Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
    Dan zou ik het origineel moeten hebben want ik krijg je profiel foto niet groter.
    De tekst is onleesbaar


    Met dank aan Roel Wijngaarden.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
      Deze tekst is toch al in het nederlands? Haha

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
        Dan zou ik het origineel moeten hebben want ik krijg je profiel foto niet groter.
        De tekst is onleesbaar
        Foto komt vanuit het vuurwerkmuseum
        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	C0210.jpg
Vertoningen:1
Grootte:153,3 KB
ID:	1583613
        我也喜欢年纪较大的烟花

        Comment


          Tekst linksonderin geeft de app aan. Nederlandse taal.
          En die grote rood gele tekst geeft de app aan. Vol bloemen.
          Ik moet wel zeggen dat vertaling niet altijd helemaal correct is.

          Comment


            Vorige jaarwisseling een Snowblind, Corolla Blue en Yggdrasil weggeklapt.

            Nu niets van Funke.

            Om te huilen jongens.

            Men excuses voor de negativiteit.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
              Vorige jaarwisseling een Snowblind, Corolla Blue en Yggdrasil weggeklapt.

              Nu niets van Funke.

              Om te huilen jongens.

              Men excuses voor de negativiteit.

              Ik begrijp je heel goed.
              Ik gelukkig voor een normaal iemand best wel veel funke spul liggen maar had graag die grote funke bestelling bij Ruhrfeuerwerk opgehaald.
              Nu maar hopen dat de branche en winkeliers zich niet aan het inzetten zijn voor een blijven verbod om in buitenland te kopen.
              Ik zie ze er wel voor aan eigenlijk omdat ze hier al tijden over klagen dat er zoveel zwaar illegaal vuurwerk uit duitsland en belgie komt.
              Wat natuurlijk grote onzin is maar ze gewoon hun winst zien verdwijnen richting DE en BE.

              Comment


                hier is het ook huilen hoor...letterlijk, want ik denk echt dat als ik de 31ste de paar blokken die ik heb afgestoken heb er een traanvan mijn wang gaat rollen...

                Ik heb wel een supernaut en een cloud connected, plus een 200.000 knaller, en een handjevol compounds.. maar voor de rest...pfff ik wil het er niet eens over hebben... misschien dat ik nog naar belgie ga, want ik kan niet eens wat in de avond afsteken anders heb ik snachts niets meer..

                en het is niet alleen het vuurwerk zelf, de hele sfeer is er nu gewoon door verziekt....

                Het enige waar ik nog een beetje naar uitkijk is het 12:00 moment, puur omdat ik wil weten hoe de buurt gaat reageren en wie er durft af te steken...

                Comment


                  Ik moet in Funke therapie als het zo doorgaat.

                  Ik wil op dit moment zelfs de video's niet meer zien.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                    Lightning up your mind.
                    [ATTACH=CONFIG]59263[/ATTACH]
                    Mooie plaat! Hier ook helaas weinig Funke dit jaar, en daar keken we toch wel het meeste naar uit.
                    BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door robin_oosterhout Bekijk bericht
                      Het enige waar ik nog een beetje naar uitkijk is het 12:00 moment, puur omdat ik wil weten hoe de buurt gaat reageren en wie er durft af te steken...
                      Met een gepensioneerd agent naast mij wonende ben ik daar ook heel benieuwd naar hier.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door dinjesk Bekijk bericht
                        Met een gepensioneerd agent naast mij wonende ben ik daar ook heel benieuwd naar hier.
                        Zegt niks niet alle agenten haten vw geloof me

                        Comment


                          Echt wat blijft dit toch een enorme kwaliteit ik kan niet anders zeggen

                          Comment


                            Met jaarwisseling Corolla-Blue, Yggdrasil en Elegant Night geschoten! WAT EEN BAKKEN! Als je eenmaal deze dozen schiet wil je niks anders

                            Comment


                              hier ook de snowblind, supernaut 1 en cloud connected... effecten klonken ook veel harder in de straat ten opzichte van de youtube filmpjes...dus dat was een enorme positieve meevaller. vooral de supernaut was super... en uiteraard de snowblind, dat blijft toch de topper der toppers..

                              Comment


                                Hier is de Supernaut 2, Cloud Connected en de Tears de lucht in gegaan. Zeer genoten! Van deze 3 is de Cloud wat mij betreft de winnaar.

                                Comment

                                Working...
                                X