier !
                              Daar heb je wel een punt
                              Maar sommige producten zitten nu al aan de max van wat binnen cat 2 kan
                              Jeder Schuss ein Genuss

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                                Daar heb je wel een punt
                                Maar sommige producten zitten nu al aan de max van wat binnen cat 2 kan
                                Funke Funkenweide Scala & Funkenweide Violett denk dat je die eens moet bekijken op YouTube.
                                ;) dan weet je ook het kan alleen maar beter worden

                                Comment

                                Working...
                                X